SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Jelenia Góra oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "IRINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Identyfikacja potencjalnych odbiorców usług i docelowego rynku usług; prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych; planowanie i wdrążanie strategii i metod promocji; organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży;analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na usługi; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy; przygotowanie ofert handlowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych; śledzenie zmian w przepisach prawnych regulujących sprzedaż usług.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "IRINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego 17/2, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Identyfikacja potencjalnych odbiorców usług i docelowego rynku usług; prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych; planowanie i wdrążanie strategii i metod promocji; organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży;analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na usługi; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy; przygotowanie ofert handlowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych; śledzenie zmian w przepisach prawnych regulujących sprzedaż usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Bardzo dobra komunikatywność i umiejetność budowania dobrych relacji z klientami.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kurs Manager gastronomi, hotelarstwa i turystyki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Tworzenie planów marketingowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : studia w kirunku handel i marketing
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "IRINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego 17/2, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b47cab28edbb6ef7ff2b707e6be47aa
Podobne oferty pracy
- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy/podwykonawców dokumentacji projektowej i jej zarejestrowanie w rejestrze budowy; weryfikacja dokumentacji względem wymagań kontraktowych od strony administracyjnej; zarządzanie i monitorowanie obiegiem dokumentacji tj. m. in. odbiór dokumentacji od podwykonawców, dystrybucja w zespole; odesłanie do podwykonawcy uwag i zmian; przygotowywanie protokołów przekazania zweryfikowanej dokumentacji do klienta; archiwizacja dokumentacji projektowej; stosowanie się do wymagań i procedur kontraktowych;I umowa na okres próbny, kolejna na 1 rok;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
USŁUGI KOSMETYCZNE - MAKIJAŻ PERMANENTNY STYLIZACJA PAZNOKCIMAKIJAŻ ZABIEGI KOSMETYCZNE DEPILACJA PEDICURE MANICURE
Virgin - Salon Urody i Rehabilitacji - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.Wymiar czasu pracy: 1/18 (jedna godzina tygodniowo)
Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielkim Bukowcu - 2019-08-28 - Wielki Bukowiec (pomorskie)
obsługa klienta, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych;
FORMA SYSTEM Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Świdnica (dolnośląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie konroli w autobusach miejskich w Szczecinku. wystawianie wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej za brak biletu bądź dokumentu uprawniającego do ulgi. Badanie potoków pasażerskich.
Komunikacja Miejska Spółka z o.o. - 2017-01-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów przez telefon,marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
wyksz. średnie lub wyższe,obsługa komputera i urządzeń biurowych,mile widziana znajomość języka angielskiego,umiejętność czytania rysunku technicznego;zarządzanie procesem zakupów, analiza potrzeb, negocjowanie warunków zakupów, sporządzanie raportów, analiz i wniosków, kontakt z dostawcami
ALspaw Group Sp. z o.o. Sp.K - 2018-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Salon Fryzjersko - Kosmetyczny Liwia Bejma - 2017-05-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi kluczowego Klienta, badanie potrzeb klienta i zapewnianie optymalnych rozwiązań, przygotowywanie wycen dla klienta, bieżące zarządzanie zleceniami klienta, nadzór nad realizacją usługi spedycyjno-przewozowej w transporcie międzynarodowym, raportowanie do klienta oraz wewnątrz DSV, zapewnienie realizacji celów budzetowych i jakościowych, fakturawanie, kontrola płatności i podejmowanie działań windykacyjnych
DSV Road Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POMOC PRZY PRGANIZACJI SPOTKAŃ Z KONTRAHENTAMI INDYJSKIMI, AKTYWNE PROWADZENIE DZIAŁAŃ RESEARCHU INDYJSKIEGO RYNKU GIER, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BUDOWĘ DOBREGO WIZERUNKU PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJPRACODAWCY NA RYNKU INDYJSKIM
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
-dekretowanie i księgowanie dukumentów;-dokonywanie rozliczeń operacji księgowych;Mile widziana znajomość programu REWIZOR
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Żary (lubuskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)
obsługa komputera, obsługa magazynu towarów gotowych i magazynu surowców, koordynowanie dostawą surowców i wysylką wyrobów gotowych
ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-23 - Dębowa (opolskie)
Praca na stanowisku nierobotniczym w Dziale ds. Nadzoru Technicznego.- Dysponowanie i kontrola dotrzymywania zadanych parametrów nośnika ciepła dostarczanego przez źródła (Elektrociepłownie, Kotłownie),- Nadzór i monitorowanie parametrów nośnika ciepła w sieciach, stacjach wymienników i kotłowniach,- Analiza danych w celu optymalizacji pracy sieci ciepłowniczej,- Organizowanie i koordynowanie robót awaryjnych zabezpieczających ciągłość dostawy ciepła,- Koordynacja prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych oraz inwestycyjnych prowadzonych na terenie Spółki,- Współpraca ze służbami dyspozytorskimi źródeł i odbiorców,- Przyjmowanie i przekazywanie właściwym komórkom, zewnętrznych zgłoszeń i interwencji,- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym standardem.wynagrodzenie zasadnicze 3500 zł brutto + premia regulaminowa + pozostałe świadczenia wynikające z zapisów ZUZP
SPÓŁKA CIEPŁOWNICZO-ENERGETYCZNA JAWORZNO III SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-28 - Jaworzno (śląskie)
ofertowanie, wyceny materiałów składanie i odbiór zamówień, załatwianie spraw urzędowych, faktoring, kompletowanie dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Michał Janowski - 2017-10-13 - Szymanowo (wielkopolskie)
wyjazdy służbowe na terenie miasta, ale także krajowe i zagraniczne, logistyczne planowanie podróży, prowadzenie służbowych pojazdów osobowych, dbałość o wygląd i czystość pojazdów, np. regularne korzystanie z myjni samochodowej itp. Dbałość o kwestie techniczne pojazdów, np. zgłaszanie wszelkich usterek, dokonywanie przeglądów technicznych, sprawdzanie poziomu płynów, wykonywanie poleceń i zadań powierzonych przez przełożonego, obowiązuje dress code strój elegancki
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie kontrahentów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lubin (dolnośląskie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych; sprzedaż promocji
PGF "Cefarm" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
Bezpośrednie kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Łódź (łódzkie)