SPECJALISTA DO SPRAW KADR Lubliniec oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: praca w progrmach MS Office, sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych, prowadzenie ewidencji osobowej, prowadzenie korespondencji z organami administracji wojskowej. KONTAKT: Cv, list motywacyjny, ksero dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje- do dnia 12.09.2019r. (data wp艂ywu do JW) z dopiskiem "Specjalista"
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Lubliniec (艣l膮skie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
praca w progrmach MS Office, sporz膮dzanie projekt贸w decyzji administracyjnych, prowadzenie ewidencji osobowej, prowadzenie korespondencji z organami administracji wojskowej. KONTAKT: Cv, list motywacyjny, ksero dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje- do dnia 12.09.2019r. (data wp艂ywu do JW) z dopiskiem "Specjalista"
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubliniec
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubliniecki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lubliniec
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze; mile widziane do艣wiadczenie w pracy w administracji publicznej; znajomo艣膰 przepis贸w: Rozporz膮dzenie w sprawie s艂u偶by wojskowej kandydat贸w na 偶o艂nie偶y zawodowych, ustawy o s艂u偶bie wojskowej 偶o艂nie偶y zawodowych (rozdzia艂 8), Kodeksu Post臋powania Administracyjnego; Umiej臋tno艣膰 program贸w MS Office; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole pod presj膮 czasu, komunikatywno艣膰, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji zgodnych z obowi膮zuj膮cymi przepisami w obszarze zgodnym z zakresem obowi膮zk贸w; niekaralno艣膰
Nazwa pracodawcy: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubli艅cu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, ksero dokument贸w potwierdzaj膮cych kwalifikacje
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lubliniec
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: dzia艂. w zakresie obronno艣ci
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubli艅cu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d177f0d57513379f4e103e90430d3e0
Podobne oferty pracy
Planowanie i prowadzenie prac dydaktycznych, wychowawczych i opieku艅czych zgodnie z podstaw膮 programow膮, uczestnictwo w posiedzeniach rady pedagogicznej i spotkaniach z rodzicami
Szko艂a Podstawowa w Rokitach - 2018-08-08 - Rokity (pomorskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za realizacj臋 pe艂nej obs艂ugi kadrowo-p艂acowej pracownik贸w, w szczeg贸lno艣ci za:prowadzenie dokumentacji i rozlicze艅 kadrowo-p艂acowych pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa pracy, ubezpiecze艅 spo艂ecznych, przepis贸w podatkowych oraz wewn臋trznymi uregulowaniami funkcjonuj膮cymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podr贸偶y s艂u偶bowych; prowadzenie dokumentacji i rozlicze艅 zleceniobiorc贸w i os贸b wykonuj膮cych umowy o dzie艂o; wyliczanie wynagrodze艅 z tytu艂u um贸w o prac臋 i um贸w cywilno-prawnych; przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z nawi膮zaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracownik贸w firmy oraz dokumenty zwi膮zane z zatrudnieniem os贸b na podstawie um贸w cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracownik贸w i ich cz艂onk贸w rodzin oraz os贸b zatrudnionych na podstawie um贸w cywilnoprawnych, zg艂aszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz sta艂y nadz贸r nad dokumentacj膮 ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporz膮dzanie sprawozda艅 i deklaracji do instytucji zewn臋trznych (ZUS, US, GUS);sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z odpowiedzialno艣ci膮 materialn膮 pracownik贸w;uzgadnianie kont ksi臋gowych dotycz膮cych wynagrodze艅, sk艂adek ZUS, podatk贸w;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpiecze艅.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zwi膮zanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w oraz ewidencji urlop贸w i zwolnie艅 lekarskich; przygotowywanie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; udzielanie informacji z zakresu prawa pracy pracownikom;
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
Obs艂uga rynku niemieckiegoOperowanie zam贸wieniamikoordynowanie pracy magazynu艣cis艂a wsp贸艂praca z magazynemterminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokument贸w sprzeda偶y,wsp贸艂praca z firmami spedycyjnymi,
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Smolniki (warmi艅sko-mazurskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU B臉DZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCES脫W ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZ膭DZANIE ZAM脫WIE艃 ZAKUP脫W KOMPONENT脫W ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZ膭DZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENT脫W.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUP脫W.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIE呕膭CYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNK脫W DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWAR脫W.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENT脫W, DBANIE O TERMINOWO艢膯 ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCES脫W ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.PO OKRESIE PR脫BNYM 3900 Z艁. BRUTTO. Okres pr贸bny 3 m-ce.Godz. pracy 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - S艂upsk (pomorskie)
- obs艂uga maszyny, kodowanie zam贸wie艅, przygotowanie zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Uje藕dziec Ma艂y (dolno艣l膮skie)
Prace wyko艅czeniowe, ocieplanie budynk贸w.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - D膮browa (艂贸dzkie)
Obs艂uga sklepu internetowego, sprzeda偶 i wysy艂ka, kontakt z klientami.
