SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Wolsztyn oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej,administrowanie dokumentacją pracowniczą. Min . 2 lata na podobnym stanowisku
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego 16, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej i płacowej,administrowanie dokumentacją pracowniczą. Min . 2 lata na podobnym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3029
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsłagu programu Microsoft Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich "LACPOL" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5260250127
danePracodawcy_regon: 001295960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
Skierniewicka 21, 01-230 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Skierniewicka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?894535c5de8adb48f075c25d56eb267a
Podobne oferty pracy
- bieżąca obsługa stałych klientów- doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb- kształtowanie dobrego wizerunku firmy- administrowanie logistyczną obsługą zamówień
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca związana z obsługą klienta, realizacja zamuwień, wystawianie faktur, organizowanie transportu.
ZAMKON ARMATUREN K. Zamczewski S.J. - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Psycholog - stażysta
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Miejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na produkcji przy maszynie drukującej, tnącej
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Stryków (łódzkie)
rejestracja nowych pracownikówlegalizacja zatrudnienia pracownikówkontakt z pracownikami oraz prowadzenie dokumentacjibieżąca obsługa biura
Job Up Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwożenie pieczywa ( rozładunek do sklepów). Praca na terenie powiatu jarosławskiego.WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B książeczka sanitarno epidemiologiczne 6 m-cy doświadczenia.
P.P.H.U Janina Matyja - 2016-03-31 - Tuligłowy (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Radom (mazowieckie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowanie ofert- Przygotowanie prezentacji- Realizacja materiału foto- Realizacja materiału video
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Łódź (łódzkie)
Obsługa firmy, pisanie programów pod potrzeby firmy, wdrażanie oprogramowania.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2019-07-11 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2400+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-02-06 - Krosno (podkarpackie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
W ramach obowiązków służbowych pracownik będzie sporządzał SIWZ, ogłoszenia do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej; zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Udział w pracach komisji przetargowej. Przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów. Prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Wynagrodzenie miesięczne: 3075 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów oraz doradztwo i sprzedaż okularów, umawianie klientów na konsultacje lekarskie, wystawianie faktur i rachunków
Centrum Optyczne Agnieszka Lemańczyk - 2016-09-06 - Police (zachodniopomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Montaż urządzeń automatyki i sterowania zgodnie z dokumentacją, wykonywanie instalacji na obiektach technologicznych zgodnie z dokumentacją, wykonywanie połączeń oraz integracja systemów automatyki i sterowania. Wysokośc wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca w terenie.
Luk - Connect Meyer Łukasz - 2020-04-22 - Strzebielino (pomorskie)
Organizacja działu spedycji, zarządzanie załadunkiem i jakością dostaw, pilnowanie terminowości wysyłek i optymalizacja kosztów.
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz linii technologicznych. Nadzór i codzienną kontrolę stanu technicznego urządzeń. Konserwację i wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi. Prowadzenie zapisów jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami. Modernizację maszyn i urządzeń.
PZ CORMAY S.A. - 2016-11-17 - Marynin (lubelskie)
księgowanie, praca w kadrach, obsługa pracowników
AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J. - 2019-03-26 - Pawłowice (śląskie)
Prowadzenie strony internetowej od strony graficznej, reklamą, marketingirm w języku tureckim, prowadzenie korespondencji mailowej, telefonicznej w języku tureckim, odpowiedzialność za kontakty z hotelarzami w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zkresie poszukiwania asortymentówz branzy spozywczo- przemysłowej; wysokośc wynagrodzenia do uzgownienia- uzależniona od kompetencji
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ważniejsze zadania: 1. wykonywanie prac związanych z obsługą administracyjną form doskonalenia; 2. sporządzanie miesięcznych kalendarzy wydarzeń; 3. gromadzenie i udostępnianie dokumentacji poszkoleniowej; 4. prowadzenie baz danych z zakresu doskonalenia; 5. monitorowanie realizacji form doskonalenia zaplanowanych w Rocznym Planie Realizacji Regionalnego Programu Strategicznego Aktywni Pomorzanie; 6. zarządzanie doskonaleniem realizowanym w ramach projektów i zewnętrznych zadań zleconych. Umowa do 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych. Praca jednozmianowa w Kozach, w godz. 9.00-17.00. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny 3 miesięcy, docelowo możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY "CENTRUM 9" BARBARA BLAUT - 2018-08-08 - Kozy (śląskie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)