SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 1 300 PLN
Zakres obowiązków: – kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, – materialna organizacja dokumentacjikadrowopłacowej firmy, nadzór nad nią, – kierowanie ewidencją czasu pracy, – przygotowywanie dokumentów związanychz zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, – przygotowywanie dokumentów związanych zzatrudnieniem cudzoziemców – rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjśćprywatnych. – planowanie podwyżek i regulacji płac, – ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym odpracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych.1/2 etatupraca w godz. 8-12
Data publikacji: 2020-03-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, – materialna organizacja dokumentacjikadrowopłacowej firmy, nadzór nad nią, – kierowanie ewidencją czasu pracy, – przygotowywanie dokumentów związanychz zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, – przygotowywanie dokumentów związanych zzatrudnieniem cudzoziemców – rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjśćprywatnych. – planowanie podwyżek i regulacji płac, – ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym odpracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych.1/2 etatupraca w godz. 8-12
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
3 miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSLUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prowadzenie dokumentacji kadrowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość programów komputerowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 m-ce na podobnym stanowisku, OBSLUGA KOMPUTERA, prowadzenie dokumentacji kadrowej, dobra znajomość programów komputerowych, komunikatywność, znajomość jęz. ukraińskiego C2 Znajomość procedury zatrudnienia cudzoziemców
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8971875076
danePracodawcy_regon: 385300844
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2020
Data dodania oferty pracy: 24.03.2020
Oferta pracy ważna do: 14.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0fdd186eb21a2d81fb483d72c92b3065
Podobne oferty pracy
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie materiałów promocyjnych i wspieranie sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, telefoniczny kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Łańcut (podkarpackie)
Przyjmowanie dostaw towaru; wypakowanie i układanie dostawy w magazynie, dbałość o daty ważności do spożycia towarów; kontrola i rozliczenie się z powierzonych towarów; dbanie o czystość i higienę stanowiska pracy zgodnie z wymogami sanitarnymi oraz przestrzeganie przepisów BHP, ppoż, HACCP.
"SOLPARK KLESZCZÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-05 - Kleszczów (łódzkie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Łebieniec (pomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, promocja, reklama (dom weselny, catering).
BIAŁA WILCZYCA Anna Osiakowska - 2017-04-13 - Wilków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowo - reklamowych;Dbanie o pozytywny wizerunek Spółki;Promowanie usług z oferty Spółki;Kreowanie informacji prasowych oraz utrzymywanie bieżącego kontaktu z mediami;Gromadzenie informacji i publikacji prasowych dotyczących Spółki w zakresie reklamy;Monitorowanie stałej dostępności materiałów wykorzystywanych w promocji;Podejmowanie wszelkich działań mających na celu osiągnięcie planu sprzedaży;Stałe pilotowanie wykorzystania powierzchni handlowych, sporządzanie ofert i umów;Utrzymanie stałej współpracy z Najemcami oraz instytucjami organizującymi akcje reklamowe;Aktualizacja strony Spółki.
Miejskie Centrum Handlowe STARA BETONIARNIA Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
sprawy pracownicze związane z obsługą programu kadrowego, umowy o pracę, urlopy pracownicze itp. , obsługa sekretariatu
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze" - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa grawerki CNC, wykonywanie grawerowania detali metalowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraśnik (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa techniki biurowej. Zapoznanie z metodyką prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą. Zapoznanie ze specyfiką organizacji wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
•Bieżąca kontrola jakościowa produktów na liniach produkcyjnych zgodnie z planem kontroli•Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta•Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i dostawcami we wszystkich zagadnieniach związanych z jakością •Szkolenie pracowników na podstawie dokumentacji systemowej•Nadzór nad wyrobami niezgodnymi•Nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi•Wykonywanie pomiarów kontrolnych przy użyciu współrzędnościowej maszyny pomiarowej
MM Systemy - 2019-09-19 - Kąty Opolskie (opolskie)
montaż urządzeń drobiarskich na miejscu i w delagacji-Rosja, Ukraina, Białoruś
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AGRA-FARM - 2016-10-24 - Kębłowo Nowowiejskie (pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi- kontrolowanie terminów dostaw, sprzedaży- obsługa klientów
HAN-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
- aplikacja folii samoprzylepnych (witryny sklepowe, ściany, tablice informacyjne, reklamy wolnostojące), - monaż reklamy instore oraz outdoor, - proste prace ślusarsko-warsztatowe, - prace w siedzibie fimy oraz u klientów firmy
CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
-pozyskiwanie klientów firmy i dbanie o utrzymanie już nawiązanych kontaktów poprzez prowadzenie aktywnego marketingu.Kandydat musi wykazywać się dobrą organizacją i dużą samodzielnością w realizacji planów, być osobą dyspozycyjną i gotową do wyjazdów krajowych i zagranicznych.Godziny pracy: 8-16
Elma energia sp. z o.o. - 2019-02-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami,•opracowywanie koncepcji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami;•opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych;•aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych i innych;•przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektem – czynności rozliczenia projektu;•terminowe przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatno
Wejherowskie Centrum Kultury - 2020-03-02 - Wejherowo (pomorskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
- niezależne wykonywanie procesów zgodnie z wartościami Nordea i strategią Nordea- zapewnianie trwałości procesów i dostarczanie w odniesieniu do uzgodnionego poziomu usług- proaktywne wykazywanie inicjatywy na rzecz usprawnienia procesów i dobrego zrozumienia wykonywanych procesów w organizacji- język angielski jest językiem korporacyjnym, jest to główny język używany do komunikacji w firmie
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Łódź (łódzkie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, aktywna sprzedaż usług agencji w branży B2B, budowanie relacji biznesowych, poszerzenie bazy potencjalnych kontrahentów.
ROZGRAF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-10-13 - Koluszki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
TEATR LALKI I AKTORA "KUBUŚ" - 2018-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)