SPECJALISTA DO SPRAW KADR Toruń oferta pracy Zespół Szkół Nr 26
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo- płacowych
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Nr 26
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fałata 88/90, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowo- płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 2 lata doświadczenia w kadrach
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Nr 26
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marek Fuerst
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Fałata 88/90, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Fałata
Numer budynku pracodawcy: 88/90
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c664a0d0be097ecce663c434a78f0c09
Podobne oferty pracy
przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie towaru,sprawdzanie jakości towarów, obsługa klienta, obsługa kasy kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola badań lekarskich, sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Łódź (łódzkie)
jw.
MADAX PLUS Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kościeleczki (pomorskie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu w tym rozliczeń pomiędzy wykonawcą a zamawiającym oraz wykonawcą i podwykonawcą, analiza i kontrola kosztów rentowności i marży poszczególnych etapów i zakresów zadania, wsparcie procesu budżetowania, kontrola budżetu, raportowanie wykonania i wyjaśnienie oidchyleń, comiesięczne raportowanie do Centrali Spółki zgodnie z wewnętrznymi procedurami, sporządzanie raportów, kontrola kosztorysów, rozliczeń, materiałów kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możlidwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
bieżący nadzór nad nieruchomością, zarządzenie dokumentacją budynku, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowania inwestycji i remontów, odpowiedzialność za realizację budżetów, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, negocjowanie warunków umów i sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych, zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości, prezentacja lokali przeznaczonych do najmu
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników na wskazane obiekty wg zapotrzebowania z zachowaniem ustalonych procedur wewnętrznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; bardzo dobra znajomość j. niemieckiego; biegła obsługa komputera (MS Office); mile widziane prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów spółki; kontrakt z kontrahentami, dostawcami i podwykonawcami; obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie: wprowadzania zamówień, fakturowania, raportowania; organizacja wyjazdów służbowych; wsparcie działu handlowego w zakresie tłumaczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie cen, eksportowanie odpadu towrzywa sztucznego do Chin, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Oświęcim (małopolskie)
wyksz. zawodowe,szycie mebli tapicerowanych
ŁUKASZ ŁYSIAK PRACOWNIA TAPICERSKA LUKMAR - 2019-07-08 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji księgowo - kadrowej oraz gastronomicznej Hotelu Ibis Styles w Białymstoku
Konstanty Strus PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KONSTANTY STRUS - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
Obsługa stron internetowych i platform internetowych.I zmiana 08:00-16:00Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - wskazany kandydat
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa reklamacji oraz usług zewnętrznych, wyjazdy służbowe do klientów. Pracodaawca zapewnia samochód służbowy. Praca w godzinach od 8:00 do 16:00.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-05 - Andrychów (małopolskie)
- sporządzanie, ewidencjonowanie i kontrolowanie danych kadrowych (badania lekarskie, szkolenia BHP, umowy, świadectwa, wnioski urlopowe, listy obecności, zaświadczenia, aneksy)- pośrednictwo pomiędzy pracodawcą a biurem zewnętrznym- rozliczanie czasu pracy pracowników- ZUS PUE- BDO- dekretowanie, księgowanie i opisywanie faktur zakupowych- tworzenie i procesowanie zamówień do dostawców na podstawie specyfikacji współpracowników- obsługa administracyjna biura - współpraca z PUP
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-06 - Ścinawa (dolnośląskie)
efektywna sprzedaż do powierzonej grupy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doskonała znajomość asortymentu, znajomość branży, praca w godz. 8-16 od PN-PT.
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów, edukowanie klientów w zakresie fotowoltaiki
LIBERTI Łukasz Sawicki - 2021-05-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-09-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- bezpośredni konrakt z klientami w soalonie, opomoc w wyborze produktów i usług Orange,- aktywna sprzedaż i promowanie ofert Orange,- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- budowanie długotrwałej relacji z klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku,
Tell Sp. z o.o. - 2019-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Koordynowanie pracy personelem
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-10-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, Przygotowywanie arkuszy kalkulacyjnych, Prowadzenie korespondencji z klientami, Współpraca z działem logistyki i produkcji, Utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, Pozyskiwanie nowych klientów
Agro-Projects Sp. z o.o. Sp. k. - 2021-05-07 - Pianowo (wielkopolskie)
Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych - wspieranie działu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych - nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-30 - Czyżew (podlaskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów firmy, kontakt z klientami
Art Granit Robert Noga - 2019-07-17 - Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Negocjacje umów handlowych. Korespondencja e-mailowa w językach niemiecki, ukraiński, rosyjski. Przyjmowanie i realizacja zamówień. wyjazdy służbowe do Niemiec, Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników (obcekrajowców), poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczsowej
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Kraków (małopolskie)
naprawa sprzętu komputerowego, sprzedaż, serwis urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
Prace biurowe.
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)