SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: • Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Koordynator projektów unijnych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra umiejętność organizacji pracySumienność, terminowość i zaangażowanie• Stała i ciekawa praca w rozwijającej się firmie• Możliwość rozwoju zawodowego• Możliwość udziału w szkoleniach • Umowa o pracę
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2019
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?49bcb491c6dee62d717dd67f7471eb00
Podobne oferty pracy
Przyklejanie i kołkowanie styropianu, zatapianie siatki w zaprawie, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę. Praca na pół etatu, w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
tworzenie designów transmisyjnych, konfiguracja sprzętu oraz rozbudowa sieci optycznych, przygotowywanie oraz analiza dokumentacji technicznej, uruchamianie nowych systemów optycznych
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadznie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia), monitorowanie i aktywne ragowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w inrernecie, obsługa firmowych stron internetowych, kordynowanie zleceń produkcyjnych i zarządzanie nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)mile widziana znajomość j. angielskiegosubiekt GTosoba długotrwale bezrobotnazarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
dzialania techniczne, eksploatacja, nadzór nad budową przyłączy, robot budowlanych
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
Stołeczny Ośrodek Dla Osób Nietrzeźwych - 2017-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
staż dla osób do 30 r.ż. czynne i bierne uczestnictwo w rozprawach, przeprowadzanych w Kolegium, pomoc w archiwizacji akt, wysyłka i przyjmowanie korespondencji, redagowanie i edycja pism urzędowych itp.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Całkowita obsługa sprzedaży wytworzonych produktów. Przyjmowanie zamówień, zlecenia produkcyjne, przygotowanie towarów do wysyłki, fakturowanie, obsługa reklamacji.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2018-03-19 - Zarzecze (podkarpackie)
- Sporządzanie projektów unijnych, opracowywanie szczegółów związanych z przetargami, dotacjami krajowymi.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia w sporządzaniu projektów unijnych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
ewidencja operacji księgowych związanych z działalnością spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOŚCICE - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
•Odpowiadanie za wyznaczony region sprzedaży prasy - woj. Opolskie•Opiekę nad stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych•Ustalanie planu sprzedażowego, działań promocyjnych oraz merchandisingowych•Kontrolę stanu wyposażenia punktów sprzedaży detalicznej•Monitoring należności•Budowanie długofalowych relacji z kontrahentami
RUCH S.A - 2018-11-09 - Opole (opolskie)
-przyjmowanie zgłoszeń od klientów o awariach urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych-przyjmowanie i analizowanie wniosków o wydanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej-wydawanie zaświadczeń dotyczących zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków-wydawanie warunków technicznych właczenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej-uzgadnianie projektów przyłączy i sieci wodociągowo-kanalizacyjnychpodejmowanie dzialań na rzecz eliminacji nielegalnych poborów wody oraz zrzutów ścieków do sieci kanalizacyjnej. Kontrola Przestrzegania przez odbiorców wody, warunków technicznych przyłączy kanalizacyjnych
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W TRYŃCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Tryńcza (podkarpackie)
Audytor wewnętrzny-opracowanie planów audytu, sprawozdań, prowadzenie akt bieżących jednostek. Wymagane wykształcenie wyższe, znajomość pakietu Office( Word, Excel i PowerPoint), uprawnienia zgodne z art.286 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe. Tel. 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2015-12-07 - Wędrzyn (lubuskie)
zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta, dbanie o miłą atmosferę, wystrój, klimat i estetykę restauracji, organizowanie wszelkiego rodzaju przyjęć: bankietów, koncertów oraz imprez okolicznościowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólna znajomość funkcjonowania jednostek sektora budżetowego umiejętność planowania i samodzielnej realizacji zadań, umiejetność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i raportów z wykonanej pracy
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
projektowanie rozwiązań oświetleniowych
Z.P.U.O. i E. "ELGIS-GARBATKA" Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Ponikwa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-10-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami firmy z rynku wschodniego- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
spawanie oraz szlifowanie detali
Belma Accessories Systems Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)