SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY Bolesławiec oferta pracy Oxpress Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, prowadzenie kadr.
Data publikacji: 2019-12-31
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Oxpress Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tysiąclecia 48, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, prowadzenie kadr.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, chęć nauki, miła aparycja.
Nazwa pracodawcy: Oxpress Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 48, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny, tel. 75-7325055, e-mail oxpressdm (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 31.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa79e195103d6b54ba14d242382f0f66
Podobne oferty pracy
wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego,wykonywanie prac biurowychPraca w godz. 8-16
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zbrojeń.
BMG Construction Bartosz Gałuszka - 2018-11-02 - Krosno (podkarpackie)
- Sprawne i profesjonalne rozwiązywanie pilnych spraw często związanych z przelewami o dużej wartości, jak również obsługa skarg i eskalacji otrzymanych zarówno z innych działów wewnętrznych lub bezpośrednio ze strony klienta. - Nawiązywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez wysokiej jakości wparcie w codziennych zapytaniach rozwiązywanych, gdzie możliwe, przy pierwszym kontakcie - Odbieranie/wykonywanie telefonów od/do klientów - Sprawne odpowiadanie na wiadomości Email od klientów i/lub od innych działów wewnętrzynch - Efektywne działanie na bazie otrzymywanej opinii klienta - Proaktywny kontakt z manadżerem w razie problemów, które w jakikolwiek negatywny sposób mogą wpłynąć na jakość dostarczanego serwisu lub stanowić stratę, piniężną badź nie, dla banku - Praca samodzielna, gdzie zadania wykonywane są w określonych ramach czasowych zgodnych z założeniami zespołu - Proaktywność w dążeniu do poprawy jakości dostarczanego serwisu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż, obsługa posprzedazowa, działalność marketingowa, prowadzenie serwera internetowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie gzymsów, oprawek okiennych, szpachlowanie, malowanie elewacji, renowacja cegły i detali kamiennych - praca na terenie Częstochowy oraz w delegacji (teren kraju).
Adam Pióro Renowacja Zabytków Architektury "Sima" - 2020-02-21 - Częstochowa (śląskie)
Produkcja opakowań z tektury, zarządzanie produkcją. Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 07.00 - 15.00.
Ekonaft Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Głodowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Przygotowywyanie umów pracowniczych oraz dla kontrahentów, swobodne poruszanie się w przepisach administracyjno-prawnych
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Budowanie irozwijanie relacji/współpracy z klientami, negocjowanie warunków współpracy i sprzedaży, analiza danych rynkowych, opieka nadklientami i kontrahentami. Nawiązywanie współpracy w kierunku zawiązania relacji biznesowych między polskimi i arabskimi firmami.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sieradz (łódzkie)
- bieżące ofertowanie wg. zapytań klientów,- utrzymanie dobrych relacji z klientami,- zdobywanie nowych klientów,- obsługa targów krajowych i zagranicznychGodziny pracy: 8 - 16
Elma energia sp. z o.o. - 2019-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie analiz kredytowych klienta instytucjonalnego i indywidualnego; sporządzanie dokumentacji kredytowej; współpraca z oddziałami w zakresie wypracowania optymalnych rozwiązań finansowych dla klientów;
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie - 2019-01-31 - Myszków (śląskie)
Wykonywanie masaży.Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Dźwirzynie.Praca również w weekendy.
PHU BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-27 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego, - nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, - wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)
Znajomość branży odżywek i suplementów diety oraz didtetyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentówi raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Skarszewy (pomorskie)
Pozyskiwanie Kontrahentów, nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Rosji, Szwecji oraz z Ukrainy, dbanie o dobre relacje z kontahentami.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Jarosław (podkarpackie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sporzadzanie kosztorysów budowlanych, ustalanie danych i założeń, sporządzanie przedmiarów lub obmiarów robót, wycenianie i sporządzanie dokumentacji projektowej, wykonywanie prac w oparciu o oprogramowanie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Zagroda (lubelskie)
Ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.plOkres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU - 2019-12-17 - Słupsk (pomorskie)
X
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Przeworsk (podkarpackie)
Opracowanie strategii marketingowej dla wskazanych klientów. Stworzenie strategii wdrażania nowych produktów. Zaplanowanie i realizacja prac marketingowych. Kompletowanie baz klientów. Udział w spotkaniach z handlowcami
EGERTON Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Zabrze (śląskie)
Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-05-14 - Drużków Pusty (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie sprawozdań GUS, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie wykazów do listy płac;
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2019-02-26 - Lublin (lubelskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
1.Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2.Dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.Okres zatrudnienia 7 m-cy. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-09-21 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentacji dla użytkowników, tworzenie opisów i instrukcji, sprawdzanie działania funkcji oraz koordynowanie zadań
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)