SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PRACOWNIKÓW Z INDII Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PRACOWNIKÓW Z INDII
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz prowadzenie i tłumaczenie dokumentacji, związanej z zatrudnieniem- obsługa pracowników z Indii, prowadzenie koordynacji pracy pracowników w zakładzie- obsługa programów WORD oraz EXCEL- codzienna komunikacja z pracownikami z Indii na temat koordynacji ich pracy w zakladzie- opracowanie oraz aktualizacja informacji, dotyczącej potrzeb kadrowych jednostki oraz umiejętność rekrutacji i selekcji kandydatów do pracyGodziny pracy:06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz prowadzenie i tłumaczenie dokumentacji, związanej z zatrudnieniem- obsługa pracowników z Indii, prowadzenie koordynacji pracy pracowników w zakładzie- obsługa programów WORD oraz EXCEL- codzienna komunikacja z pracownikami z Indii na temat koordynacji ich pracy w zakladzie- opracowanie oraz aktualizacja informacji, dotyczącej potrzeb kadrowych jednostki oraz umiejętność rekrutacji i selekcji kandydatów do pracyGodziny pracy:06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /h
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PRACOWNIKÓW Z INDII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie minimum podstawowe- podstawowo-komunikacyjna znajomość języka hindi- podstawowo- komunikatywna znajomość języka angielskiego- umiejętność obsługi procesów związanych z zatrudnieniem oraz prowadzeniem i tłumaczeniem dokumentacji, związanej z zatrudnianiem- umiejętność prowadzenia koordynacji pracy pracowników w zakładzie- umiejętność obsługi programów WORD oraz EXCEL- umiejętność opracowywania oraz aktualizacji informacji dot. potrzeb kadrowych jednostki oraz umiejętności rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?adf6e73d870d50a76bd88b7f7d7b2d7c
Podobne oferty pracy
prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca dekretacja, ewidencja, uzgodnienia i analiza wyciągów bankowych, uzgadnianie kont dotyczących rozrachunków z kontrahentami spółki, uzgodnienie kont dotyczących przychodów i kosztów finansowych.
AVIT Adam Rytel - 2018-09-12 - Niepiekła (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Chorzów (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych w różnych obszarach biznesowych; skuteczne pozyskiwanie kandydatów różnymi kanałami; udział w procesie zatrudniania i wdrażania pracowników; budowanie bazy kandydatów oraz zarządzanie dotychczasową bazą.
Flagman Group Sp. z o.o. - 2019-09-12 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
Sprzedaż farb, lakierów, złomów kolorowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w delegacjach na terenie całego kraju.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-10-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Uczestnictwo w eventach, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warka (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-04-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy produkcji pierogów- klejenie, pakowanie i inne prace związane z przygotowaniem produktów garmażeryjnych.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Stary Cykarzew (śląskie)
jw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń- staż FP
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Trzebinia (małopolskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, realizacje reklamacji, współpraca z pracodawcami i instytucjami
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-04-28 - Żary (lubuskie)
Wymagania:•wykształcenie wyższe ekonomiczne•znajomość zasad rachunkowości zarządczej•bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•bardzo dobra organizacja pracy•zdolności analityczneDo zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: •przygotowanie budżetów w zakresie sprzedaży usług•okresowe rozliczenia sprzedaży usług•analiza kosztów i przychodów na potrzeby zarządcze;•sporządzanie miesięcznych prognoz finansowychPredyspozycje:•systematyczność i dokładność•kreatywność,•odpowiedzialność •skłonność do poszukiwania nowych rozwiązań, •umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, •umiejętność pracy w zespole.
OrNet sp. z o.o. - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż kebabów. Mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu oraz książeczka sanitarno-epidemiologiczna (może być nieaktualna), umiejętność obsługi kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. "B".
"BIG KEBAB'S" Kawalec Bolesław - 2016-11-30 - Racibórz (śląskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Kraśnik (lubelskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni i łazienek na terenie stoczni remontowej w Gdańsku.
PUH "ADMAR" - ADAM DASZKIEWICZ - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, tłumaczenie dokumentacji technicznej i opisów technicznych urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez pedagoga diagnozy i kwalifikacji 13 kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej oraz pod kątem iich predyspozycji do pełnienia powierzonej funkcji na terenie Powiatu Bolesławieckiego, wraz z jej udokumentowaniem dla potrzeb PCPR w Bolesławcu - organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. W/w usługę należy wykonać w oparciu o art. 42 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697ze zm.).Widełki cenowe za realizację zadania wynoszą 70 - 100 zł brutto za 1 diagnozę.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)
przygotowanie muzeum poświęcone pamięci fundatora, korespondencja z wydawnictwami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)