SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Rzeplin oferta pracy BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - kontrakty z hutami i odlewnikami, - wystawianie ofert sprzedaży, - wystawianie faktur. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 509 794 770.
Data publikacji: 2020-08-14
Lokalizacja: Rzeplin (dolnośląskie)
Pracodawca: BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LED 11, 55-020 Rzeplin, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrakty z hutami i odlewnikami, - wystawianie ofert sprzedaży, - wystawianie faktur. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 509 794 770.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeplin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żórawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, staż pracy: mile widziany, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
BAMAX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7492091028
danePracodawcy_regon: 161575879
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1603
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965424
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.08.2020
Oferta pracy ważna do: 14.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e735f322dd7459f882db79842d496f52
Podobne oferty pracy
koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
cięcie płyt, praca na pile formatowej, okelinowanie, montaż mebli
Bogumiła Radwańska Zabudowa Wnętrz - 2016-04-14 - Głogów (dolnośląskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
1) Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:- sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) - prowadzenie akt osobowych pracowników,- gromadzenie i przetwarzanie danych w programie komputerowym,- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów),- prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich,- sporządzanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli,- współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,- sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO, PFRON), oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby Dyrektora,- wprowadzanie i aktualizacja danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum, - sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno- epidemiologicznych , szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności,- archiwizacja dokumentacji kadrowej,- wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu PABS, SIO, Kadry Optivum.2) współpraca z Komisją Socjalną w zakresie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3) koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień, raportów,4) uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników (zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy na stronie BIP, współuczestnictwo w procesie rekrutacji,6) wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kosztorysowanie(w tym budowlane);- przygotowywanie ofert;- analiza i dokonywanie podsumowań kontraktów;- budżetowanie kosztów kntraktu;- analiza powykonawcza zrealizowanych zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE USŁUGI-HANDEL PROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z wymaganiami stanowiska
VALEANT PHARMA POLAND SP. Z O.O. - 2019-11-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie i sprawdzanie sprzętu do poboru próbek oraz wyposażenia do pomiarów i badań. Prowadzenie kontroli i badań organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych surowca do produkcji, dodatków spożywczych, produkcji w toku, produktów gotowych oraz wody, opakowań bezpośrednich zgodnie z ustalonym harmonogramem, zakresem i ustalonymu metodami badawczymi, analizowanie wyników badań zgodnie z obowiązującymi procedurami i metodykami, opracowywanie specyfikacji produktów w języku białoruskim, kotrola stanu sanitarno-higienicznego w działąch produkcji, działach technicznych, magazynach surowcow, dodatków i produktów gortowych oraz sporządzanie raportów kontroli.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
gastronomiczny rozbiór mięsa, przygotowywanie warzyw, porcjowanie wyrobów kulinarnych
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników z Ukrainy i Rosji; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy i Rosji, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczenia dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji; współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów; współdziałania w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kalisz (wielkopolskie)
przeprowadzanie procedur rejestracyjnych i powiadamianie odpowiednich organów administracyjnych o produktach firmy wprowadzanych do obrotu, określenie zapotrzebowania na odpowiednie, wymagane przez rynek normy, dokumenty dotyczące produktów, aktualizowanie wymaganych dokumentów w oparciu o zmiany produktów i zmiany normatywne, edycja i tworzenie dokumentacji technicznej wykorzystując narzędzia typu edytory tekstu (Ms Office, programy graficzne (Corel, Photoshop) Wynagrodzenie brutto: 2,100 - do negocjacji
HYDROLAND Chorobik, Gawęda, Malec, Wojtycza - 2018-08-06 - Jawornik (małopolskie)
oragnizowanie stanowiska pracy; opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych; prowadzenie akt osobowych; przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Mława (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opiekun klienta zajmuję się o bsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowychych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, praca w godz. 8-16
TenSoft Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Opole (opolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe z zakresu animacji kultury, promocji, marketingu; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie organizacji wydarzeń popularnonaukowych, kulturalnych, promocyjnych/poparte referencjami lub innymi dokumentami; wiedza z zakresu administracji, wiedza z zakresu finansów; znajomość social mediów; prawo jazdy kat.B; dobra organizacja pracy własnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa oprogramowania i sprzętu i sieci komp.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2016-05-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych,montaż manualny,kontrola jakości gotowego produktu,pakowanie.
Adecco Poland Sp. z o. o - 2017-06-29 - Pass (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Kawczyn (wielkopolskie)
Planowanie zakupów surowców i półproduktów, opakowań, planowanie produkcji
CHABER SA - 2017-11-27 - Odrzywołek (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
- organizacja sprzedaży mebli , kompleksowa obsługa reklamacji krajowych
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2020-01-27 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie prac porządkowych, naprawczych, otwieranie i zamykanie terenu firmy zgodnie z ustalonymi godzinami, wykonywanie zadań i czynności pomocniczych w stosunku do innych pracowników polegających na załadunku i rozładunku towaru.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Paproć (wielkopolskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, kontakt z klientami firmy, tworzenie i edycja aukcji internetowych, przygotowywanie dokumentów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Legnica (dolnośląskie)