SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ORGANIZACJI Wartkowice oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych; obsługa organów samorządowych banku: protokoły, plany pracy itp.
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Wartkowice (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych; obsługa organów samorządowych banku: protokoły, plany pracy itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wartkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wartkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Wartkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wartkowice
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzenie dokumentów do komputera,analiza i segregacji dokumentacji i informacji pod względem social mediabieżący monitoring social media, postępowanie zgodnie w wytycznymi organizacji i przepisami prawa, zachowanie porządku na stanowisku pracy i w biurze,
Fundacja Życie Cudem Jest - 2017-03-08 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I UPUBLICZNIANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNYCHDANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.firma oferuje : pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Tajęcina (podkarpackie)
Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Zrealizacja planów sprzedaży, opzyskiwanie nowych odbiorców, ustalanie warunków współpracy,
"POLSTAL" Sp.Jawna Mariusz Słabosz, Arkadiusz Krawiec - 2016-08-25 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
według stanowiska
Kawula Stalserwis Waldemar Kawula - 2016-09-26 - Bolechowice (małopolskie)
Obsługa beneficjentów.Obsługa biura i urządzeń biurowych /Oferta z GCP Koniecpol/
Rybacka LOkalna Grupa Działania "JURAJSKA RYBA" - 2017-05-11 - Przyrów (śląskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , AC. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
obsługi klienta, oferowanie i dobór produktów, wykładanie towaru, dbałość o ekspozycję towaru i prawidłowe oznakowanie
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Lublin (lubelskie)
Diagnozowanie, konserwacja oraz naprawa pojazdów samochodowych, podzespołów mechanicznych.
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Tychy (śląskie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyliczenie wynagrodzeń i zobowiązań publiczno-prawnych z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PFRON, SODiR, ZUS, US, GUS). Obsługa kadrowo płacowa wg w/w czynności w zakresie około 700 osób. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry - płace itp. Wymagane udokumentowane doświadczenie na w/w stanowisku w zakresie kadr i płac minimum 2 lata. Kontakt wyłącznie telefoniczny (7:00-15:00) (tel.: 32-729-80-47, 507-816-717) lub e-mail: biuro (at) invex.pl
"INVEX GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-02-15 - Piła (wielkopolskie)
Montaż okien, bram garażowych, drzwi, rolet oraz automatyki bramowej. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2017-10-05 - Opole (opolskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)
przewóz rzeczy
EURO-TRANS Transport Krajowy i Międzynarodowy "Spedycja" inż. Kazimierz Janik - 2018-02-09 - Żywiec (śląskie)
Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów znajdujących się w w ofercie handlowej i pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji
TERMAR Cokot Mariusz - 2017-12-14 - Skoczów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja zamówień
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-16 - Zawiercie (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Rozmowy z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy),planowanie dostaw
Zakład Przetwórstwa Mięsnego "PARMA" Sp. z o. o - 2016-10-04 - Łukta (warmińsko-mazurskie)