SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Data zakończenia pracy: 14.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: 1 rok doświadczenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów graficznych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy: Ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym , promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, Sporządzanie deklaracji VAT, PIT ,CIT; Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych; Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, pozostałych; Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej; Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych do ZUS/GUS. Sporządzanie listy płac; Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem; Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Energetyczna Grupa Serwisowa sp. z o. o. - 2016-11-10 - Oleśnik (łódzkie)
Obsługa klienta w biurze podróży
Dom Wczasowy "Łowiczanka" Biuro Podróży "Raba" Wujec Marcin - 2016-06-30 - Myślenice (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; uprawnienia SEP Grupa 1: 1 kV; możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów, obsługa komputera; zakres obowiązków: regularna kontrola i konserwacja (naprawa) urządzeń technicznych wg wytycznych organizacyjnych i dokumentacji technicznej w celu zapobiegania awariom i problemom technicznym. Przeprowadzanie drobnych napraw budynku, urządzeń małej architektury, instalacji i urządzeń (również prace na wysokości powyżej 3 metrów); Zarządzanie wykonywaniem napraw, kontroli i przeglądów przez podmioty zewnętrzne oraz kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac. Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez urzędy państwowe;Prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji technicznej zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, utrzymywanie kontaktów z pracownikami cudzoziemskimi
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowo-rozliczeniowej ZUS, płatnika, sporządzanie wniosków do PEFRON, prowadzenie bieżących spraw w ZUS-ie, obsługa klientów, wykonywanie prac zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
budowa i eksploatacja sieci telekomunikacyjnych w technologii światłowodowej, radiowej, obsługa sieci LAN i urządzeń teletransmisyjnych oraz sprzętu abonenckiego
F.P.H.U. INFO-NET s.c. J. Boczar M. Kaszuba - 2016-09-26 - Tarnów (małopolskie)
obsługa programu komputerowego wspomagającego pracę specjalisty, poznanie i obsługa wniosków, uzgodnień, umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności: znajomość rynków Europy Wschodniej(branża rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe min 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy. B , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, negocjacje handlowe, prowadzenie rozmów, oferowanie i przyjmowanie ofert, uczestnictwo w spotkaniach handlowych, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej, branża (rekrutacja pracowników). Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
budowanie własnej bazy ofert, pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/ najmu nieruchomości, prezentacja nieruchomościklientom
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Żory (śląskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura, obsługa zzwiązana z naborem wniosków w ramach LSR, ewidencjonowanie doradztwa dla beneficjentów, prowadzenie strony internetowejstowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdańzwiazanych z realizacją LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2018-04-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, udzielanie informacji o przesłyłkach i usługach, przyjmowanie i wyjaśnianie interwencji, praca z przesyłkami kurierskimi, praca przy komputerze, współpraca z kurierami. Praca na pełen etat
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Optymalizacja Kont klientów Google AdWords
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
Prace konserwatorskie w szkole. dozorca/portier na hali sportowej,prace porządkowe na terenie hali ,szkoły. Praca na pełen etat w Baninie ul. Tuchomska 15. Początkowa umowa o pracę na okres próbny kolejna umowa na czas nieokreślony. Kontakt tel. 58 681-89-20
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Baninie - 2016-03-07 - Banino (pomorskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE, OBSŁUGA TRANSAKCJI BANKOWYCH, ROZLICZENIA UTARGÓW I OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH, OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA.
CHOCOOOOOOOOLATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Współtworzenie linii produkcyjnej zaawansowanej technologicznie, pomoc w komunikacji z zarządem. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
prgram stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Pławno (łódzkie)