SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY Bolesławiec oferta pracy Oxpress Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, prowadzenie kadr.

Data publikacji: 2019-12-31

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Oxpress Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tysiąclecia 48, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, prowadzenie kadr.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR - PRACOWNIK BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, chęć nauki, miła aparycja.

Nazwa pracodawcy: Oxpress Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 48, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny, tel. 75-7325055, e-mail oxpressdm (at) gmail.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Tysiąclecia

Numer budynku pracodawcy: 48

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 31.12.2019

Oferta pracy ważna do: 31.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa79e195103d6b54ba14d242382f0f66

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 3 563,24 PLN

wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego,wykonywanie prac biurowychPraca w godz. 8-16
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ZBROJARZ - 2 100 - 3 500 PLN

Wykonywanie zbrojeń.
BMG Construction Bartosz Gałuszka - 2018-11-02 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

- Sprawne i profesjonalne rozwiązywanie pilnych spraw często związanych z przelewami o dużej wartości, jak również obsługa skarg i eskalacji otrzymanych zarówno z innych działów wewnętrznych lub bezpośrednio ze strony klienta. - Nawiązywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez wysokiej jakości wparcie w codziennych zapytaniach rozwiązywanych, gdzie możliwe, przy pierwszym kontakcie - Odbieranie/wykonywanie telefonów od/do klientów - Sprawne odpowiadanie na wiadomości Email od klientów i/lub od innych działów wewnętrzynch - Efektywne działanie na bazie otrzymywanej opinii klienta - Proaktywny kontakt z manadżerem w razie problemów, które w jakikolwiek negatywny sposób mogą wpłynąć na jakość dostarczanego serwisu lub stanowić stratę, piniężną badź nie, dla banku - Praca samodzielna, gdzie zadania wykonywane są w określonych ramach czasowych zgodnych z założeniami zespołu - Proaktywność w dążeniu do poprawy jakości dostarczanego serwisu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M - od 2 600 PLN

Kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż, obsługa posprzedazowa, działalność marketingowa, prowadzenie serwera internetowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY/RENOWATOR ELEWACJI ZABYTKOWYCH - 5 000 - 6 000 PLN

Wykonywanie gzymsów, oprawek okiennych, szpachlowanie, malowanie elewacji, renowacja cegły i detali kamiennych - praca na terenie Częstochowy oraz w delegacji (teren kraju).
Adam Pióro Renowacja Zabytków Architektury "Sima" - 2020-02-21 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - od 3 200 PLN

Produkcja opakowań z tektury, zarządzanie produkcją. Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 07.00 - 15.00.
Ekonaft Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-05-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

Obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo, organizacja czasu wolnego gości.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-PRAWNYCH - 2 040 - 5 000 PLN

Przygotowywyanie umów pracowniczych oraz dla kontrahentów, swobodne poruszanie się w przepisach administracyjno-prawnych
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 1 330 PLN

Budowanie irozwijanie relacji/współpracy z klientami, negocjowanie warunków współpracy i sprzedaży, analiza danych rynkowych, opieka nadklientami i kontrahentami. Nawiązywanie współpracy w kierunku zawiązania relacji biznesowych między polskimi i arabskimi firmami.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 500 PLN

- bieżące ofertowanie wg. zapytań klientów,- utrzymanie dobrych relacji z klientami,- zdobywanie nowych klientów,- obsługa targów krajowych i zagranicznychGodziny pracy: 8 - 16
Elma energia sp. z o.o. - 2019-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ANALITYK KREDYTOWY - od 3 000 PLN

dokonywanie analiz kredytowych klienta instytucjonalnego i indywidualnego; sporządzanie dokumentacji kredytowej; współpraca z oddziałami w zakresie wypracowania optymalnych rozwiązań finansowych dla klientów;
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie - 2019-01-31 - Myszków (śląskie)

MASAŻYSTA - od 3 100 PLN

Wykonywanie masaży.Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Dźwirzynie.Praca również w weekendy.
PHU BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2020-01-27 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ(NR 4030) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego, - nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, - wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI - 2 200 - 2 600 PLN

umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 300 PLN

Znajomość branży odżywek i suplementów diety oraz didtetyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 500 PLN

negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentówi raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Skarszewy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 17 PLN

Pozyskiwanie Kontrahentów, nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Rosji, Szwecji oraz z Ukrainy, dbanie o dobre relacje z kontahentami.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ - od 2 250 PLN

1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE - Oświadczenie o niekaralności - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowym Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)

KOSZTORYSANT BUDOWLANY - 997,4 PLN

sporzadzanie kosztorysów budowlanych, ustalanie danych i założeń, sporządzanie przedmiarów lub obmiarów robót, wycenianie i sporządzanie dokumentacji projektowej, wykonywanie prac w oparciu o oprogramowanie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 696 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Zagroda (lubelskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 3 600 PLN

Ogłoszenie o naborze na stronie odnbip.mirobip.plOkres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU - 2019-12-17 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Opracowanie strategii marketingowej dla wskazanych klientów. Stworzenie strategii wdrażania nowych produktów. Zaplanowanie i realizacja prac marketingowych. Kompletowanie baz klientów. Udział w spotkaniach z handlowcami
EGERTON Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I WYCEN - 2 000 - 2 500 PLN

Sporządzanie wycen stolarki aluminiowej i PCV -weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym - budowanie długotrwałej relacji biznesowych z klientem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2017-05-14 - Drużków Pusty (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 385 PLN

kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie sprawozdań GUS, kierowanie ewidencją czasu pracy, przygotowywanie wykazów do listy płac;
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2019-02-26 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 3 240 PLN

1.Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2.Dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.Okres zatrudnienia 7 m-cy. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-09-21 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 000 PLN

kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTKA/ SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI BIZNESOWEJ - 2 345 - 2 775 PLN

Przygotowanie dokumentacji dla użytkowników, tworzenie opisów i instrukcji, sprawdzanie działania funkcji oraz koordynowanie zadań
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat