SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Grójec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: od 1 200 PLN

Zakres obowiązków: Poszukiwanie klientów na terytorium Serbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami w językach obcych, nadzór sprzedaży owoców i warzyw, gotowość do wyjazdów do Serbii

Data publikacji: 2015-12-04

Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Poszukiwanie klientów na terytorium Serbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami w językach obcych, nadzór sprzedaży owoców i warzyw, gotowość do wyjazdów do Serbii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2015

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
serbski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Własny samochód

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: grójecki

Gmina pracodawcy: Grójec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grójec

Ulica pracodawcy: Laskowa

Numer budynku pracodawcy: 4a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 04.12.2015

Oferta pracy ważna do: 17.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - od 2 500 PLN

Praca w biurze w Krakowie oraz prowadzenie szkoleń i wdrożeń na terenie całej Polski (z zakresu systemów informatycznych, które oferuje firma), prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK I STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 15 PLN

Wdrażanie standardów BHP, działania poprawiające bezpieczeństwo pracowników, sporządzanie wewnętrznych analiz, raportów, opracowanie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA II-BEZPIECZEŃSTWO - od 8 000 PLN

Administracja bezpieczeństwa systemu SAP, nadawanie uprawnień użytkownikom, rozwój profili użytkowników SAP, czuwanie nad aktualnością dostępów i uprawnień użytkownikówsystemu SAP dla wszystkich lokalizacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Częstochowa (śląskie)

Specjalista ds. Usług i Kredytów - -

Media Expert Odpowiedzialny będziesz m.in. za:

udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-01-12 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ - 997,4 PLN

specjalista pracy z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę, aktywne wsparcie działu rekrutacji poprzez kontakt z instytucjami wspierającymi zatrudnienie, dystrybucje ulotek i plakatów, poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, tworzenie bazy kandydatów, prowadzenie telefonicznych oraz bezpośrednich rozmów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Staż w Agencji Handlu Reklamy i Consultingu SCAN duo. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48 (I piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2018-06-25 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. WYDARZEŃ KULTURALNYCH I ORGANIZACJI IMPREZ - od 1 850 PLN

planowanie i realizacja imprez sezonowych oraz innych form uczestnictwa w kulturze; koordynacja działań organizacyjnych Centrum; organizowanie działań promocyjno marketingowych; przygotowywanie i zamieszczanie materiałów PR; redagowanie informacji prasowych, komunikatów itp.; organizacja i koordynacja działań animacyjnych, wydarzeń cyklicznych i jednorazowych odbywających się w świetlicach; kontakt z pracodawcą e-mailowy.
CENTRUM KULTURY GMINY USTKA - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w j. albańskim. Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta w j. albańskim.Wymagania: j. albański w stopniu zaawansowanym, perfekcyjne słownictwo, gramatyka, akcent, lokalne zwroty, słownictwo biznesowe. Godziny pracy: 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA CZŁOWIEKA (NR 7107) - od 1 750 PLN

sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-09-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA TOWARU DO WYSYŁKI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE PRZETARGÓW UMÓW I SPRZEDAŻY. - od 2 730 PLN

Wykonywanie kosztorysów,weryfikacja projektów budowlanych,przygotowywanie przetargów,rozliczanie i sprzedaż robót budowlanych,biegła obsługa komputera.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o. - 2016-06-10 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 017,4 PLN

Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 16 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biura•współpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników OT
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI I ADMINISTRACJI - do 2 500 PLN

organizowanie transportu,prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z przewoźnikami,realizacja zamówieńi zleceń transportowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2015-11-12 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 4 210 PLN

Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I LOGISTYKI - 1 850 - 2 500 PLN

Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 1 850 PLN

ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

prowadzenie szkoleń bhp, konsultacje i doradztwo bhp, opracowanie oceny ryzyka zawodowego, obsługa firm z poza Częstochowy, przeprowadzanie dochodzenia powypadkowego, ktrole bhp
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat