SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Syców oferta pracy PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI

Wynagrodzenie: od 7 000 PLN

Zakres obowiązków: planowanie i zarządzanie spedycją, praca w godz. 8-16

Data publikacji: 2020-11-03

Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)

Pracodawca: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Oleśnicka 2A, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
planowanie i zarządzanie spedycją, praca w godz. 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0214

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2020

Data zakończenia pracy: 30.06.2022

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyk

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " PUSZMAN-MEBLE" MAGDALENA PUSZMAN-KORNAK

danePracodawcy_nip: 6191309897

danePracodawcy_regon: 932816310

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Adres pracodawcy:
Oleśnicka 2A, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie/kierunek: linencjat- logistyk, doświadczenie zawodowe: 12 m-cy, mile widziane doświadczenie na stanowisku logistyk w branży meblowej

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: oleśnicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0214

Gmina pracodawcy: Syców

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Syców

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937379

Ulica pracodawcy: Oleśnicka

Numer budynku pracodawcy: 2A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.11.2020

Oferta pracy ważna do: 02.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae7d10c8576ce1f162963723cbe72311

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU - od 2 250 PLN

Tworzenie i prowadzenie kamp0anii reklamowych w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS SERWISU MASZYN/ ELEKTRYK MECHANIK - 3 000 - 4 000 PLN

uruchamianie i serwisowanie maszyn,
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-09-28 - Bochnia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 1 850 PLN

obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łagów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH/OBSŁUGA SEKRETARIATU - od 2 600 PLN

Udział w pracach dotyczących rekrutacji uczniów, prace logistyczne dotyczące przeprowadzania matur i egzaminu gimnazjalnego, obsługa e dziennika oraz arkusza organizacyjnego, sprawozdawczość, archiwizacja dokumentów. Prowadzenie arkuszy ocen, księgi uczniów, obsługa logistyczna olimpiad, konkursów, przedsięwzięć naukowych uczniów oraz pakiet spraw wynikających z codziennego funkcjonowania szkoły
III Liceum Ogólnokształcące im.Marynarki Wojennej RP - 2020-03-12 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 200 PLN

sprzedaż towarów klientom wietnamskim, współpraca z prawnikami wietnamskimi, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS WSPÓŁPRACY Z KRAJAMI ARABSKIMI - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

ochrona środowiska (KPO, sprawozdania), obsługa sekretariatu
MIĘDZYGMINNY TRANSPORT ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

robienie pizzy, krojenie produktów do dań z menu lokaluGodziny pracy: od 8.00 do 20.00 (12 godzin co 2 dni)
BAR PIZZERIA ROMA JAN CHLUDZIŃSKI RYSZRADA CHLUDZIŃSKA - 2018-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 3 000 PLN

obsługa bydła, kierowca ciągnika
GOSPODARSTWO ROLNE NERWIKI Romuald Miłosz - 2016-12-29 - Nerwiki (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Pszczyna (śląskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, pokojów socjalnych (serwis codzienny, dodatkoweprace porządkowe).
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2017-02-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ORGANIZACJI - 2 300 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych; obsługa organów samorządowych banku: protokoły, plany pracy itp.
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2018-10-01 - Wartkowice (łódzkie)

WYDAWCA POSIŁKÓW / BUFETOWY - od 13,7 PLN

Wydawanie posiłków i prace porządkowe. Praca również w sobotę.
Krzysztof Stodolny Agencja Ochrony "Szwadron" - 2018-02-22 - Kępno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 1 850 PLN

Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-16 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS KADROWYCH - 1 440 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-10-28 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY KRAJOBRZU , WARTOŚCI HISTORYCZNYCH I KULTUROWYCH - 2 600 - 3 000 PLN

opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - od 1 687,5 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 100 PLN

obsługa klientów sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 100 PLN

- prowadzenie całokształtu prac związanych z mobilizacyjnym uzupełnieniem żołnierzy rezerwy oraz pracowniczymi przydziałami mobilizacyjnymi,- prowadzenie kartoteki ewidencyjnej,
Komenda Portu Wojennego - 2019-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - 2 600 - 3 000 PLN

Wspomaganie działu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie relacji biznesowych.
EURO-PACK Wiesław M. Rynkowski - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY POJAZDÓW ATV/UTV - od 3 400 PLN

- współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju i komunikacji marki- budowanie długofalowych relacji z Klientami- monitorowanie i analiza działań w sieci- samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje, negocjacje); godz. pracy 10-18
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2020-11-05 - Kobylnica (pomorskie)


Wybierz powiat