SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kraków oferta pracy PROFENSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 418 - 4 127 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PROFENSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Garczyńskiego 17/3, 31-524 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 418 - 4 127 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Data zakończenia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: dowolny
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 07.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eed10d7c37ccdde4d456cd20431bfd98
Podobne oferty pracy
1. Pielęgnacja terenów zieleni i rabat kwiatowych w parkach, miejscach użyteczności publicznej w celu utrzymania estetycznego wyglądu;2. Sadzenie kwiatów i krzewów, zakładanie trawników i rabat kwiatowych;3. Koszenie trawników;4. Sadzenie i przycinanie żywopłotów oraz wykonywanie cięć sanitarnych drzew i krzewów w parkach i zieleńcach;5. Wykonywanie prac porządkowych zamiatanie, sprzątanie ciągów pieszych chodników i placów;6. Utrzymanie porządku na terenie miasta i gminy polegające na zbieraniu, przewożeniu i składowaniu odpadów stałych komunalnych;7. Opróżnianie pojemników na nieczystości stałe i ładowanie odpadów stałych na samochód.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
Księgowanie faktur transportowych, wystawianie listów transportowych, operacje systemowe magazynowe, śledzenie przesyłek, wprowadzanie do systemu dostaw z firm zewnętrznych
MC BAUCHEMIE SP. Z O.O - 2018-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-09-11 - Rytel (pomorskie)
magazynier
Calmned sp. z o.o. - 2017-06-07 - Mielec (podkarpackie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
- Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
HTL - Strefa S.A. - 2016-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
-
TAD-MET Sp. z o.o. Sp.komandytowa - 2019-11-06 - Kościerzyna (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży;działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów; realizacja zamówień sprzedaży; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi; zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów; nadzór nad terminowością i jakością dostaw; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami; kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów; współpraca z planistą produkcji; analiza i raportowanie;-godziny pracy 8.00-17.00 - w tym 1 godzina przerwy
PALGETRANS HANDEL-TRANSPORT SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Wykroty (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur do systemu księgowego, obsługa administracyjna klienta, pomoc w uzupełnieniu dokumentacji bilansowej,
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wieluń (łódzkie)
dokumentacja kadrowa, listy płac, deklaracje ZUS, mile widziana znajomość programu płatnik
BR KAPITAŁ SP. z o.o. - 2020-02-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Bytów (pomorskie)
- Uczenie i rozwijanie umiejętniości niezbędnych do samodzielnego życia- Pielęgnacja jako wsparcie procesu leczenia- Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu- Pomoc mieszkaniowa- Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-01-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Utrzymanie relacji handlowych z obecnymi klientami,przgotowywanie ofert handlowych, realizacja zleconych zadań
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2017-12-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych i wykończenia wnętrz.
"FENIX" Nowak Rafał - 2017-05-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przygotowywanie umów o pracę2. Rozmowy kwalifikacyjne3. Realizacja zaświadcze zdrowotnych i szkoleń BHP4. Wyszukiwanie i zasiedlanie hoteli i hosteli dla pracowników5. Ubrania robocze6. Organizacja transportu z i na budowy - kontrola stanu przebiegu pojazdów7. Staranie się o karte pobytu dla wskazanych pracowników8. Współpraca z urzędem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łaziska Górne (śląskie)
wykonywanie ćwiczeń wg zaleceń, wykonywanie zabiegów wg zaleceń, prowadzenie dokumentacji zabiegów fizjoterapeutycznych
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach - 2016-01-12 - Chojnice (pomorskie)
- organizacja spedycji (w szczególności transportu) wyrobów gotowych do klientów- wybór najlepszej opcji transportowej dla spedycji wyrobów gotowych wraz z przeprowadzeniem procesu negocjacyjnego- weryfikacja dostępności produktów na magazynie przed planowaną wysyłką- prawidłowe przygotowywanie dokumentów do wysyłek eksportowych wyrobów gotowych- ewidencja oraz zamawianie niezbędnych opakowań zwrotnych w zakresie gospodarki wyrobami gotowymi- nadzór nad stanem magazynowym i zamawianie opakowań niezbędnych do konfekcjonowania wyrobów gotowychDo wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa do 500 zł.Pracodawca oferuje:- pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży- umowe o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i premie- świadzcenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne)- możliwość rozwoju, pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole- dobre warunki i narzędzia pracy- przyjazną atmosferę pracy
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-17 - Kartoszyno (pomorskie)
Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej. Opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań.Współpraca z członkami komisji przetargowej w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.Prowadzenie Komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców. Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców. Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego. Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej. Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ - 2019-01-31 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa w Zdzieszowicach
NORDFOLIEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Zdzieszowice (opolskie)
wykonywanie masaży tajskich oraz zabiegów spa.Praca w godz. 12-20
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA UŻYTKOWNIKÓW, TWORZENIE OPISÓW I INSTRUKCJI, SPRAWDZAMNIE DZIAŁANIA FUNKCJI ORAZ KOORDYNOWANIE ZADAŃ;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (EDYTORY TEKSTÓW), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OPROGRAMOWANIEM KLASY ERP, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH KSIĘGOWOŚCI, PRODUKCJI, MAGAZYNU, KADR I PŁAC, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE;
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, przyjmowanie zamówień na części zamienne, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, realizacja planów sprzedaży firmy, współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, dbałość o powierzone mienie firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Auto Diug - 2019-07-08 - Słupsk (pomorskie)