SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PRAC BIUROWYCH Bartoszyce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PRAC BIUROWYCH
Wynagrodzenie: do 3 100 PLN
Zakres obowiązków: budowanie wizerunku firmy, monitoring rynku pod kątem potrzeb klientówi aktywności8 konkurencji, pozytywne relacje z klientami biznesu w tym takze regocjonowanie warunków współpracy, prace biurowe
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
budowanie wizerunku firmy, monitoring rynku pod kątem potrzeb klientówi aktywności8 konkurencji, pozytywne relacje z klientami biznesu w tym takze regocjonowanie warunków współpracy, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: I zm od 7:00 do 15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PRAC BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bartoszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bartoszycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 14.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: MARKETING , specjalizacja: stosunki międzynarodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca biurowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Adres pracodawcy:
Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wniosek w ramach prac interwencyjnych - Art. 51 ust. 1
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: bartoszycki
Gmina pracodawcy: Bartoszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bartoszyce
Ulica pracodawcy: Grota Roweckiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2019
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 12.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?84e144056fc462d16eaad18a3f8e1adc
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
zapoznaniesię ze specyfiką pracy Spółki w zakresie obsługi pasażera, planowanie zadań transportowych w zakresie rozkładu jazdy autobusów, weryfikacja kart drogowych kierowców
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert techniczno-handlowych. Dobór urządzeń wentylacyjnych. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Negocjowanie warunków zawieranych tranzakcji. Wyjazdy służbowe: Rosja, Ukraina.
VBW Engineering Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Mc Donald,s, prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald,s, praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji(kuchnia), na obszarze sprzedaży(obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewętrznym(prace porządkowe i utrzymywanie czystości), kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni, prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pomocy
JACEK WĄSIK LICENCJOBIORCA MCDONALD`S - RESTAURACJA - 2017-11-16 - Jawornik (małopolskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
magazynier-pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, prowadzenie konsultacji dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z procesem technologicznym na produkcji,, podstawy systemu zapewnienia jakości
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruchna (śląskie)
rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura
Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c. - 2018-09-26 - Bogdanka (lubelskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętności negocjacyjne, umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów, zaangażowanie i zorientowanie na cele, gotowość do pracy w weekendy. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
LABORATORIUM INŻYNIERII DENTYSTYCZNEJ CAD/CAM YELLOW - MED GABRIELA KAMIŃSKA, STOMA-DENTAL, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ YEL - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
konserwacja instalacji, diagnoza usterek, montaż elementów instalacji
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa kadrowo- płacowa- rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji- aktualizacja danych- sporządzanie umów o pracę, zleceń, dokumentów kadrowych- przygotowanie list płac, rachunków
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Kluczowym celem osób zatrudnionych na tym stanowisku jest :• Przyjmowanie produktów od zewnętrznych dostawców (prowadzenie ewidencji, PZ/PW)• Komplementacja produktów zamówionych przez klientów wg dostarczonej specyfikacji• Bezpośredni kontakt logistyczny z firmami logistycznymi, klientem itd.• Przygotowanie gotowego produktu do wysyłek• Serwis polegający na usuwaniu prostych usterek (wymiana kondensatorów i innych podstawowych elementów)[System czasu pracy] : praca w godzinach 8-16 lub 9-17
RIPE.PL KRZYSZTOF SIEG - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa w dziale logistyki
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Głogów (dolnośląskie)
Porządkowanie dokumentacji księgowej, skanowanie faktur, pomoc w drobnych pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, organizacja pracy rozlewni gazu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)