SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Tarnobrzeg oferta pracy BUD-HRD P.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji do ZUS, US i Urzędu Statystycznego, prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i itd rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, rozliczanie składek na PFRONpraca w godz. 8-16
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: BUD-HRD P.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mechaniczna 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji do ZUS, US i Urzędu Statystycznego, prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i itd rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, rozliczanie składek na PFRONpraca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość programu kadrowo-płacowego WF GANG
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy
Nazwa pracodawcy:
BUD-HRD P.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Mechaniczna 5, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Mechaniczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Malowanie i szklenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2017
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby spółki dotyczących sprzedaży, produkcji oraz innych obszarów działalności spółki udział w miesięcznym rozliczeniu kosztów produkcji przygotowanie aktualnych kosztów produktu w podziale na typy produktów i proces produkcji analiza skuteczności działań realizowanych projektówaktywne wsparcie procesu budżetowania
Daicel Safety System Europe Sp. z o.o. Żarów - 2016-10-13 - Żarów (dolnośląskie)
nadzór techniczny w zakresie utrzymania kotłów i urządzeń pomocniczych,w tym nawęglania i odpopielania
PGE ENERGIA CIEPŁA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-11 - Zgierz (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoab na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osaba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Turek (wielkopolskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA ALLEGRO, WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, KONTAKT Z KLIENTEM, DORADZTWO, REALIZACJA ZAMÓWIEŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN 9 MIESIĘCY, GODZINY PRACY OD 7-15 LUB 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-04-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Aktualizowanie bazy danych samochodów, w tym zapewnienie awizacji,- Ewidencjonowanie dostaw,- Przyjmowanie zamówień od odbiorców,- Rozdzielanie zadań dla podwykonawców (firm transportoych świadczących usługi transportu na rzecz firmy),- Prowadzenei ewidencji,- Kontakt z dostawcami i odbiorcami
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staz dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w firmie M-INTERNET ul. Poznańska 20 w Pyrzycach, w godzinach od 08 do 16.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Planowanie popytu na obszarze Europy, sporządzanie prognoz i przygotowanie raportów i analiz, komunikacja z innymi działami firmy w celu ustalenia wytycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyny pakującej, foliarki; prowadzenie zeszytu pracy urządzeń, zawierającego uwagi co do regulacji; czasu awarii i napraw; obserwacja prawidłowości pracy, czyszczenie głowic maszyny pakującej; druk etykiet na opakowania zbiorcze; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy; mycie i dezynfekcja linii produkcyjnej.Umowa o świadczenie usług na 3 lata, około 152 h w m-cu
Dijo Baking Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Zabrodzie (dolnośląskie)
Praca w dziale sprzętu i transportu
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2017-10-10 - Poddębice (łódzkie)
Sporządzanie zgłoszeń celnych, deklaracji akcyzowych, deklaracji intrastat oraz dokumentów przewozowych, zarządzanie dokumentacją celną i przewozową, współpraca z Urzędem Celno-Skarbowym
CAT POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rogowiec (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Telefoniczna weryfikacja instrukcji finansowych (SSI);Wprowadzanie danych do systemów bankowych;Poprawność danych wprowadzonych uwzględniając wymagające terminy;Reprezentowanie zespołu SSI na arenie międzynarodowej podczas projektów realizowanych razem z interesariuszami oraz partnerami RDS;Inne zadania zlecone przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów oraz preliminarzy kosztowych, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Budowanie i rozwijanie relacji hadlowych zklientami, kolportowanie materiałów promocyjnych, realizacja akcji promocyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-18 w miejscowości Pyszka koło Dygowa. Giełda Pracy odbędzie się 17.02.2017 w PUP Kołobrzeg w godz. 8-15 w pokoju nr 5
MARKHEN + P.U.B Pomerania Fun Park - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie jakości kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, dogłębna analiza domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i specyfiką przyrodniczą Wolińskiego Parku Narodowego, a także z zasadami BHP w parku narodowym, ochroną przeciwpożarową, z działalnością edukacyjną, funkcjonowaniem Biblioteki, Muzeum Przyrodniczego; wykorzystanie systemów informatycznych dla celów ochrony przyrody; udział w zadaniach z zakresu ochrony przyrody w ekosystemach leśnych i nieleśnych lądowych WPN; monitoring przyrodniczy; obsługa ruchu turystycznego; inwentaryzacja szlaków turystycznych.
WOLIŃSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W MIĘDZYZDROJACH - 2016-03-24 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
- nawiązywane telefonicznego kontaktu z potencjalnymi klientami, sprzedaż oferowanego produktu, aranżowanie spotkań handlowcom
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2019-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie nowych dokumentacji technicznychwdrażanie zmian i modyfikacja istniejących dokumentacji technicznych,weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych,generowanie zamówień New Maint dla działu technicznego,5S - szkolenia audyty,Leyaut -organizacja stanowisk pracy,Wspomaganie działu handlowego - opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Czudec (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Śrem (wielkopolskie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)