SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Chełm oferta pracy LINGRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: praca przy komputerze, kontakty z firmami logistycznymi zarówno polskimi jak też iz krajów UE lub krajów byłej Wspólnoty Niepodległych Państw, w sprawie transportu towaru handlowego oraz z firmami głównie z krajów wschodnich w sprawie zakupu towarów handlowych
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: LINGRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca przy komputerze, kontakty z firmami logistycznymi zarówno polskimi jak też iz krajów UE lub krajów byłej Wspólnoty Niepodległych Państw, w sprawie transportu towaru handlowego oraz z firmami głównie z krajów wschodnich w sprawie zakupu towarów handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw logistyki
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm- telefoniczny: 785 757 715- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: lingrain.office (at) gmail.com
Nazwa pracodawcy:
LINGRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Hrubieszowska
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9f8b53c33e63c78985ae578489f1b09
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu - 2019-01-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Montaż podzespołów rowerowych, regulacja układu hamulcowego, zakładanie oświetlenia, kontrola jakości.
FHMM Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i zwolnieniem pracownika oraz bieżących spraw pracowniczych (stanowisko samodzielne).
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracownik wykonuje pracę związaną z bezpośrednim odbiorem odpadów komunalnych. Pracownik wytacza pojemniki z odpadami i transportuje je do samochodu ciężarowego i podczepia do systemu ładunkowego. Praca na zewnątrz.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O. O. - 2019-02-15 - Zielona Góra (lubuskie)
1.Przeprowadzanie badań nieniszczących2.Opracowywanie sprawozdań z przeprowadzanych badań3.Dbałość o sprzęt badawczy i nadzór nad nim4.Dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad BHP5.Wykonywanie bieżących poleceń Kierownika Laboratorium Badawczego- Miejsce wykonywania pracy: Katowice oraz różne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia UT2, MT2, PT2, VT2. Wymagana znajomość norm i dyrektyw ciśnieniowych oraz WUDT-UC, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. badańMiejsce wykonywania pracy: Katowice oraz różne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem umowy z pracownikiem, naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu PŁATNIK
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2018-02-28 - Kwidzyn (pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwarzanie rejestracji. Zarządzanie danymi osobowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wg.zakresu czynności.
Proton-Serwis sp. z o.o. - 2018-04-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
zarządzanie półkami sklepów, dbanie o wizualizację produktu, wdrażanie i instalacja materiałów promocyjnych, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2016-07-29 - Koło (wielkopolskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2018-01-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się; z przepisami BHP i p-poż, regulaminem pracy,strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie, z podzialem zadań między Wydziałami, z zadaniami realizowanymi przez Wydział Spraw Terenowych w Tarnowie.
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KRAKOWIE - 2016-03-31 - Tarnów (małopolskie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami- przygotowanie ofert handlowych- wystawianie dokuemntów handlowych- promowanie produktów spółki- pozyskiwanie nowych klientów
Petro-Oil Podlaskie Centrum Olejowe Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
wykonywanie powierzchni
Floraj Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu,zatrudnienie staż pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bełchatów (łódzkie)
księgowanie faktur, obsługa kredytów, kontrola rachunków z kontrahentami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-02-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie eweidecji czasu i pracy, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
wprowadzanie faktur do systemu,wystawianie faktur sprzedażowych,kontrola płatności,windykacja należności,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie wyższe. Charakterystyka pracy: koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem funduszy i dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania, jak również generowanie wniosków, przygotowywanie zapytań ofertowych, koordynowanie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów (m.in. przygotowanie dokumentów księgowych, opracowanie zestawień wypłaconych umów cywilnoprawnych oraz odprowadzonych składek do ZUS, US. Prowadzenie działań promocyjnych oraz współpraca z innymi firmami i instytucjami w ramach realizowanych projektów, konkursów. Kontakt z pracodawcą osobisty.
FUNDACJA PGE ENERGIA CIEPŁA - 2018-05-07 - Rybnik (śląskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa transportu materiałów - import i eksport zgodnie z zasadami ochrony środowiska na terenie UE oraz WNP (Ukraina, Bialoruś, Rosja, Kazachstan), obsluga programów magazynowych, obsługa programów do fakturowania Comarch Optima, częste delegacje UE+WNP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów, sprzedaż produktów, realizacja zamówień, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, śledzenie ogłoszeń przetargowych i przygotowywanie ofert przetargowych
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o. - 2018-11-09 - Łódź (łódzkie)
-obsługa kontrahentów zagranicznych-przygotowanie ofert handlowych-prowadzenie dokumentacji handlowej dla rynków zagranicznych-skuteczne rwalizowanie planów sprzedazowych-pozyskiwanie nowych klientów
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2017-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)