SPECJALISTA DO SPRAW KADR I WYNAGRODZEŃ Białystok oferta pracy Audyt-BT Biegły Rewident Bogumiła Tołoczko
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz rozliczanie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w systemie "Płatnik", rozliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń.
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Audyt-BT Biegły Rewident Bogumiła Tołoczko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przygodna 14/U4, 15-032 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kadr, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz rozliczanie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w systemie "Płatnik", rozliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: U4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatek dochodowy od osób fizycznych
Nazwa pracodawcy: Audyt-BT Biegły Rewident Bogumiła Tołoczko
danePracodawcy_nip: 9660177258
danePracodawcy_regon: 200297761
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Przygodna 14/U4, 15-032 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Adres strony pracodawcy: www.audyt-bt.pl
Ulica pracodawcy: Przygodna
Numer budynku pracodawcy: 14
danePracodawcy_nrLokalu: U4
Profil działalności pracodawcy: usługi księgowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39dfd44abf2dd65574e088b2ea118cd8
Podobne oferty pracy
1. opracowuje i sporządza na bieżąco zamówienia na potrzebne materiały niezbędne do produkcji;2. czuwa nad prawidłowym stanem i rotacją materiałów w magazynie;3.ściśle współpracuje z kontrahentami w zakresie branży stalowej;
PRZEDSIĘBIOERSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
sporządzanie list płac z wynagrodzeń, rozliczanie godzin ponadwymiarowych oraz dodatków za warunki trudne; sporządzenie dodatkowych list płac wynikających z bieżącej działalności tj. naliczenie 13-tej pensji, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów, pomocy zdrowotnej, ZFŚS, wyrównania wynagrodzeń związanych z podwyżką płac, awansem nauczycieli lub zmianą przydziału godzin zgodnie z arkuszem organizacyjnym; miesięczna analiza zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników administracji i obsługi, kwartalna i roczna analiza faktycznych wydatków poniesionych na wynagrodzenia - dot. art. 30a KN i przekazania danych do programu SIGMA; kwartalne rozliczenie średniorocznej liczby etatów na poszczególnych stopniach awansu zawodowego; przygotowanie i wyliczenie wynagrodzeń do projektu budżetu finansowego na podstawie arkusza organizacyjnego; miesięczne zestawienie z list płac do księgowości; sporządzenie deklaracji w programie PŁATNIK ZUS; sporządzanie miesięcznych rozliczeń podatku od osób fizycznych PIT 4R oraz rocznych informacji podatku dla pracowników PIT 11 i rocznego rozliczenia PIT 4R oraz przekazania rozliczeń do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; sporządzenie sprawozdań kwartalnych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników Z-03 oraz rocznego Z-06 do GUS; wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych do Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenie Kasy Zespołu Szkół Specjalnych tj. pobieranie gotówki z banku , rozliczenie i opisywanie faktur oraz miesięczne sporządzenie raportu kasowego, przeprowadzenie rocznej inwentury rozliczenia kasy oraz prowadzenie ewidencji ksiąg ścisłego zarachowania; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników wymaganych przez organy podatkowe, ZUS i inne instytucje; sporządzenie dokumentacji związanej z przejściem pracowników ZSS na emeryturę oraz na zasiłki macierzyńskie po ustaniu stosunku pracy; wykonanie innych prac zleconych przez przełożonych (przeliczenia, zestawienia dotyczące płac i pochodnych)
Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie - 2019-10-25 - Skoczów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa dokumentacji firmowej, udział w przetargach.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
- Wszelkie informację znajdują się na stronie internetowej: www.katowice.po.gov.pl - dot. sygn. PO V WO 1111.29.2018- Prokurator Okręgowy w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze - specjalisty do spraw inwestycji i remontów w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach. Liczba etatów 1Miejsce pracy: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Wydział VII Budżetowo-Administracyjny.- Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: - przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, - przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych, - uzyskiwaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym: uzgodnień i pozwoleń, - ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, - udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, - rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, - monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, - rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadać i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, - nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę, - współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości,- udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzaniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomości użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach.- Wysokość wynagrodzenia zasadniczego, określona na podstawie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 03 marca 2017r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2017.485, ze zmianami), pomiędzy 4.000 zł., a 6.000,00 zł. brutto, w zależności od posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego oraz regulaminowe premie i nagrody, za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej, w wysokości określonej przez Prokuratora Okręgowego w Katowicach. Praca na umowę o prace na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania stawiane kandydatom :- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem,- posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz.U.2017.1332 j.t., ze zmianami), - wykształcenie wyższe drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- znajomość przepisów prawa budowlanego,- nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe :- doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych,- doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanymi ze środków zewnętrznych ( środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych np. AutoCAD, NormaPro, MS Project itp;- znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem
Sarna Spółka z.o.o - 2017-06-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Żagań (lubuskie)
wykonywanie prac montażowych i remontowych sieci ciepłowniczych, węzłów i istalacji cieplnych, usuwanie awarii sieci cieplowniczych, węzłów i instalacji cieplnych, demontaż konstrukcji stalowych i instalacji cieplnych, wykonywanie prac spawalniczych, pomoc w wykonywaniu prac ogólnobudowlanych.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2017-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
TRANS EXPERT S.C. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; obsługa MS Office; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z klientami; zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów; umowa zlecenie; praca w godz. 9:00-14:00; miejsce pracy: Gliwice;
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; Zakres obowiązków: wsparcie procesów logistycznych; organizacja transportu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie bieżącej obsługi biura Spółki, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, zapewnienie dostępu do materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji i ewidencji dokumentów finansowych Spółki, archiwizacja dokumentacji, współpraca z działem projektowo-handlowym
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów. Udzielanie informacji o usługach. Obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
wydawanie opini w sprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2019-07-09 - Przemyśl (podkarpackie)
...
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Koło (wielkopolskie)
- komunikacja pomiędzy obcokrajowcami ( kandydatami do pracy ) a pracownikami w zakresie zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim- kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców- weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców- rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi- praktycznie wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- współpraca w Urzędzie Wojewódzkim w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Urzędzie Pracy, Straży Granicznej- przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę- praktycznie wykorzystanie prawa pracy ( kodeks pracy oraz cywilny )
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Łódź (łódzkie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wyrób nagrobków
ZAKŁAD KAMIENIARSKI WYRÓB NAGROBKÓW KRZYSZTOF KOCOT - 2016-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
konsultacje przedwdrożeniowe, analiza środowiska i potrzeb użytkownika, prowadzenie szkoleń, udział w realizacji projektów informatycznych, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania.
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Świdnica (dolnośląskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z klientem zagranicznym rynku wschodniego oraz Stanów Zjednoczonych i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Więckowice (małopolskie)
1. Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad.2. Znajdowanie odpowiednich dostawców.3. Negocjacja cen.4. Upewnienie się co do terminowości dostaw, kontrola terminowości.5. Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami, i poszukiwanie (gdy to wskazane) nowych dostawców.6. Nabywanie odpowiednich materiałów w najniższej możliwej ceniei w odpowiednich ilościach.7. Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Trzebiszyn (opolskie)
planowanie i realizacja działań marketingowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Udział w opracowaniu materiałów reklamowych. Nawiązywanie kntaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa administracyjna biura,- Przygotowywanie ofert handlowych oraz techniczne wsparcie klienta,- Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)