SPECJALISTA DS.KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU Kraków oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze"
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sprawy pracownicze związane z obsługą programu kadrowego, umowy o pracę, urlopy pracownicze itp. , obsługa sekretariatu
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawy pracownicze związane z obsługą programu kadrowego, umowy o pracę, urlopy pracownicze itp. , obsługa sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista znajomość przepisów prawa pracy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ce53aac03450e2c61356a74e095959a
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-05-07 - Legnica (dolnośląskie)
1. Pozyskiwanie, rozwijanie i utrzymanie relacji z klientami.2. Prowadzenie akcji promocyjnej.3. Realizacja Planów Sprzedaży.4. Budowanie polityki marki.praca na terenie woj. kuj.-pom.
"KORONA - KOSMETYKI" DOROTA SKWIERCZYŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
Rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Grzegorzew (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie kierunkowe (telekomunikacja lub pokrewne); preferowane wyższe; znajomość systemów łączności (radio, kabel, światłowód), znajomość instalacji sieci teleinformatycznych (montaż okablowania, gniazdek, wtyczek), podstawowe umiejętności wykonywania doagnostyki systemów łączności; uprawnienia SEP do 1 kV; zakres obowiązków: projektowanie, instalacja systemów łączności, konfiguracja centrali analogowych, cyfrowych, VOIP, bieżąca analiza potrzeb w zakresi łączności, nawiązywanie umów na usługi telefoniczne, prowadzenie ewidencji sprzętu telekomunikacyjnego, obsługa helpdesk w zespole IT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-10-24 - Gliwice (śląskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łowyń (wielkopolskie)
1. Sprawowanie opieki nad osobami starszymi i przewlekle somatyczniechorymi 2. Wykonywanie zabiegów pielęgniarskich 3. Realizacjaindywidualnych potrzeb Pensjonariuszy 4. Współpraca z zespołemterapeutycznym 5. Uczestniczenie w wizytach lekarskich i realizacjazaleceń 6. Monitorowanie stanu zdrowia pacjentów, prowadzeniedokumentacji medycznej 7. Prowadzenie rozmów i konsultacji z rodzinąpacjentów 8. Bezpośredni nadzór nad pracą opiekunów, praca w godz. 7-19/19-7
Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Siostry Franciszkanki - 2017-04-03 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Poszukiwanie klientów na rynku krajowym współpracujących z firmami w Rosji, Ukrainie, Kazachstanie, Białorusi . Współpraca z instytucjami certyfikującymi poza granicami kraju. Prowadzenie rejestru kontaktów i sprawozdań z wykonanej pracy.
1. AQUARIUS MICHAŁ OBELNICKI; 2. CENTRUM CERTYFIKACJI RYNKÓW WSCHODNICH MICHAŁ OBELNICKI - 2019-01-11 - Żukowo (pomorskie)
- praca w biurze,- obsługa poczty elektronicznej,- obsługa klientów na wejściu, w biurze i telefonicznie,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-08-24 - Kobylniki (wielkopolskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów, organizacja transportu wyrobów, kreowanie i rozwój istniejących procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzepice (śląskie)
- obsługa klientów (rynek niemiecki)- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola płatności prowadzonych zleceń- przygotowanie ofert i zamówień
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2017-10-26 - Dobrzechów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
• prowadzenie i tworzenie dokumentacji pracowniczej• rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników• pilnowanie terminów badań lekarskich pracowników• przygotowywanie i wprowadzanie sprawozdań statystycznych i innych
FILHARMONIA POMORSKA im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy - 2020-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest konieczna do kontaktu z dostawcami, klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 2800 - 5000 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Reprezentacji firmy i współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu. Negocjowanie warunków umów, realizacja planów sprzedażowych, stały kontakt i budowa długotrwałych relacji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy i Kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe do Rosji, Ukrainy, Kazachstanu.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z firmami transportowymi, handel częściami samochodowymi z karajami wschodnimiMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Świebodzin (lubuskie)
zarządzanie relacjami z japońskimi klienatmi i dostawcami, korspondnecja służbowa w języku japońskim
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
SPECJALISTA DS. EKSPORTUMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:POWIAT DĘBICKI (PRACA W TERENIE)WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI FIRMY W ZAKRESIE WSPIERANIA DZIAŁAŃ EKSPOROWYCH
MQX POLSKA SP. Z O. O.. - 2016-02-24 - Dębica (podkarpackie)
Głównym celem zespołu jest zapewnienie, aby ładunek klienta był w ruchu, bez uszczerbku dla jakości danych rezerwacji dostarczanych przez dostawców. Zespół skoncentruje się głównie na: Przesyłanie danych zamówień i sprawdzanie poprawności rezerwacji ; Monitorowanie zamówień/rezerwacji i eskalacja niezgodności z odpowiednimi stronami przegląd i weryfikacja procesu rezerwacji; Procesy te będą przeprowadzane w ścisłej współpracy z biurami DSV Air & Sea na całym świecie, menedżerami kont, dostawcami klientów i innymi centrami usług wspólnych DSV; Specjalista będzie również odpowiedzialny za: Upewnienie się, że wszystkie procesy dla klientów są wykonywane w ramach SLA we współpracy z Senior Team Leaderem i Senior Specialist, Analizę i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez wewnętrznych interesariuszy, tworzenie opisów procesów.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca sprzedawcy w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej. Realizowanie zadań doskonalących pracę wychowawczą dotyczącą organizacji grupy wychowawczej. Rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych ludzi. Zapewnienie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2020-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na stanowisku sprzedawcy w markecie budowlanym Mrówka , obsuga kasy fiskalnej
Hurtownia Budowlana "AGAD" - 2015-12-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
bieżące monitorowanie pracy stanu technicznego urządzeń i maszyn; konserwacja i serwis parku maszynowego; współpraca z udziałowcami zlokalizowanymi w Chinach (w języku chińskim);
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)