SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY (STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY (STAŻ)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2020
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9571909e955921df1acc5f09a1ba4389
Podobne oferty pracy
Usługi fryzjerskie
kontakt przez OHP - 2020-04-17 - Oksa (świętokrzyskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-12-27 - Miłków (dolnośląskie)
Branża IT, praca związana z serwisowaniem lub wdrażaniem oprogramowania, wsparcie klienta w obsłudze oprogramowania, analiza danych. Konieczna znajomość MS SQL. Praca w godzinach 6-14 i 10-18. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Administrowanie serwerem z systemem operacyjnym Windows 2008,2. Administrowanie systemem zarządzania Quorum dedykowanym dla jednostek administracji publicznej,3. Zarządzanie sprzętem, licencjami, gwarancjami, instalacja/deinstalacja systemów,4. Dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz danych,5.Instalowanie sprzętu komputerowego, jego konfiguracja, pomoc użytkownikom w obsłudze sprzętu i oprogramowania, zwłaszcza pakietu biurowego MS Office w tym pomoc zdalna,6. Administrowanie bazą kont poczty elektronicznej oraz archiwami poczty,7.Planowanie zakupów sprzętu zgodnie z potrzebami oraz z zachowaniem stosownych przepisów o zamówieniach publicznych.8. Administrowanie systemami informatycznymi w ramach pełnienia zadań ASI zgodnie z zapisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, podpisywanie umów wstępnych na import gotoewych galanterii skórzanych tj. portfele, paski, torebki, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami z Chin i Indii
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
rozówj oprogramowania Java, C#, C++, projketowanie wzorców projektowych architektury klient serwe
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Jasionka (podkarpackie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, administrowanie i prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, sporządzanie innych niezbędnych dokumentów, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie z ZUS, US, GUS, nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo - płacowej, przygotowywanie zestawień i analiz, inne bieżące prace zlecone.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-31 - Kalisz (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów; propozycja ofert; sprzedaż pakietów; praca z portalami
Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa - 2016-09-06 - Wilimy (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr płac i zus
MaRa Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
badanie trendów marketingowych, obsługa relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2020-10-26 - Ząbki (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów. Analiza dokumentacji i wymagań technicznych. Wizje lokalne. Tworzenie ofert sprzedażowych oraz przygotowywanie wycen.Zakres działania firmy: dostarczanie rozwiązań technologicznych z zakresu budowy instalacji przemysłowych, systemów zasilania i sterowania.
K&W EXPERT SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI Z TAJSKIMI DOSTAWCAMI, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁKI DO ODBIORCY.
Sprzedaż Internetowa Andrzej Kania - 2019-10-07 - Gumniska (podkarpackie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Kęty (małopolskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów firmy, zbieranie zamówiń w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji firmy, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zadania na stanowisku:•współpraca z instytucjami ochrony środowiska, •zbieranie, przetwarzanie, ewidencjonowanie danych dotyczących ochrony środowiska niezbędnych do sporządzania raportów, sprawozdań, opłaty za korzystanie środowiska,•monitorowanie przepisów dotyczących ochrony środowiska i funduszy UE,•opracowywanie procedur i instrukcji środowiskowych,•dbanie o terminowe wywiązywanie się z obowiązków określonych przepisami prawa,•udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego na realizacje zadań inwestycyjnych
OPEC-INEKO Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
czynności związane ze zbieraniem ciastek z linii produkcyjnej, sortowaniem i pakowaniem ich w opakowania. Wizualna kontrola jakości ciastek przed umieszczeniem ich do foremki.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kamyk (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Katowice (śląskie)
1. Badanie potrzeb mieszkańców, pracowników i sponsorów, z wykorzystaniem metodyki design thinking, grup fokusowych, zajęcia warsztatowe. Stworzenie diagnozy potrzeb kulturowych w gminie Miłkowice;2. Promocja instytucji - GOKiS i Gmina Miłkowice, nowe relacje, wyjście na zewnątrz, nawiązanie kontaktów z instytuscjami z Polski i zagranicy, firmami (potencjalnymi sponsorami), animatorami, mieszkańcami;3. Dotarcie do nowych grup celowych;4. Praca nad arkuszem google sheets - uzupełnienie brakujących danych: animatorzy, prelegenci, itd.;5. Współpraca z szkołami oraz Stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy w celach badawczych, projektowych, udział w akcjach;6. Kampanie społeczne - badania, koncepcje, poszukiwanie środków oraz wdrożenie;7. Tworzenie i ulepszanie procesów działań, schematy, dokumentacja;8.Usprawnianie procesów komunikacji, większa automatyzacja, oszczędność czasu, narzędzia marketingu internetowego, gmail, programów administracji projektowych;9. Przeprowadzanie ankiet pracowniczych, wnioski, dalsze cele rozwoju, podsumowanie i raport;10. Szkolenia wizualne dla pracowników; grafika i foto;11. Szukanie możliwości zmniejszenia kosztów;12.Udział w pisaniu projektów oraz poszukiwanie możliwości finansowania;12. Projektowanie nowych ofert, wymiana barterowa dla sponsorów;13. Projektowanie nowych ofert, wymiana barterowa dla sponsorów;14. Pozyskiwanie środków, sponsorów wolontariuszy;15. Tworzenie nowych materiałów promocyjnyc: loga dla usług GOKiS oraz Urząd Gminy Miłkowice; Wioska Kolejowa, Dożynki, Kartoflisko, GOPS, GZGK,16. Warsztaty foto;
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Siedliska (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, umowa na 2 lata; godziny pracy: 9.00- 17.00
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Słupsk (pomorskie)
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji, koordynacja pratnerów biznesowych i podmiotów związanych z dyscypliną sportu ,,armwrestling,, na terenie całego świata. Pozyskiwanie finansowania i organizacja imprez w ,,armwrestlingu,, na terenie całego świata
Mazurenko Armwrestling Promotion Sp. zo.o. - 2019-06-18 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia w dziale administracji; Bardzo dobra znajomość pakietu Office; doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel; Prawo jazdy kat. B; Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy; (księgowej, kadrowej, przetargowej); Zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; Nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie; Bieżąca obsługa klientów; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2016-01-05 - Gierałtowice (śląskie)
- Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie- Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach- Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI- Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI
OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Łódź (łódzkie)