SPECJALISTA DS JAKOŚCI Wysokie Mazowieckie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i sprawdzanie sprzętu do poboru próbek oraz wyposażenia do pomiarów i badań. Prowadzenie kontroli i badań organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych surowca do produkcji, dodatków spożywczych, produkcji w toku, produktów gotowych oraz wody, opakowań bezpośrednich zgodnie z ustalonym harmonogramem, zakresem i ustalonymu metodami badawczymi, analizowanie wyników badań zgodnie z obowiązującymi procedurami i metodykami, opracowywanie specyfikacji produktów w języku białoruskim, kotrola stanu sanitarno-higienicznego w działąch produkcji, działach technicznych, magazynach surowcow, dodatków i produktów gortowych oraz sporządzanie raportów kontroli.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i sprawdzanie sprzętu do poboru próbek oraz wyposażenia do pomiarów i badań. Prowadzenie kontroli i badań organoleptycznych, fizykochemicznych i mikrobiologicznych surowca do produkcji, dodatków spożywczych, produkcji w toku, produktów gotowych oraz wody, opakowań bezpośrednich zgodnie z ustalonym harmonogramem, zakresem i ustalonymu metodami badawczymi, analizowanie wyników badań zgodnie z obowiązującymi procedurami i metodykami, opracowywanie specyfikacji produktów w języku białoruskim, kotrola stanu sanitarno-higienicznego w działąch produkcji, działach technicznych, magazynach surowcow, dodatków i produktów gortowych oraz sporządzanie raportów kontroli.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość technik kontroli jakości, znajomość procesu produkcji, umiejętności analityczne. Wymagane min. 1 rok doświadczenia w firmie produkcyjnej na tym samym lub podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ea70c1be85c7a1055c7d571a68808dd
Podobne oferty pracy
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza dokumentacji PO WER,- analiza dokumentacji RPO WŁ,- zapoznanie się z procedurami aplikacji o fundusze UE,- zapoznanie sie z dokumentacją dotyczącą realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
negocjowanie najkorzystniejszych pod wzgleme cen i jakości odzieży i obuwia, wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangladeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przesdtawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji, utrzymywanie relacji ze sprawdzonymi dostawcami sprzedaży on-lin w języku angielskim, urdu, punjabi, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Clear Firma sprzątająca Beata Lenarczyk - 2016-02-03 - Opacz Mała (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
promocja portalu turystycznego w internecie , aktywna sprzedaż usług www.visition.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z rezerwacją
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, przygotowanie, realizacja, monitorin projektu współfinansowanego ze środków UE RPO WSL; obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu, redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
Przygotowywanie analiz produkcji NOX; wdrożenie japońskiej technologii produkcji; przygotowywanie raportów dla japońskich przełożonych; zbieranie danych i przesyłanie do specjalistów w Japonii; szkolenie polskich pracowników w zakresie nowych technologii
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Gliwice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
chemiczna dystrybucja- zarządzanie biurem i administracja- telefoniczna i mailowa obsługa kontrahentów, przyjmowanie wszelkich zapytań, zgłoszeń dotyczacych terminów dostaw wysyłek i reklamacji- sporządzanie ofert handlowych, wystawianie faktur oraz innych dokumentów - obsługa CRM i Sage- sprawdzanie zgodności dostaw oraz wysyłek z magazynu- współpraca z firmami przewozowymi i kurierskimi w zakresie realizacji zadańOferujemy:- pracę stacjonarną w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- interesującą pracę w miedzynarodowym środowisku biznesowym- atrakcyjne wynagrodzenie- wsparcie w rozwoju oraz kompleksowe szkolenia wdrażające do roli Wynagrodzenie brutto to 3500 zł, w zależności od doświadczenia.
ELLSWORTH ADHESIVES POLAND SP. Z O.O. - 2019-03-08 - Łódź (łódzkie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
ODBIERANIE I WYKŁADANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2020-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert związanych z turystyką krajową i zagraniczną,
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż detaliczna; obsługa kasy fiskalnej i terminala; przyjmowanie towaru; dbanie o zaopatrzenie sklepu; obsługa komputera (programu biznesowego Small Business); obsługa punktu paczek kurierskich; obsługa usługi Moje Rachunki (doładowania, płatności).
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
jw.
Wytwórnia Cukiernicza Walczak Sp.J. - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych 3 lata, znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word, Excel; zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestniczenie w pracy komisji przetargowej, analiza zapotrzebowania pod kątem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przepisów wewnętrznych, miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-06-29 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w sprawach związanych z
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)