SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Jarocin oferta pracy Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna w restrukturyzacji
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, procesów transportowych; utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, analiza potrzeb zakupowych, zapewnienie terminowych dostaw materiałów, kształtowanie właściwych relacji dostawcami
Data publikacji: 2020-12-03
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna w restrukturyzacji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, procesów transportowych; utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, analiza potrzeb zakupowych, zapewnienie terminowych dostaw materiałów, kształtowanie właściwych relacji dostawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność programowania maszyn CNC
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna w restrukturyzacji
danePracodawcy_nip: 6170000864
danePracodawcy_regon: 25029403100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936776
Ulica pracodawcy: Zaciszna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja frezarek,obrabiarek,,części zamiennych,świadczenia usług przemysłowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34014cfff7b87bf3e541899e9aa48c67
Podobne oferty pracy
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Sprzedaż produktów reklamowych będących w ofercie firmy
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane.Zakres obowiązków: dbanie o porządek w obejściu hotelu i restauracji, utrzymywanie czystości na zewnątrz i wewnątrz budynków, koszenie i pielęgnacja roślin, terenów zielonych, drobne naprawy, wykonywanie prac pomocniczych.
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-02-18 - Perzyce (wielkopolskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-26 - Krosno (podkarpackie)
Analiza strategiczna oraz planowanie kampanii na platformie YouTube, bliska współpraca z oddziałem firmy w Stanach Zjednoczonych, bliska współpraca z działem Obsługi Klienta, budowanie raportów oraz strategii reklamowych za pomocą narzędzi dostarczanych przez zleceniodawcę, współpraca z działem specjalistów do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
praca na tartaku
MARZENA DARABASZ TARTAK DREW-DAR - 2016-08-19 - Cichów (wielkopolskie)
1.Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:•przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań •opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,•przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;•gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;•przygotowywanie zebrań 2.Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura.
GAJA Sp. z o.o. - 2019-02-13 - Wołów (dolnośląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- kontraktacja upraw nasiennych- kwalifikacja polowa upraw- pozyskiwanie nowych kontarhentów
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kadr, księgowanie dokumentów, rozliczanie płac, ZUS
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Urbanowice (opolskie)
jw.
ITALINOX POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej.
Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie klientów mówiących w języku ukraińskim oraz rosyjskim, projektowanie i opracowanie materiałów reklamowych. Praca w godz.: 9:00-13:00. 1/2 etatu. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Świdnicka 12-16 oraz według zleceń - teren Polski (pełne oddelegowanie)
LUX GROUP Sp. z o.o. - 2020-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zakładowej polityki personalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Staż w godzinach 7.45-15.45 w Gościnie.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
redagowanie ogłoszeń, publikowanie ogłoszeń o pracę na wybranych portalach/ stronach internetowych oraz ich bieżące promowanie, kontakt telefoniczny z kandydatami do pracy, umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne, bieżące tłumaczenia (polski- ukraiński), weryfikacja dokumentów, wyrabianie pozwoleń na pracę
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja pracowników,kompleksowe prowadzenie akt osobowych(również cudzoziemców np.z Ukrainy),prowadzenie dokumentacji od zatrudnienia do zwolnienia pracownika,rozliczanie czasu pracy,urlopów,zwolnień lekarskich,inne absencje,przygotowywanie umów o pracę,świadectw pracy,itp.obliczanie wynagrodzeń ,nadzór nad terminami badań lekarskich szkoleń BHP,rozliczanie z ZUS,US,PFRON, obliczanie,przygotowywanie i przesyłanie wszelkich deklaracji do ZUS(deklaracje,dokumenty ) ,US (rozliczenia podatkowe),PFRON,obsługa Płatnika,Platformy ZUS PUE,przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do zatrudnienia cudzoziemców (oświadczeń z Urzędu Pracy) orientowanie się w zagadnieniu zatrudnienia cudzoziemców
FHMM Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Praca w dziale handlowym, sprzedaż zagraniczna owoców i warzyw, tłumaczenie dokumentów, rozmowy handlowe z kontrahentem zagranicznym. Uzupełnianie dokumentów eksportowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Karolin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów do ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wystawianie faktur.Wymagana biegła znajomość komputera.
F.H.U.P. "KLAMA", "TIF-TRANS" Marek Temple - 2020-09-03 - Biertowice (małopolskie)
-Obsługa kadrowo-płacowa pracowników-Przygotowywanie listy płac i przelewów - przy udziale firmy zewnętrznej-Kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, w tym systemów premiowania oraz czuwanie nad poprawnością danych w systemie-Ewidencja i rozliczanie czasu pracy-Tworzenie raportów-Przygotowywanie raportów statystycznych. Cykliczne raportowanie-Coroczna weryfikacja danych pracowników w celu zapewnienia prawidłowego procesu planowania podwyżek wynagrodzeń i premii-Współpraca z działem płac, urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi-Realizacja zleconych projektów HR
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2019-01-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, pozostałe prace biurowe (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce-Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Brodowice (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży do krajów Bałtyckich poprzez wprowadzanie zamówień do systemu SAP i kontakt z klientem, weryfikacja limitów klienta i płatności, wspólne z działem logistyki ustalanie transportu w obszarze krajów Bałtyckich, sporządzanie dokumentów sprzedażowych, tworzenie dostaw bezpośrednich i kontrolowanie dat produkcji.
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Sobótka (dolnośląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, pomoc przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, telefoniczna i e- mailowy kontakt z klientem, mogyfikacja skryptu sklepu internetowego, kontakt z klientani sklepu oraz wysyłki towaru .
FOTOELEKTRO.PL T.ZIĘBA, A.RYBKA S.C. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)