SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Żywiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z dołączonym programem stażu
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Żywiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z dołączonym programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żywiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
Łączna 28, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Żywiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żywiec
Ulica pracodawcy: Łączna
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: zbieranie odpadów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca biurowa
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2018-09-07 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
jw.
Biedrzycka Wioletta - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa portali społecznościowych, udzielanie odpowiedzi na e-maile, telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie paczek małych i dużych do wysyłki (waga dużej paczki do ok. 30 kg)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AG-POL Agnieszka Gadzalińska - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
- Wsparcie telefoniczne i udzielanie odpowiedzi na standardowe zapytania dostawców. - Obsługa telefoniczna i mailowa standardowych zapytań. - Umiejętność wyszukiwania informacji w dostępnych systemach. - Obsługa skarg i reklamacji. - Aktualizacja bazy danych dostawców. - Identyfikacja spraw priorytetowych i ich odpowiednia eskalacja. - Rejestracja spraw zgodnie ze standardowymi procedurami procesu.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów podatkowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Stały nadzór nad procesem montażu maszyn i urządzeń na terenie budowyStały nadzór nad montażem instalacji technologicznych na terenie budowy Udział w odbiorach maszyn i urządzeń w zakładach produkcyjnych Udział w odbiorach rurociągów Udział w testach funkcjonalnych maszyn w zakładach produkcyjnych Monitorowanie procesu wytwarzania i produkcji pod względem jakości Kontrola dokumentacji jakościowej potwierdzającej spełnienie wymagań kontraktu oraz przepisów prawa Przygotowanie ostatecznej dokumentacji jakościowej Koordynowanie realizacji odbiorów w wytwórniach z udziałem Inwestora oraz Jednostek Notyfikowanych Opiniowanie procedur zakładowych Opiniowanie Planów Kontroli i BadańOpiniowanie planów naprawczych Opiniowanie dokumentów jakościowych Osoby zainteresowane powyższą ofertąproszęo nadsyłaniedo dnia 31 marzec 2017 r. ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail:rafal.bednarz (at) rafako.com.pl
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Jaworzno (śląskie)
Zawieranie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kałdowo (pomorskie)
Montaż instalacji CO i gazu
"WODGAZ" S.C. - JAN ADAMCZAK, JACEK MAREK - 2017-01-24 - Wilkowyja (wielkopolskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
pierwsza linia wsparcia przy zamówieniach , kontakt mailowy i telefoniczny z klientami ukraińskojezycznymi i angielskojęzycznymi. Przedstawienie produktów klientowi niemieckojęzycznemu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Sprzedaż farb, lakierów, chemii budowlanej, materiałów budowlanych, telefoniczny kontakt z klientem w celu przekazania aktualnych promocji sprzedażowych. Telefoniczne pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży, nadzór nad stanami magazynowymi i składanie zamówień na towary
AB BECHCICKI Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków/umiejętności:– poszukiwanie mechanizmów finansowych dla potrzeb JST, przedsiębiorców zgodnie z profilem ich działalności,– mapowanie potrzeb JST i przedsiębiorców w zakresie dźwigni finansowej i operacyjnej,– sporządzanie wniosków w zakresie EFS i EFRR wraz z załącznikami,– sporządzanie harmonogramów płatności,– rozliczanie wniosków przy udziale głównej księgowej,– przygotowywanie dokumentów w zakresie wytycznych UE (zapytania ofertowe, SIWZ i inne).
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - 2017-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
..
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Łowicz (łódzkie)
pozyskiwanie nowych dostawców i klientów na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
wprowadzanie ofert sprzedazy, biletów autokarowych, lotniczych, fakturowanie, obsługa klienta, sprzedaż MERUIN
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
• bieżące monitorowanie podległych nieruchomości,• prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii i usterek technicznych,• współpraca z samorządami nieruchomości• prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości,• współpraca z działem technicznym w zakresie nadzorowania stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych,• nadzór nad pracami związanymi z czystością administrowanych zasobów,• planowanie i nadzór nad kosztami utrzymania i konserwacji nieruchomości• przygotowywanie danych do rozliczeń mediów,• kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach współpraca z najemcami, podwykonawcami, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości.Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż wyrobów gotowych.
Color Graf Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)