SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA ( PRACE INTERWENCYJNE POWER) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA ( PRACE INTERWENCYJNE POWER)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z rezerwacją
Data publikacji: 2018-05-08
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z rezerwacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA ( PRACE INTERWENCYJNE POWER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018
Data zakończenia pracy: 08.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: www.uzdrowisko-cieplice.pl
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Uzdrowisko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
Meldowanie gości, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Klikuszowa (małopolskie)
sporządzanie dokumentów związanych z wypłatą wynagrodzenia, deklaracji do ZUS, naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracji PFRON, do Kobize i Urzędu Marszałkowskiego, zatrudnianie cudzoziemców
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2017-04-12 - Tychy (śląskie)
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż szkoleń, obsługa klienta biznesowego.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Żory (śląskie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-02-10 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie analiz finansowych i rynkowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, sporządzanie dokumentacji cen transferowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz, weryfikacja kosztów, utrzymanie kompleksów dotyczących energii elektrycznejWmagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
ochrona obiektów
RADMAR SP. Z O.O - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa formalna Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników; przygotowywanie uchwał i rejestrów wewnętrznych; udział w opracowywaniu treści regulaminów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją i zmianami w Krajowym Rejestrze Sadowym oraz innych rejestrach; obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno - socjalna; prowadzenie archiwum zakładowego
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta,wystawianie faktur,przyjmowanie należności
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu Subiekt GT, wystawiania i przyjmowanie faktur, sprzedaż detaliczna, kontakt z klientem
CHEMP-BEST Alicja Czyżkowska - 2018-04-27 - Jasienie (opolskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realzacja umów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chrzanów (małopolskie)
Prace biurowe związane z organizacją transportu, koordynacja i administracja oraz pozyskiwanie nowych klientów
DAR-POL Dariusz Kulesza - 2016-11-15 - Ochudno (mazowieckie)
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego-mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta-realizacja bieżących zamówień klientów-obsługa zamówień wpływających do sklepu internetowego drogą mailową i telefoniczne-utrzymywanie kontaktów z klientami-umiejętność pracy w zespolePracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mailWynagrodzenie od 3500,00 zł brutto
Forcars - 2016-10-20 - Sąborze (pomorskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy zarządzaniu polem golfowym, nadzór nad pracownikami.
OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Krapkowice (opolskie)
Wykształcenie wyższe, preferowane językowe; mile widziane doświadczenie; b. dobra znajomość j. angielskiego; znajomość j. niemieckiego, rosyjskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych; bieżąca obsługa klienta; przygotowywanie ofert handlowych; doradztwo oraz obsługa wpływających zamówień; wystawianie faktur; wsparcie przedstawicieli handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
AIB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-02-12 - Knurów (śląskie)
pon - pt 6.00 - 14.00 lub 14.00 - 22.00 lub 10.00 - 18.00 sobota 6.00 - 14.00 lub 14.00 - 22.00 lub 10.00 - 18.00
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli, pozostałej infrastruktury Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania: maszyn i urządzeń produkcyjnych, urządzeń kontrolno-pomiarowych i pomocniczych, środków transportu wewnętrznego oraz innych instalacji i urządzeń. Prowadzenie remontów i napraw, konserwacji parku maszynowego. Obsługa techniczna maszyn i urządzeń produkcyjnychOpiniowanie i doradztwo przy projektach i zakupach inwestycyjnych w zakładzie w zakresie mechaniczno-automatycznym.Przygotowywanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo- budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków.
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
kontrola wyprodukowanego produktu gotowego i półproduktu; dokonywanie pomiarów zgodnie ze specyfikacją;sporządzanie raportów (raportowanie problemów jakościowych)
ARRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Mława (mazowieckie)
współpraca przy budowaniu, rozwoju i walidacji wewnętrznych modeli ryzyka, współpraca przy wyliczaniu wartości kapitału na pokrycie ryzyka, analiza odchyleń wyników miedzy okresami, w tym wnioskowania statystyczne z wykorzystaniem złożonych teorii matematycznych, współtworzenie strategii zarządzania ryzykiem, budowanie świadomości ryzyka w organizacji, przeprowadzanie analiz na podstawie dokumentacji w j. angielskim, udział w spotkaniach projektowych i telekonferencjach miedzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)