SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lubin oferta pracy Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)obsługa pracowników Orkiestry zgodnie z przepisami prawa pracy,2)prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracowników Orkiestry, w tym list obecności, kartotek urlopowych, ewidencji zwolnień lekarskich i ewidencji pracy,3)wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,4)sporządzanie planów urlopów,5)sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia,6)udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminu pracy i wynagradzania,7)przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,8)przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników, we współpracy z Głównym Księgowym,9)analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych,10)poszukiwanie programów spójnych ze strategią i kierunkami działania Orkiestry,11)przygotowywanie i składanie projektów pod kątem zewnętrznych źródeł finansowania: wnioski aplikacyjne, biznes plany, studia wykonalności, itp.,12)opracowywanie niezbędnych dokumentów,13)kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów,14)przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Pruzi 7 i 9, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)obsługa pracowników Orkiestry zgodnie z przepisami prawa pracy,2)prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracowników Orkiestry, w tym list obecności, kartotek urlopowych, ewidencji zwolnień lekarskich i ewidencji pracy,3)wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,4)sporządzanie planów urlopów,5)sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia,6)udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminu pracy i wynagradzania,7)przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę,8)przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników, we współpracy z Głównym Księgowym,9)analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych,10)poszukiwanie programów spójnych ze strategią i kierunkami działania Orkiestry,11)przygotowywanie i składanie projektów pod kątem zewnętrznych źródeł finansowania: wnioski aplikacyjne, biznes plany, studia wykonalności, itp.,12)opracowywanie niezbędnych dokumentów,13)kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów,14)przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)wykształcenie wyższe,2)wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu prawa pracy , ubezpieczeń społecznych, podatków od osób fizycznych,3)co najmniej 3-letni staż pracy.4)znajomość programu Płatnik, 5)wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych oraz doświadczenie w realizacji projektów,6)umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office,7)łatwość w nawiązywaniu kontaktów i nastawienie na współpracę, samodzielność. 8) kreatywność, terminowość, odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Mikołaja Pruzi 7 i 9, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje opatrzony własnoręcznym podpisem,2)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,3)kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,4)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO (oświadczenie znajduje się na stronie internetowej BIP Narodowej Orkiestry Dętej z siedzibą w Lubinie oraz w załączniku do ogłoszenia).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Mikołaja Pruzi
Numer budynku pracodawcy: 7 i 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ffca0bbbf29bf829d3c53bb45d10bc5
Podobne oferty pracy
Specjalista mechanik
EXPERT Roczniak Paweł - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
Rozszerzanie sieci sprzedaży w kraju i za granicą, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie materiałów marketingowych, ofert i raportów handlowych
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klientów w multiagencjach, nadzorowanie procedury wznowienia polis, zarządzanie dokumentacją. Wykonywanie zadań o charakterze administracyjno-biurowym. Obsługa aktualnych klientów.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie doświadczeń z roślinami rolnymi i warzywami.
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SULEJOWIE - 2017-05-12 - Lućmierz-Las (łódzkie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
-obsł. klientów,- obsł. komputera,- przeglądanie i rozliczanie należności finansowych, reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)
negocjowanie warunków umów z klientami w języku hindi, pozyskiwanie klientów z hindi, bezpośredni kontakt z klientami; umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Prace biurowe związane z organizacją transportu, koordynacja i administracja oraz pozyskiwanie nowych klientów
DAR-POL Dariusz Kulesza - 2016-11-15 - Ochudno (mazowieckie)
koordynowanie i weryfikowanie potrzeb zakupowych, zamawianie materiałów i prodiktówutrzymywanie kontrola stanów magazynowychwprowadzanie dokumentów do systemunadzór nad przepływem, archiwizacją i przechowywaniem dokumentówobsługa telefoniczna i prowadzenie korespondencji
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe PROMET - 2020-10-22 - Sompolno (wielkopolskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej.Negocjacje cenowe w języku ukraińskim. Ustalanie warunków kontraktu w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
jw.
Poczta Polska SA - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań, analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami róznych dziedzin, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi, składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen, przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy, ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mielec (podkarpackie)
Testowanie urządzeń technicznych
COVER-ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-25 - Brusy (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- koordynacja prac dotyczących pozyskiwania projektów - kontrola administracyjna- kontakty z Krajowymi Punktami Kontaktowymi- zarządzanie bazą projektów- koordynacja procesu przygotowania wniosków projektowych, umów- przygotowywanie okresowych raportówPraca w godz. 8-16WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA PODCZAS PROCESU REKRUTACJIKontakt z pracodawcą: 71 370 99 40
Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN - 2019-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
promowanie firmy na terenie Ukrainy i Polski, rekrutowanie osób do pracy
CYGNUS Sp. z o.o. - 2019-07-22 - Poznań (wielkopolskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
w/g stanowiska
ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI - 2018-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-05-16 - Tczew (pomorskie)
- Współpraca z przedstawicielem biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania, - Upewnianie, że testy są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne, - Tworzenie i utrzymywanie testów i scenariuszy testowych, - Zbieranie i zarządzaj danymi testowymi, - Wykonywanie testów zgodnie z określonymi kryteriami i zachowywanie ich wyników, - Upewnienie się, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby, - Wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika- wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy , Białorusi, Gruzji i Rosji
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Ciechów (dolnośląskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic oraz na terenie Trójmiasta (dojazd w zakresie pracodawcy),-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 692-826-717.
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "D.A.S." Damian Wanczyk - 2019-12-16 - Tczew (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Rybitwy (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, raportowanie wyników sprzedaży, bieżące monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-04-15 - Kielce (świętokrzyskie)
IDENTYFIKACJA POTRZEB ZAKUPOWYCH W WYZNACZONEJ GRUPIE ASORTYMENTOWEJ, NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCOW,PRODUKTÓW I TENDENCJI CENOWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH I KOSZTÓW ZAKUPÓW, ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY Z AKTUALNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW.
FULL-CAR SP.J. - 2018-03-26 - Boguchwała (podkarpackie)
Organizowanie pracy magazynu wewnętrznego i zewnętrznego Odpowiedzialność za osiąganie założonych KPI; Optymalizacja kosztów wykorzystania magazynów wewnętrznych i zewnętrznych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i wydawanie oraz stan ilościowy i jakościowy powierzonych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Dbałość o stan techniczny budynków magazynów oraz prawidłowe zabezpieczenie przechowywanych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Nadzór nad pracownikami logistyki; Odpowiedzialność za przestrzeganie 5S; Stosowanie narzędzi w celu ciągłej poprawy bezpieczeństwa, jakości, produktywności; Nadzór nad prawidłową eksploatacją wózków widłowych; Monitorowanie postępów pracy zespołu; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad BHP.Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-10-07 - Lublin (lubelskie)