EL呕BIETA PYREK FIRMA HANDLOWO - US艁UGOWA "ELZAP" - 2018-03-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Obs艂uga systemu GPS w pojazdach ci臋偶arowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
sprzeda偶 i obs艂uga partner贸w handlowych, aktywne pozyskiwanie klient贸w, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie um贸wkoordynacja zam贸wie艅 i monta偶ypozyskiwanie klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Cieszyn (艣l膮skie)
zapewnienie materia艂贸w do realizacji produkcji i prowadzonych bud贸w wg standardu (cena/jako艣膰/termin), sporz膮dzanie oraz kompletacja dokumentacji zam贸wie艅 (zam贸wienia, umowy, wz, atesty, certyfikaty itp.), nadz贸r nad terminow膮 i efektywn膮 realizacj膮 zam贸wie艅, 艣cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em ofertowym i wykonawczym, weryfikacja i ewidnecja w systemie faktur zakupowych z przypisaniem ich do w艂a艣cicwych kont ksi臋gowych, optymalizacja koszt贸w zakupu
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-07 - 艢cinawa (dolno艣l膮skie)
komunikacja z dzia艂em planowania produkcji, wsp贸艂tworzenie i realizacja plan贸w produkcyjnych zgodnie ze strategi膮 firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolno艣ci produkcyjnych maszyn i urz膮dze艅, prowadzenie statystyki produkcji i zam贸wie艅, wsp贸lpraca z dostawcami, monitorowanie sprawno艣ci technicznej maszyn, wdra偶anie rozwi膮za艅 maj膮cych na celu zwi臋kszenie wydajno艣ci produkcyjnej (m.in. wyb贸r sprz臋tu, dob贸r kadry), przygotowanie plan贸w realizacji proces贸w produkcji (okre艣lanie norm materia艂owych, struktur monta偶owych), analiza zapotrzebowania na materia艂y technologiczne, kontrola poprawno艣ci przebiegu produkcji z uwzgl臋dnieniem jako艣ci produktuko艅cowego, koszt贸w jego wytworzenia, zgodno艣ci z przyj臋tymi normami technologicznymi, raportowanie do prze艂o偶onego, gotowo艣膰 do odbywania odr贸偶y s艂u偶bowych
JOBHOUSE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-28 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Kra艣nik (lubelskie)
Zakup i sprzeda偶 stolarki drewnianej. Wsp贸艂praca z kontrahentami z Ukrainy, negocjowanie cen oraz warunk贸w um贸w.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Czarna Woda (pomorskie)
Tworzenie i edytowanie dokumentacji technicznej dostarczanej klientom WYMAGANIA: Wiedza na temat projekt贸w realizowanych w bran偶y telekomunikacyjnej; Znajomo艣膰 praktyk w zakresie zarz膮dzania dokumentacj膮 takich projekt贸w; Znajomo艣膰 narz臋dzi do zarz膮dzania kosztami projekt贸w 4C, Bardzo dobr膮 znajomo艣ci膮 programu MS Excel; znajomo艣膰 j臋zyka xml, wiedza o sieciach dost臋powychpraca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
przew贸z towar贸w sypkich, prowadzenie rozm贸w z klientami i dyspozytorami
Artur Homski AR-Trans - 2015-12-10 - Niel臋gowo (wielkopolskie)
Wsp贸艂praca z Klientami firmy w zakresie wspierania dzia艂a艅 eksportowych, wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu oraz dzia艂ami: administracji sprzeda偶y, obs艂ugi klienta i zarz膮dem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Bia艂ej. Proponowane wynagrodzenie 5500 z艂 brutto miesi臋cznie.
