SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Płońsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pal-Bud
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych (kadry), sporządzanie list płac, ZUS, spraw socjalnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 23 662 29 67 wew.112 w godz. 09.00-14.00.
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pal-Bud
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych (kadry), sporządzanie list płac, ZUS, spraw socjalnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 23 662 29 67 wew.112 w godz. 09.00-14.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł/bruttoWysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub preferowane wyższe, znajomość zagadnień kadrowo-płacowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pal-Bud
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
09-100 Ilinko 3, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: ............................./2018, Godziny : 09.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ilinko
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Piła (wielkopolskie)
jw.
UNIWERSUM SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Praca z dokumentacją techniczną, zamawianie elementów wypalanych w laserze, współpraca z kooperantami zlecającymi gięcie na prasie krawędziowej; godziny pracy: 7.00- 15.00; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia, w zależności od kompetencji
Obróbka Metali Mieczysław Mielnik - 2018-01-09 - Włynkówko (pomorskie)
obsługa dokumentów kadrowych
HOFFMANN TRANSPORT SP Z OO JANIKOWO - 2016-11-18 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami negocjacje ze strategicznymi kontrahentami, przygotowywanie kalkulacji kosztów/ budżetów kontraktów/dokumentów eksportowych, udział w organizacji targów branżowych.
DIESEL EXPORT TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 7-15
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-17 - Opole (opolskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.plZakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji działu handlowego, nadzór i prowadzenie rozliczeń zawartych umów, wystawianie faktur RR i VAT, wsparcie logistyczne w realizacji zawartych umów, wsparcie działu handlowego.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-04-10 - Stawiec (pomorskie)
Obsługa maszyny hafciarskiej
FUTURA S.C. Katarzyna Konopka - Parzy, Arkadiusz Parzy - 2016-10-26 - Chwałkowo (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż etykiet
ADMARK STĘŻEWSKI MICHAŁ - 2017-04-18 - Gniewkówiec (kujawsko-pomorskie)
jw.
TELEMAIN Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.
KES-BUD Krzysztof Basamania - 2016-05-16 - Markuszowa (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Piła (łódzkie)
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji, realizacja planów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie I-Hurt.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru materiałów budowlanych związanych ze stolarką otworową; sprzedaż komponentów do montażu okien, drzwi; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów;obsługa sklepu internetowego. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach; prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje:umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnychds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, umijętność obsługi pakietu Office. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrzenie oraz za zamówienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
RUE SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Radlin (śląskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)
- kompleksowa obsługa przedsiębiorców w zakresie produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych;- Budowanie i rozwijanie własnego portfela kredytowego klientów instytucjonalnych. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą klientów instytucjonalnych
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2017-12-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)