SPECJALISTA DO SPRAW KADR Lubliniec oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań z dokumentów normujących działalność ewidencyjną i administracyjną jednostki; REKRUTACJA: list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzająćych kwalifikacje, zgoda na przetwarzaniedanych osobowych- do 27.11.2019r (data wpływu do JW) z dopiskiem "SPECJALISTA"
Data publikacji: 2019-11-15
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań z dokumentów normujących działalność ewidencyjną i administracyjną jednostki; REKRUTACJA: list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzająćych kwalifikacje, zgoda na przetwarzaniedanych osobowych- do 27.11.2019r (data wpływu do JW) z dopiskiem "SPECJALISTA"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe- mile widziane w kierunku zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, mile widziane doświadczenie, obywatelstwo polskie, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość Kodeksu Pracy, znajomość komputera oraz urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu, niekaralność
Nazwa pracodawcy: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: dział. w zakresie obronności
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a71f25a5cf384e227097b9e8eb2ad799
Podobne oferty pracy
Wspieranie działu sprzedaży i promocji firmy wobec klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami i tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa szkoleń BHP
"LAVORO" Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe, książeczka sanitarno-epidemiologiczna
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-08-17 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż szkoleń dla pracodawców, praca w biurze, prowadzanie rozmów telefonicznych, obsługa stałych klientów biura, nie jest to call center.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-07-23 - Żory (śląskie)
Prace przy maszynie, pakowanie wyrobów gotowych. Zapewniony bezpłatny dowóz na trasie Piła- Ujście.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Ujście (wielkopolskie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynności w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza:1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z późn. zm.)4. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy w ilości 10 godzin tygodniowo.II. Niezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;2) kształtowanie nawyków celowej aktywności;3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.2. Spostrzegawczość , podzielność uwagi.3. Zrównoważenie emocjonalne.4. Odporność na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Osoba musi być dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. Oświadczenie osoby , że nie była skazana prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane.5. Oświadczenie osoby , że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru własnoręcznie podpisane:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru Ośrodka Pomocy Społecznej w Harasiukach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)
Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);przeprowadzanie kontroli warunków pracy;bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-09-11 - Białystok (podlaskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2019-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-bieżąca obsługa klientów zagranicznych na rynek Niemiecki,-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych na w/w rynku,-aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy,-prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi,-realizowanie polityki handlowej firmy,-wsparcie w rozwoju działu
BAKS Kazimierz Sielski - 2017-09-07 - Karczew (mazowieckie)
sporządzanie raportów, budowanie długofalowych relacji biznesowych z kandydatami wewnetrznymi, analizy na podstawie danych, tworzenie i dystrybucja ogłoszeń rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, bieżąca obsługa pracowników, mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, praca na umowę na czas nieokreslony, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, praca na jedną zmianę w godzinach od 8:00 do 12:00, proponowany okres zatrudnienia: 3 lata, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia;Ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i związanych z rodzicielstwem;Sporządzanie list płac;Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach (w tym ZUS Rp-7);Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS;Sporządzanie deklaracji dot. PIT
ORGANIC Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Sieniawa (podkarpackie)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługą Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)
- obsługa zapytań użytkowników;- rozwiązywanie problemów w oparciu o znajomość aplikacji biznesowych Volvo i współpraca z członkami zespołu;- eskalacja zapytań i żądań do innych zespołów oraz monitorowanie ich przebiegu;- informowanie użytkowników o statusie zapytania.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Standaryzacja i automatyzacja cześci procesów finansowych.Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczości, walidacji danych i analityki.Zapewnienie prawidwłocyh oraz terminowych płatności.Koordynacja działań pomiędzy zewnętzrnymi a podległymi organizacjami firmy.Proponowanie i realizacja dalszych usprawnień w ramach procesu Purchase to Pay
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, układanie towaru
P.H.U. "MILK-REX" ANNA BARABASZ-KRÓL, LESZEK KRÓL - SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-22 - Sieradz (łódzkie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarkami?(foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Oczesały (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie ofert, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Częstochowa (śląskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim lub rosyjskim lub niemieckim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Ropczyce (podkarpackie)
Prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera -Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia energetyczne G-2, gazowe G-3, elektryczne do 1 kV G-1; zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie i ocena bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Dubów (lubelskie)
pobieranie próbek różnych substancji, sporządzanie dokumentów na przetargi handlowe, odbiór przeterminowanych leków z aptek, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Fallwork Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)