SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Luboń oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 680 PLN
Zakres obowiązków: praca jako specjalista ds. kadr i płac
Data publikacji: 2020-10-21
Lokalizacja: Luboń (wielkopolskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 MAJA 10, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca jako specjalista ds. kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luboń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luboń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Data zakończenia pracy: 01.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów Prawa Oświatowego i Karty Nauczyciela oraz specyfiki pracy w oświatowej jednostce budżetowej, mile widziana znajomość programu Płatnik, programu kadry-płace (PROGMAN), 2/3 etatu); szczegółowe informacje na stronie www.sp4lubon.szkolnastrona.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu
danePracodawcy_nip: 7771407625
danePracodawcy_regon: 000717241
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
1 MAJA 10, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, świadectwo pracy, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - szczegółowe informacje na stronie www.sp4lubon.szkolnastrona.pl, Termin: szczegółowe informacje na stronie www.sp4lubon.szkolnastrona.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: poznański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3021
Gmina pracodawcy: Luboń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Luboń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0970974
Ulica pracodawcy: 1 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 21.10.2020
Oferta pracy ważna do: 21.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc0bc672927862e27341eabea0b51f78
Podobne oferty pracy
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Poświętne (mazowieckie)
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
gospodarka magazynowa, obliczenia i analizy energetyczne, zagadnienia dotyczace prawa budowlanego, planowanie remontów maszyn i urządzeń, tworzenie raportów do Zarządu firmy/praca w Gniewkowie
JOBHOUSE SP. Z O. O. - 2017-06-16 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudnienia i wynagradzania osób pracujących na rzecz firmy.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-01-10 - Sieniawa (podkarpackie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Monter kompresorów do klimatyzacji w samochodach.
LASER SP. Z O.O. SP. K. - 2020-08-03 - Łódź (łódzkie)
realizacja projektów rekrutacyjnych; kompleksowa obsługa klientów wschodnich; rekrutacja telefoniczna; sprawdzanie znajomości języka polskiego u kandydatów do pracy; przygotowywanie profilii kandydatów w języku ukraińskim; tłumaczenia pism oraz korespondencji;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-28 - Dobrzyca (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
ELMECH KAZETEN Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Czeladź (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników naliczanie wynagrodzeń obsługa systemu dot.rozliczania refundacji kosztów wynagerodzeń pracownikó
P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak Staszów - 2017-02-22 - Staszów (świętokrzyskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów - budowanie bazy potencjalnych klientów biznesowych pod kątem oferowanych usług - przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacja produktów i usług - sprzedaz produktów i usług internetowych (strony, aplikacje, portale, hosting, usługi marketingowe) - budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z klientem -ścisła współpraca z zespołem programistycznym. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)
Prace na Fabryce Domów Modułowych - układanie glazury i terakoty w modułach na hali produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy w Areszcie Śledczym w Wejherowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Data rozpoczęcia pracy do uzgodnienia.
Areszt Śledczy Wejherowo - 2019-11-14 - Wejherowo (pomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzr nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
- Telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta- Obsługa zamówień klientów ze sklepu internetowego- Przyjmowanie towaru do magazynu sklepu internetowego- Przyjmowanie reklamacji od klientów- Obsługa sklepu internetowego (dodawanie nowego towaru na panelu sklepu, aktualizacja treści na stronie sklepu - itp).Praca w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej (docelowo w Jasienicy) od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
TC ROBERT GÓRA - 2020-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
analiza dokumentacji przetargowej i technicznej, przygotowanie zapytań i kosztorysów ofertowych, rozliczanie realizowanych kontraktów, nadzór nad ofertami składającymi u zamawiającego, przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami
Instal Cymorek Grzegorz - 2016-08-23 - Kiczyce (śląskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
kontakt z klientami, realizacja dostaw
Eminent Effective Andrzej Kniaziewicz - 2019-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sprzętu przeładunkowego z żurawia jezdniowego. Praca w Radzionkowie
WTÓRMET RADZIONKÓW Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Radzionków (śląskie)
Branża: kosmetyki do golenia i pielęgnacji ciała, praca z hurtowymi klientami,Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00
Traditional Grooming Company sp. z o.o. - 2020-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji płacowej oraz naliczanie płac, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z ZUS, księgowanie dokumentów, dokonywanie rozliczeń podatkowych PIT oraz deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Ozorków (łódzkie)
kontrola procesów naprawy produktów elektronicznych, raportowanie mailów w języku chińskim
RACETEQ POLSKA SP. ZO.O. - 2015-12-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Rudziczka (śląskie)
Inicjowanie promocji i reklamy produktów, poszukiwanie kanałów dystrybucji i sprzedaży, prowadzenie strony internetowej,
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Nowy Sącz (małopolskie)