SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Złotów oferta pracy F.H.U ATUT DARIUSZ ALBIN
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: reklama w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni,
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: F.H.U ATUT DARIUSZ ALBIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 28, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
reklama w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra orientacja w mediach społecznościowych
Nazwa pracodawcy: F.H.U ATUT DARIUSZ ALBIN
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Pozostała sprzedaż
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwożenie mięsa, wędlin, artykułów spożywczych oraz napojów, utzrymywanie czystości samochodu. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie 1400 zł brutto + do 50% premii uznaniowej
PROMIĘS Spółka jawna - 2018-08-16 - Turawa (opolskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Windykacja i kontrola należności, przygotowywanie dokumentów dot. ubezpieczeń komunikacyjnych.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-06 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło;
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2018-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Branża budowlana. Kosztorysowanie robót ziemnych, sieci wodno - kanalizacyjnych, dróg i konstrukcji budowlanych.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowa pracowników z Ukrainyprowadzenie procesu rekrutacji
TERMA SP. z O.O. - 2018-06-20 - Czaple (pomorskie)
kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna, ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych, nadzór nad poprawną realizacją projektu, odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanu, utrzymywanie kontaktów z klientami, bieżąca współpraca z trenerami, promocję prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
- Udział w procesach rekrutacyjnych. Prowadzenie wstępnych rozmów z kandydatami. Przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem pracowników. Archiwizacja dokumentacji pracowniczych. Ewidencja szkoleń. badań lekarskich. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie). Doświadczenie 2 lata na podobnym stanowisku. Obsługa pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV, list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Katowice (śląskie)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ, OPRACOWYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE AUTORSKICH PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH SPRAWOZDAŃ, INFORMACJI I ANALIZ, UDZIAŁ I POMOC W ORGANIZACJI TARGÓW
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-10-02 - Lipiny (łódzkie)
handlowiec w dziale marketingu
Zakład Odzieżowy "MODAR" Sp. z o.o. Staszów - 2015-12-21 - Staszów (świętokrzyskie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kwidzyn (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych. Ewidencjonowanie i sprawdzanie faktur. Sporządzanie zestawienia przychodów i kosztów. Sprawdzanie poprawności bilansu z obrotami i saldami. Rozliczanie czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Praca polega na przygotowaniu towaru wg zamówienia, oraz sprzedaży towaru, załadunek i dostawę na poszczególne punkty handlowe.
Przedsiębiorstwo Handlowe WOLAREX - 2017-06-13 - Kalinowice (lubelskie)
Współpraca z Vice-Prezesem Zarządu KK w zakresie bieżąco zlecanym, a w razie nieobecności w/w- przejęcie podstawowych, terminowych obowiązków; kontrola prawidłowości wystawianych faktur; monitorowanie płatności klientów; przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznego Biura Rachunkowego obsługującego Spółkę w zakresie faktur sprzedażowych, kosztowych; przygotowywanie Listy Płac i nadzór nad dokumentami kadrowymi (urlopy, zwolnienia lekarskie, rozliczenia wydatków itp.); wykonywanie pilnych przelewów płatniczych w uzgodnieniu z Prezesem Zarządu; kontakty z instytucjami zewnętrznymi- takimi jak banki, urzędy i administracja
TECHMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Leszno (wielkopolskie)
administracjaoraz zarządzanie infrastrukturą serwerową. Diagnostyka poprawości działania komputerów oraz urządzeń peryfertyjnych. Przeciwdziaąnie dostępowi oraz nieupoważnionych do zasobów informatycznych. Zdalna pomoc użytkowniom komputerów w rozwiązywaniu bieżących problemów. rozwój sklepu internetowego oraz CRM, allegro
Pieczątka Polska Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Bytom (śląskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
odśnieżanie, koszenie trawy, prace porządkowe
AFAR Krzysztof Kołodziejczyk - 2017-01-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż oferty własnej i obcej, obsługa księgowości w tym zakresie.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-ce,w godzinach 8-17. od pn. do pt.
Biuro Turystyczne SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
kompleksowa obsługa biurowa kandydatów na kierowców (udzielanie informacji o kursach, rekrutacja, zarejestrowanie profilu kandydata na kierowcę, prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami, obsługa komputerowych programów szkoleniowych, nadzór nad dokumentacją szkoleniową, aktualizacja profilu kandydatów na kierowców); szkolenia teoretyczne kandydatów na kierowców kat. B w formie grupowej i indywidualnej, przeprowadzanie egzaminów wewnętrznych kursantom.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca przy wznoszeniu i wykańczaniu budynków, wykonywanie elementów dekoracyhnych i ozdobniczych. Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Szczyrk (śląskie)