SPECJALISTA DS. LEGALIZACJI I ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LEGALIZACJI I ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - komunikacja pomiędzy obcokrajowcami ( kandydatami do pracy ) a pracownikami w zakresie zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim- kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców- weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców- rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi- praktycznie wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- współpraca w Urzędzie Wojewódzkim w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Urzędzie Pracy, Straży Granicznej- przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę- praktycznie wykorzystanie prawa pracy ( kodeks pracy oraz cywilny )
Data publikacji: 2020-02-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- komunikacja pomiędzy obcokrajowcami ( kandydatami do pracy ) a pracownikami w zakresie zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim- kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców- weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców- rejestracja oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi- praktycznie wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych- współpraca w Urzędzie Wojewódzkim w Wydziale Spraw Cudzoziemców, Urzędzie Pracy, Straży Granicznej- przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezwolenia na pracę- praktycznie wykorzystanie prawa pracy ( kodeks pracy oraz cywilny )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. LEGALIZACJI I ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobra znajomość programów komputerowych Excel, Word
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wymagany 1 miesiąc stażu pracy na podobnym stanowisku- podstawowa znajomości ustawy o promocji zatrudnienia i ustawy o cudzoziemcach- podstawowa znajomości przepisów prawa pracy- komunikatywna znajomość języka rosyjskiego / ukraińskiego- wymagana znajomości języka rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację zarówno pisemną jak i ustną, która jest niezbędna w komunikacji z obcokrajowcami - kandydatami do pracy oraz pracownikami w zakresie realizacji zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia obcokrajowców
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.02.2020
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f734c6796a6f815913e4fd638d36bf88
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracyZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem, sprzedaż hurtowa i detaliczna materiałów do budownictwa z branży tworzyw sztucznych
PPHU GAMART S.A. - 2018-02-22 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2019-04-12 - Września (wielkopolskie)
prace finansowo-księgowe; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-03-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska, prowadzenie kart drogowych, rozliczanie paliwa
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I CIEPŁOWNICTWA "PEWIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-07 - Prabuty (pomorskie)
Praca w biurze, obsługa klienta. Praca w terenie. Wyjazdy do klientów. Rozmowy z Kontrahentem
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2017-02-03 - Wieliczka (małopolskie)
Wprowadzanie faktur zakupu, kosztowych oraz uzgadnianie faktur z rejestrami VAT, nadzór nad rozrachunkami z odbiorcami.
Delkom 2000 Sp. z o.o. Wejherowo - 2020-01-15 - Wejherowo (pomorskie)
- Ogłoszenie nr 31/RKK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ZARZĄDZANIA KADRAMI W DZIALE OBSŁUGI KADROWE. Zakres obowiązków:- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w zakresie nawiązywania, przebiegu i rozwiązywania stosunku pracy, - prowadzenie akt personalnych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- profesjonalna i terminowa obsługa procesów kadrowych, m. in. ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracy,- ustalanie wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego; nadzorowanie procesu planowania urlopów wypoczynkowych i kontrola terminowości ich wykorzystania, - obsługa Władz Uczelni w zakresie spraw kadrowych podległych im pracowników oraz współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych Uczelni w sprawach personalnych, - obsługa administracyjna procesów oceniania personalizacja arkuszy ocen, ustalanie indywidualnych terminów przeprowadzania ocen,- wystawianie nauczycielom akademickim legitymacji służbowych; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie w Uczelni; sporządzanie i wydawanie kart obiegowych i świadectw pracy (duplikatów, odpisów świadectw pracy),- współpraca z inspektorem ds. BHP i ppoż. w zakresie obowiązkowych szkoleń pracowników,- monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy i prawa o szkolnictwie wyższym,- merytoryczny udział w opracowywaniu regulacji wewnętrznych dotyczących spraw pracowniczych, - sporządzanie sprawozdań i analiz stanu zatrudnienia dla Władz Uczelni oraz innych instytucji, m.in.: MNiSW, GUS-u.- Firma oferuje: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w ambitnym i dynamicznym zespole, możliwość uczenia się poprzez działanie, możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji kandydatów oraz stopnia zgodności prezentowanego doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: średnie elektroniczne; doświadczenie nie jest wymagane; montaż i uruchamianie systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-10-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca jako specjalista do spraw reklamy i marketingu.
CIEPŁY DOM F.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży oprawoświetleniowych.
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
-pozyskiwanie klientów-obsługa formalna klientów-monitorowanie spraw klientów-budowanie trwałych relacji z klientami
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Doradztwo w zakresie wyboru rodzaju finansowania- Sporządzanie ofert na wybrany przez klienta produkt finansowy oraz ubezpieczeniowy- Skonstruowanie wniosku o finansowanie - Podpisywanie dokumentacji związanej z transakcją
CENTRUM FINANOWE KWARTplus Grzegorz Wypych - 2017-07-24 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI (PRZETWÓRSTWO MIĘSA)
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-10-29 - Dębica (podkarpackie)
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)
przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)
ustawianie maszyn, optymalizacja pracy maszyn, utrzymanie ciągłości produkcji, naprawa maszyn w przypadku awarii , redukcja wybrakowanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Skoczów (śląskie)
Uczestnictwo w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmowanie się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestnictwo w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-04-03 - Gostynin (mazowieckie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)
* znajomość programu R2-Płatnik,* znajomość zagadnień podatku dochodowego od osób fizycznych,* znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych pracowników oraz zleceniobiorców,* znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń,* sporządzanie PIT-ówrocznych, umów z pracownikami oraz wszelkich dokumentów z tym związanych* znajomość podstaw księgowości w zakresie operacji typu: wyciąg bankowy, faktury kosztowe, faktury sprzedażowe,* znajomość obsługi programów Open Office, Excel, Word,* znajomość programów księgowych będzie atutem
ADPRO WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-11-16 - Świdnica (dolnośląskie)
organizacja załadunków, wprowadzanie zamówień do systemu RAKS, fakturowanie, prowadzenie sekretariatu.
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2019-05-17 - Żyrardów (mazowieckie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-04-21 - Rożnowice (wielkopolskie)