SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Syców oferta pracy PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i zarządzanie spedycją, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2020-11-03
Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleśnicka 2A, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i zarządzanie spedycją, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyk
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK
danePracodawcy_nip: 6191309897
danePracodawcy_regon: 932816310
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Oleśnicka 2A, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie/kierunek: linencjat- logistyk, doświadczenie zawodowe: 12 m-cy, mile widziane doświadczenie na stanowisku logistyk w branży meblowej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oleśnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0214
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Syców
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937379
Ulica pracodawcy: Oleśnicka
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 02.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae7d10c8576ce1f162963723cbe72311
Podobne oferty pracy
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Tworzenie i prowadzenie kamp0anii reklamowych w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Kraków (małopolskie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn,
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-09-28 - Bochnia (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łagów (dolnośląskie)
Udział w pracach dotyczących rekrutacji uczniów, prace logistyczne dotyczące przeprowadzania matur i egzaminu gimnazjalnego, obsługa e dziennika oraz arkusza organizacyjnego, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie arkuszy ocen, księgi uczniów, obsługa logistyczna olimpiad, konkursów, przedsięwzięć naukowych uczniów oraz pakiet spraw wynikających z codziennego funkcjonowania szkoły
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP - 2020-03-12 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, współpraca z prawnikami wietnamskimi, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
ochrona środowiska (KPO, sprawozdania), obsługa sekretariatu
MIĘDZYGMINNY TRANSPORT ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
robienie pizzy, krojenie produktów do dań z menu lokaluGodziny pracy: od 8.00 do 20.00 (12 godzin co 2 dni)
BAR PIZZERIA ROMA JAN CHLUDZIŃSKI RYSZRADA CHLUDZIŃSKA - 2018-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa bydła, kierowca ciągnika
GOSPODARSTWO ROLNE NERWIKI Romuald Miłosz - 2016-12-29 - Nerwiki (warmińsko-mazurskie)
-
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2019-03-05 - Gogolin (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Piekarz
Gminna Spółdzielnia "SCh" w Krasocinie - 2018-02-12 - Krasocin (świętokrzyskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Pszczyna (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, pokojów socjalnych (serwis codzienny, dodatkoweprace porządkowe).
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2017-02-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych; obsługa organów samorządowych banku: protokoły, plany pracy itp.
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2018-10-01 - Wartkowice (łódzkie)
Wydawanie posiłków i prace porządkowe. Praca również w sobotę.
Krzysztof Stodolny Agencja Ochrony "Szwadron" - 2018-02-22 - Kępno (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-16 - Opole (opolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-10-28 - Kraków (małopolskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie całokształtu prac związanych z mobilizacyjnym uzupełnieniem żołnierzy rezerwy oraz pracowniczymi przydziałami mobilizacyjnymi,- prowadzenie kartoteki ewidencyjnej,
Komenda Portu Wojennego - 2019-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
- współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju i komunikacji marki- budowanie długofalowych relacji z Klientami- monitorowanie i analiza działań w sieci- samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje, negocjacje); godz. pracy 10-18
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2020-11-05 - Kobylnica (pomorskie)