SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (S) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (S)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie magazyny firmy;- organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego;- obsługa importowa (odprawa celna, współpraca z agencjami celnymi);- tłumaczenia dokumentacji do produktów z języka angielskiego na język polski (w tym certyfikatów analizy, etykiet towarów);- wystawienie faktur sprzedażowych.
Data publikacji: 2020-05-25
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- prowadzenie magazyny firmy;- organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego;- obsługa importowa (odprawa celna, współpraca z agencjami celnymi);- tłumaczenia dokumentacji do produktów z języka angielskiego na język polski (w tym certyfikatów analizy, etykiet towarów);- wystawienie faktur sprzedażowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (S)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020
Data zakończenia pracy: 24.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż będzie realizowany w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (V) Młodzi na start, który jest realizowany w ramach PO WER, Poddziałanie 1.1.1 i współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: logistyka, ekonomia, administracja i pokrewne, znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu komunikatywnym, operatywność, komunikatywność, rozwinięte kompetencje interpersonalne, motywacja do zdobycia zawodowego. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00. Zakres obowiązków: prowadzenie magazyny firmy; organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego; obsługa importowa (odprawa celna, współpraca z agencjami celnymi); tłumaczenia dokumentacji do produktów z języka angielskiego na język polski (w tym certyfikatów analizy, etykiet towarów); wystawienie faktur sprzedażowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7972061375
danePracodawcy_regon: 367108227
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.05.2020
Data dodania oferty pracy: 25.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa78256d2702da75d52976bac9feb312
Podobne oferty pracy
codzienna obsługa pojazdu, kierowanie pojazdem, nadzur nad załadunkiem i rozładunkiem towaru, zabezpieczenie towaru, przestrzeganie przepisów ustawy o transporcie drogowym
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowo-Handlowe "TTRANSWADEX" Władysław Chrzan - 2016-06-13 - Okonek (wielkopolskie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie usług marketingowych i handlowych.Analiza marketingowa rynków sprzedaży (Europa, Europa Wschodnia- Rosja, Ukraina, Bialoruś)Wsparcie transakcji i negocjacje z klientami.Przygotowanie specyfikacji i umów sprzedaży oraz praca z dokumentacją w językach - rosyjskim, ukraińskim, niemieckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Docieplanie budynków, malowanie elewacji. Praca na terenie śląska wg zleceń. Kontakt z pracodawcą osobisty po telefonicznym umówieniu się na rozmowę.
NELLBAU ARKADIUSZ RZĄDKOWSKI - 2018-04-27 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Opracowywanie i sporządzanie raportów, prowadzenie badań i wdrożeń, badanie poprawności przebiegu procesu technologicznego, analiza produktu pod względem jakości, analizy statystyczne-regresja prosto i krzywoliniowa, częste wyjazdy na Ukrainę, szkolenia pradcowników.
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, którzy chcą polecieć na Filipiny, zarządzanie projektami wyjazdowymi na Filipiny, promocja tego kierunku, wyjazdy na Filipiny z grupą turystyczną.
Nowak Adventure Travel Sp. z o.o - 2018-11-30 - Sopot (pomorskie)
ZAKRES OBEJMUJĄCY ZADANIA WYNIKAJĄCE Z USTAWY O STRAŻACH GMINNYCH Z DNIA 29 SIERPNIA 1997 R. ( Dz. U. nr 123 poz.779 z późn. zm.) .Warunki pracy: praca w patrolu na terenie miasta Pruszcz Gdański, praca zmianowa przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni w tygodniu.
Straż Miejska w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
UTRZYMANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, SPRZEDAZ WYROBÓW, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE INFORMACJI RYNKOWYCH, ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO, STAZ PRACY 3 LATA, PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMUTERA KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila: ksiegowosc (at) prokom.szczecin.pl
PROKOM SPOŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie usług rekrutacyjnych zgodnych z wymaganiami klienta Samodzielne prowadzenie i nadzorowanie projektów rekrutacyjnych Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk Zarządzanie relacjami z klientem, bezpośredni kontakt z menedżerami i rekruterami Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami i menedżerami Wykorzystywanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów Przeprowadzanie telefonicznych oraz bezpośrednich rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Kraków (małopolskie)
telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, udział w akcjach, imprezach, zbiórkach
Fundacja Szlachetny Bohater - 2019-09-11 - Gniezno (wielkopolskie)
zapewnienie utrzymania optymalnego stanu magazynowego i dostępności materiałów bezpośrednio produkcyjnych
QFG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Pionki (mazowieckie)
analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi i nowymi klientami, sprzedaż produktów i usług skierowanych do klienta indywidualnego, ze szczególnym uwzględnieniem kredytów hipotecznych oraz gotówkowych. Analiza dokumentów i przygotowywanie wniosków kredytowych. Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami firmy
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2018-10-10 - Lubin (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż pokryć dachowych, prowadzenie biura sprzedaży, pozyskiwanie firm dekarskich do współpracy;
BLACHOTRAPEZ Spółka z o.o. - 2016-06-21 - Zambrów (podlaskie)
Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego, kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego; godz. pracy 7-15
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-07-01 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa biura
kontakt przez OHP - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży realizuje plany sprzedażowe podmiotugospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partneramihandlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.Pozaaktywną sprzedażą zajmuje się również reklamacjami i wspiera klientóww sytuacjach problemowych. Podejmuje działania wspierające sprzedaż,takie jak promocje dla klientów lub konsumentów, analizuje iprzygotowuje optymalną ofertę handlową.Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca na jedną zmianę w godzinach od 7-15. Miejsce pracy: ul. Wróbewskiego 16a, 51-627 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie części przy użyciu suwmiarki i znajomości podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Chełm (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z utrzymaniem maszyn i urządzeń : zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy maszyn i urządzeń oraz śledzenie przebiegu ich realizacji oraz nadzór nad sprawnym usuwaniem awarii maszyn w trakcie sezonu robót.Ewidencjonowanie czasu pracy maszyn i urzadzeń oraz analiza ich wykorzystania; Opracowanie harmonogramu napraw maszyn i nadzór nad jego realizacją; Opracowanie regulaminów pracy maszyn i kontrola ich przestrzegania;Opracowanie zapotrzebowania na nowe środki trwałe ;Ustalanie norm zużycia paliw płynnych dla maszyn budowlanychWystawianie zamówień;Wynajem maszyn i sprzetu na roboty inwestycyjne Prowadzenie spraw zwiazanych z utrzymaniem lekkiego sprzętu;Wykonywanie czynności doradcy AdR zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: Wrocław ul. Hubska 6 Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślonyKontakt z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca z monitorem ekranowym ekranowym w pomieszczeniu typu Open-space, prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji w tym rekrutacji masowych - redagowanie ogłoszeń, prowadzenie spotkań, zarządzanie bazą kandydatów.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Nysa (opolskie)
• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
- powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie - 2018-08-08 - Cieszyn (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych, współpraca, obsługa bieżąca klientów. Przygotowanie ofert, przyjmowanie zamówień, współpraca z innymi działami firmy. Uczestnictwo w międzynarodowych targach handlowych. Dobra znajomość pakietu Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Mile widziane osoby z grupą niepełnosprawności. Doświadczenie mile widziane.
PATKAR Stanisław Szydełko - 2020-02-19 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-03-25 - Opole (opolskie)