MQX POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-25 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
ca艂o艣ciowe zarz膮dzanie projektami us艂ugi pracy tymczasowej realizowanej na terenie wojew贸dztwa kujawsko-pomorskiego, wsp贸艂praca z kluczowymi partnerami biznesowymi z bran偶y produkcyjnej, logistycznej, realizacja proces贸w administracyjnych zwi膮zanych z zatrudnieniem pracownik贸w, sporz膮dzanie umow o prac臋 oraz um贸w cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialno艣膰 za budowanie trwa艂ych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracownik贸w z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz G贸rny (kujawsko-pomorskie)
bran偶a: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
wdra偶anie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzeda偶 produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-02-24 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
Do podstawowych obowi膮zk贸w na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespo艂u ds. projekt贸w i program贸w inwestycyjnych nale偶y m.in.1. Sporz膮dzanie analiz i przygotowywanie materia艂贸w dla potrzeb Zgromadzenia, Zarz膮du i Komisji Rewizyjnej Zwi膮zku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Dzia艂u w zakresie powierzonych zada艅;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zada艅 w zakresie dzia艂ania zespo艂u oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podleg艂ego/ych zespo艂u/stanowisk;4. Kierowanie prac膮 pracownik贸w podleg艂ego/ych zespo艂u/stanowisk i nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 prac prowadzonych przez zesp贸艂/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika s艂u偶bowego wobec podleg艂ej kom贸rki organizacyjnej, w zakresie wynikaj膮cym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie w艂a艣ciwej organizacji i koordynacji pracy zespo艂u/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadz贸r nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podleg艂ymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewn臋trznej zespo艂u/stanowisk;9. Nadz贸r nad powierzonym maj膮tkiem podleg艂ego zespo艂u/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do za艂atwiania przez podleg艂ych mu pracownik贸w;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zada艅;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawid艂owo艣ci i terminowo艣ci realizacji zada艅;Do zada艅 Zespo艂u projekt贸w i program贸w inwestycyjnych nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1. Przygotowywanie dokument贸w do instytucji wspieraj膮cych dzia艂anie Zwi膮zku w zakresie program贸w i projekt贸w oraz podejmowanie dzia艂a艅 w celu pozyskiwania 艣rodk贸w pomocowych z zakresu dzia艂ania dzia艂u program贸w i projekt贸w;2. Bezpo艣rednia realizacja czynno艣ci zwi膮zanych z realizacj膮 program贸w i projekt贸w zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy cz艂onk贸w ZGRP;3. Dokonywanie rozlicze艅 programowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarz膮dzaj膮cej projektem jak i po stronie wykonawc贸w projekt贸w;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu 艣rodk贸w pomocowych na realizacj臋 zada艅 oraz przesy艂anie stosownych informacji do gmin;5. Sporz膮dzanie i przekazywanie Zarz膮dowi i cz艂onkom ZGRP informacji wraz z opini膮 o mo偶liwo艣ci ubiegania si臋 o 艣rodki pomocowe dla wskazanych projekt贸w na realizacj臋 zada艅 w艂asnych ZGRP lub Gmin cz艂onk贸w ZGRP;6. Przygotowywanie za艂膮cznik贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami okre艣lonymi we w艂a艣ciwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporz膮dzanie koncepcji, studi贸w wykonalno艣ci i biznesplan贸w niezb臋dnych do z艂o偶enia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP bran偶owych wskazanych opracowa艅;8. Opiniowanie wraz z formu艂owaniem wniosk贸w i wytycznych dokument贸w planistycznych i strategicznych w zakresie zgodno艣ci z zapisami krajowych dokument贸w programowych umo偶liwiaj膮cych wykorzystanie 艣rodk贸w pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formu艂owaniem wniosk贸w i wytycznych strategii rozwoju, bud偶etu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie