SPECJALISTA DO SPRAW KADR Mielec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji czasu 0pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji czasu 0pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Data zakończenia pracy: 12.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe (może być w trakcie studiów), samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, wysoka motywacja do pracy, dobra umiejętność obsługi programów MS Office, dobra znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta odbywania stażu dla bezrobotnych do 29 roku życia (do dnia poprzedzającego 30 urodziny), posiadających ustalony przez Urząd Pracy odpowiedni profil pomocy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3386e249582f61a0af8e3704f302e6aa
Podobne oferty pracy
zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w sklepie ogólnospożywczym, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru
Gminna Spółdz."Samopomoc Chłopska" - 2018-04-13 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista ds obsługi klientów kawiarni - animator
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie danych technicznych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Trzebinia (małopolskie)
1. Telefoniczny kontakt z klientem: - przedłużanie kursów językowych, - obsługa reklamacyjna, - rozwiązywanie i rozliczanie umów szkoleniowych, - przygotowywanie zaświadczeń z przebiegu kursów, - reprezentacja Spółki przed klientami zalegającymi z płatnością należności, 2. Techniczne wsparcie klienta: - rozwiązywanie problemów powstałych w związku z użytkowaniem platformy, - pomoc w obsłudze narzędzi.
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych. Silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 317 i cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
dokonywanie zakupów materiałów i usług do produkcji, nadzór nad dostawą
"VITKOVICE MILMET" S.A. - 2017-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kluczbork (opolskie)
obsługa cateringów, obsługa imprez
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji;
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy produkcji lodów naturalnych, obsługa maszyny do produkcji lodów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00 w Bielsku-Białej. Umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc.
Kosowski & Jonek Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2019-03-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie kadr firm (akta osobowe i urlopy)przygotowywanie list płacrozliczanie deklaracji zusrozliczanie zasiłków chorobowychkontakty telefoniczne lub mailowe z klientem lub intytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zawieranie umów, wystawianie świadectw.WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu MS Office, otwartość komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) okjob.com.pl, tel. 781 786 784. Osoby zainteresowane pracą mogą rejestrować się na stronie www.okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowywanie i montaż urządzeń grzewczych (piece, kotły, kominki).
Koperfam Sp. z o.o - 2016-06-09 - Legionowo (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie na oferowanym stanowisku, uprawnienia do obsługi wózka wysokiego składowania-możliwość zdobycia uprawnień. komunikatywność, umiejętność pracy w grupie.Zakres obowiązków: prace magazynowe, składowanie towarów w magazynie wysokiego składowania
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE A-T SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-16 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji i nadzór
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-09-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Specjalista realizuje zadania w zakresie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania eksploatowanego w jednostce organizacyjnej systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, a w szczególności kontroluje:1) Przestrzeganie zasad ochrony przetwarzanych w systemie teleinformatycznym informacji niejawnych;2) Poprawność realizacji zadań wykonywanych przez administratora;3) Zgodność konfiguracji systemu teleinformatycznego dokumentacją bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;4) Stan środków bezpieczeństwa fizycznego i ochrony elektromagnetycznej;5) Aktualność wykazów osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego, prawidłowość przydzielenia kont użytkownikom, zakres nadanych im uprawnień i prawidłowość zabezpieczeń zastosowanych w systemie teleinformatycznym;6) Znajomość i przestrzeganie przez użytkowników procedur bezpiecznej eksploatacji systemu teleinformatycznego.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-02-19 - Białobrzegi (mazowieckie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Norki (warmińsko-mazurskie)
• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
-obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK - 2019-04-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)