SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Spec.ds. marketingu handli( branża: sprzedaż paliw i pochodnych: węgiel); czas określony: 01.12.2018-30.11.2021; jedna zmiana/ godz. pracy: 8-16; cały etat/ wynagrodzenie: 2250zł/mc; praca pon-piątek; mogą być wyjazdy służbowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Social Media Marketing (marketing za pomocą mediów społecznościowych)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oczekiwania: wykształcenie: średnie/ wyższe( wtym licencjat); kierunek: ekonomia; umiejętność obsługi komputera; znajomość social mediów; analityka prowadzonych działań; 2 lata dośwaidczenia na stanowisku; biegla znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie;zakres obowiązków: współtworzenie strategii marketingowych; zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych,wybieranie gadżetów promocyjnych); udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 04.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów z branży (elementy złączne), udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z dostawcami (celem ustalenia cen dla ofert), pozyskiwanie nowych klientów, udział w targach branżowych, wprowadzanie zamówień od klientów do systemu (Symfonia). Praca stacjonarna, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-12 - Mazańcowice (śląskie)
- przygotowanie i administracja stron interentowych- obsługa marektingu internetowego (SEO) i kanałów Social Media- przygotowywanie szablonów pod aukcje internetowe- pomoc w obsłudze sprzedaży internetowej- opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży- tworzenie grafik pod wizualizację
Effect Centrum Osłon S.C. Michał Mitko, Ewa Mitko - 2017-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne budowanie sprzedaży i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku. Współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów, planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych. Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży oraz wyników akcji marketingowych i rabatowych. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.
EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-27 - Brody (małopolskie)
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert dla nowych klientów- umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie analiz, nadzór nad firmową stroną internetową, opracowanie nowych działań marketingowych i promocyjnych, przygotowanie projektów graficznych związanych z kampanią reklamową, monitorowanie mediów w zakresie nowopowstałych inwestycji, przygotowywanie ofert dla klientów
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprawdzanie zgodności listy części z rysunkami technicznymi, opracowywanie zmian konstrukcyjnych w systemie elektronicznym, nadawanie nr. na części
Manpower Polska Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji - teczek osobowych, sporządzanie umów - aneksów - świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.kasprzyszak (at) wsf.edu.pl
Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie planu produkcyjnego, optymalizacja stanów magazynu wyrobów gotowych z uwzględnieniem terminów przydatności, zapewnienie terminowej realizacji zamówień, analiza sprzedaży i zmiany planu produkcyjnego, ustalanie priorytetów na peklowni, produkcji i pakowni, wprowadzanie zamówień wewnętrznych na surowiec, składanie zamówień na wędliny z wszystkich zakładów należących do Grupy, określenie zapotrzebowania surowcowego krótkoterminowego i długoterminowego. Praca w godz. 7-15.
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-23 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
sporządzanie raportów kasowych z kasy fiskalnej, dokonywanie operacji gotówkowych wpłat i wypłat z kasy, ewidencjonowanie płatności za zajęcia, sporządzanie sprzedaży biletów, współpraca z działem księgowości, sporządzanie dokumentacji związanej z zawarciem umowy o pracę. Praca na pełen etat od poniedziałku do czwartku w godzinach 12-20; piątek 9-17
Nadarzyński Ośrodek Kultury - 2017-08-01 - Nadarzyn (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Cieplewo (pomorskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNEJ DANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Żelechów (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z klientem; sprzedaż reklamy prasowej; przygotowywanie ofert reklamowych; pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Diagnozowanie usterek, wymiana podzespołów, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji napraw, sprzedaż akcesoriów.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur, udział w księgowaniu faktur kosztowych i bieżących zdarzeń, obsługa klienta
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca pilnie zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista do spraw sprzedaży. Kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami. Wykonywanie kalkulacji cen, wymagana biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Komunikatywność i samodzielność.
Bigos Jerzy Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "HEJS" - 2016-11-22 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Kontakt z Klientami zagranicznymiPrzygotowywanie ofert handlowychPrzyjmowanie, potwierdzanie zamówień od odbiorcówWystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Agmar S.A. - 2017-02-16 - Mielec (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)