mo偶liwo艣ci pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dost臋pnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, s艂u偶膮cych realizacji zada艅 Zwi膮zku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosk贸w o uzyskanie dotacji na realizacj臋 zada艅 Zwi膮zku;12. Sporz膮dzanie rozlicze艅 z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zada艅 oraz udzia艂 w pracach komisji przetargowej;14. Wysy艂anie za pomoc膮 Internetu og艂osze艅 o rozpocz臋ciu i wyniku post臋powa艅 do BZP;15. Gromadzenie materia艂贸w merytoryczno-informacyjnych dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych;16. Przygotowywanie sprawozda艅 i informacji dla Zarz膮du i cz艂onk贸w Zwi膮zku oraz na stron臋 internetow膮 ZGRP z realizacji program贸w i zada艅;17. Sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 projektu;18. Monitorowanie wp艂at i wyp艂at p艂atno艣ci na/z konta bankowego obs艂uguj膮cego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upowa偶nie艅;19. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansuj膮cej i Instytucji Po艣rednicz膮cej oraz w spos贸b umo偶liwiaj膮cy przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Wsp贸艂praca z instytucjami zarz膮dzaj膮cymi, wdra偶aj膮cymi oraz po艣rednicz膮cymi w realizacji program贸w finansowanych ze 艣rodk贸w pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz mi臋dzynarodowym w艂a艣ciwymi dla danego programu b膮d藕 realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatk贸w z podzia艂em na 艣rodki w艂asne i 艣rodki z udzia艂em funduszy zewn臋trznych;22. Przyjmowanie dokument贸w podlegaj膮cych ewidencji ksi臋gowej;23. Sprawdzanie czy zobowi膮zanie wynikaj膮ce z operacji mieszcz膮 si臋 w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokument贸w (not) obci膮偶aj膮cych jednostki wsp贸艂finansuj膮ce projekt do wysoko艣ci za艂o偶onego udzia艂u w finansowaniu;26. Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z jednostkami uczestnicz膮cymi/nadzoruj膮cymi/ finansuj膮cymi projekt udzielanie informacji dotycz膮cych wysoko艣ci planu p艂atno艣ci;27. Sporz膮dzanie innych zestawie艅 i sprawozda艅 finansowych dotycz膮cych projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie akt贸w prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowuj膮cych prawo polskie do wymog贸w Unii Europejskiej w obszarze dzia艂ania dzia艂u.29. Wsp贸艂praca z Zespo艂em projekt贸w i program贸w nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji ca艂okszta艂tu dzia艂a艅 promocyjnych realizowanych projekt贸w i program贸w.
Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego - 2018-04-16 - P艂ock (mazowieckie)
sprz膮tanie
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
1.Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami reguluj膮cymi zasady funkcjonowania organizacji. Przej艣cie instrukta偶u szkoleniowego z zakresu BHP i przepis贸w przeciwpo偶arowych.Zapoznanie z programem sta偶u i om贸wienie zakresu zada艅 zawodowych.Zapoznanie z obowi膮zkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufno艣ci i ochrony danych osobowych oraz specyfik膮 pracy organizacji.Instrukta偶 stanowiskowy.Zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi u Organizatora sta偶u. Obs艂uga biura i prowadzenie ewidencji materia艂贸w biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdzia艂 korespondencji, rejestrowanie pism wychodz膮cych i przychodz膮cych.Otwieranie i sprawdzanie nades艂anych przesy艂ek.Przepisywanie i wysy艂anie korespondencji.Nadz贸r nad stanem magazynowym artyku艂贸w biurowych i gospodarczych na potrzeby oddzia艂u OPZL i zg艂aszanie potrzeb do Biura G艂贸wnego.Bie偶膮ca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikaj膮ca z zakresu najmu Biura Oddzia艂u 艢wiebodzin.Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 funkcjonowania sprz臋tu biurowego i pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych w Oddziale 艢wiebodzin.Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.2.Obs艂uga interesant贸w.Bie偶膮ce utrzymywanie kontakt贸w z firmami cz艂onkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorz膮d贸w terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urz膮d Miejskich, itp.Wsp贸艂praca z Biurem G艂贸wnym przy planowaniu i realizacji dzia艂a艅 OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja dzia艂a艅 szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale 艢wiebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materia艂贸w szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji dzia艂a艅 szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale 艢wiebodzin.Przyjmowanie interesant贸w oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesant贸w do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefon贸w i przekazywanie informacji dzwoni膮cym.Wysy艂anie i odbierani e-maili. Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.3.Dzia艂ania marketingowe.Zapoznanie si臋 z misj膮 i strategi膮 marketingow膮 Organizacji.Stosowanie narz臋dzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewn膮trz i na zewn膮trz.Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjnych dzia艂a艅 podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obs艂ugiwanie portali spo艂eczno艣ciowych Organizacji (umieszczanie news贸w, relacji, tworzenie wydarze艅).Inne w zale偶no艣ci od rodzaju realizowanych zada艅 w obr臋bie oddzia艂u 艢wiebodzin.4.Sporz膮dzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporz膮dzanie pism i innych dokument贸w przy wykorzystaniu program贸w komputerowych i innych urz膮dze艅 biurowych (za艣wiadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, kt贸ra obowi膮zuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokument贸w zgodnie z zasadami przyj臋tymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - 艢wiebodzin (lubuskie)
obs艂uga kontrahent贸w krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzeda偶y,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTW脫RNIA HYDRAULIKI OKR臉TOWEJ Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; mile widziane do艣wiadczenie na samodzielnym stanowisku zwi膮zanym z pozyskiwaniem klient贸w w bran偶y transportowej; bieg艂a znajomo艣膰 j. angielskiego; komunikatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 prowadzenia spotka艅 biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomo艣膰 j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zw艂aszcza Excel); Zakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie nowych klient贸w g艂贸wnie w zakresie us艂ug spedycji krajowej i mi臋dzynarodowej na terenie ca艂ej Polski; realizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶y; realizacja powierzonych zada艅 zgodnie ze strategi膮 sprzeda偶y; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (艣l膮skie)
prawid艂owe wykonywanie i dokumentowanie bada艅 w zakresie chromatografii gazowej ze spektometri膮 mas, spektrometrii mas, spektometrii UV-Vis oraz sPektometru rentgenowskiego XRF (EDX), opracowanie procedur badawczych oraz instrukcji czynno艣ciowych. Odpowiedzialno艣膰 za stan techniczny wyposa偶enia wchodz膮cego w sk艂膮d zestawu przyrz膮d贸w do wykonywania bada艅 i analiz. Planowanie harmonogram贸w wzorcowa艅 i sprawdze艅. Waldacja i szacowanie niepewno艣ci metod badawczych. Przygotowanie pr贸bek (komponenty elektroniczne, tworzywa sztuczne, metale) do analiz chemicznych oraz jako艣ciowych, np. poprzez mielenie, przesiewanie, wa偶enie, podgrzewanie, roztwarzanie, ekstrakcj臋, przes膮czanie itp. Sporz膮dzanie roztwor贸w o r贸偶nych st臋偶eniach potrzebnych do stworzenia krzywej kalibracujnej. Zachowanie porz膮dku na stanowisku pracy. Pomoc przy zamawianiu sprz臋tu i odczynnik贸w. Wsparcie przy tworzeniu procedur badawczych.
O艢RODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY RCC SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-05 - Bytom (艣l膮skie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za organizacj臋 zaopatrzenia produkcji w komponenty, b臋dzie prowadzi艂a rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, wsp贸艂praca z dzia艂em produkcji i dzia艂em konstrukcyjnym. Nadz贸r nad terminow膮 realizacj膮 zlece艅, przygotowywanie harmonogram贸w dostaw i innej niezb臋dnej dla cel贸w zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z Kart膮 Nauczyciela
Zesp贸艂 Szk贸艂 Nr 1 - 2017-03-02 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)