SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakty handlowe z kluczowymi klientami z Ukrainy, zawieranie umów i kontraktów
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakty handlowe z kluczowymi klientami z Ukrainy, zawieranie umów i kontraktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: łatwość w nawiązywaniu kontaktu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2019
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8b40063cab8f7b01796d35cac112756b
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
utrzymanie należnego porządku i higieny, segregacja i usuwanie odpadów. wynagrodzenie i wymiar etatu do uzgodnienia
116 Szpital Wojskowy z Przychodnia SPZOZ - 2019-10-09 - Opole (opolskie)
Księgowanie w systemie magazynowym oraz przygotowywanie dokumentów do wysyłki,Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i odbiorcami.Sprawdzanie i potwierdzanie faktur,Koordynowanie prac związanych ze sprawozdawczością Spółki.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
Przygotowanie farb według receptur, naświetlanie matryc, obróbka, mycie i przygotowanie sit, dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Ochrona zleconego obiektu
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
BLUXCOSMETICS SP. Z O.O. - 2019-03-12 - Trzciana (podkarpackie)
- kontakt z klientem i zespołem w języku hiszpańskim i w języku angielskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołuUmowa na czas określony na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera.
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie profilów potencjalnych kandydatów ze wschodu do zatrudnienia;wykonanie analiz aktualnego stanu rynku pracy;stworzenie w języku rosyjskim baz uczestników projektów.Umowa o dzieło, 20 h/tydzień, wynagrodzenie 2400 zł brutto miesięcznie (nie mniej niż 30 zł. brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Oferujemy:- przyuczenie do zawodu dla osób bez doświadczenia,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez pośrednictwa pracy),- stałe terminowe wynagrodzenie, - atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne,- dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- pakiet świadczeń socjalnych: bilety do kina, siłowni, na basen, bony świąteczne,- uczestnictwo w szkoleniach umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowychOFERTY ZE ZDJĘCIEM KIEROWAĆ: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl, KONTAKT TELEFONICZNY: 58 530-66-01
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2018-10-22 - Tczew (pomorskie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Sołonka (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, j. angielski na poziomie średniozaawansowanym B2. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE - GAWLAS WOJCIECH - 2018-09-26 - Szczerbice (śląskie)
obsługa koprko-ładowarki
F.T.U. SEW-TRANS Zbigniew Seweryn - 2015-11-30 - Wierbka (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie ofert, prowadzenie bazy klientów za pomoca komputera, nawiązywanie kontaktów z klientami prowadzenie reklamy internetowej;
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Lublin (lubelskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole- po przeszkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnej Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe; brak nałogów; samodzielne wykonywanie prac budowlanych; jedna zmiana; miejsce wykonywania pracy: teren woj. śląskiego
ENERGO-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Gliwice (śląskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kletnia (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientów, sporzadzenie kosztorysów na zlecone prace, wystawianie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białoboki (podkarpackie)
staż w dziale reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-09-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Praca na recepcji- obsługa gości- odbieranie połączeń telefonicznych- obsługa poczty i przesyłek kurierskich- rezerwacja hoteli, mieszkań, samolotów- prowadzenie miesięcznych rozliczeń pracowników montażu- bieżące potrzeby
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-14 - Zator (małopolskie)
Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)