SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; Rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gaudiego, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; min. 3 lata doświadczenia podobnym stanowisku; praktyczna umiejętność rozliczania wynagrodzeń i świadczeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia; praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych; dobra znajomość systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, ZUS; wysoce rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, sumienność, skrupulatność; znajomość Pakietu MS OFFICE Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.); wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów dla pracowników; Rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych; przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn dla górnictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 24.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2334a8a240c50fd84b13817ced98ef4
Podobne oferty pracy
Obsługa serwisowa maszyn i urządzeń
Lizards Sp z o.o. - 2019-09-25 - Zielęcice (opolskie)
- Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku będzie zajmował się obsługą strony internetowej firmy, reprezentowaniem firmy w mediach elektronicznych, pozyskiwaniem klientów dla firmy.- Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. Praca na 1/2etatu w godz. między 8:00-16:00 , do uzgodnienia. - Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.- Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
publikacja zdjęć i postów na stronie internetowych, fotografowanie nowych pozycji towarowych, obróbka zdjęć i grafiki, tworzenie ulotek, katalogów reklamowych
Cybor - Tech Iwona Halat - 2016-02-17 - Karwiniec (dolnośląskie)
Utrzymywanie trwałych relacji z klientami, bieżąca obsługa klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej; Ciekawa praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym. Miła atmosfera oraz dobre warunki pracy. Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku. Dodatkowe ubezpieczenie grupowe.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
Opracowywanie zasad i procedur rekrutacji; samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji; sporządzanie bazy danych; selekcja kandydatów na podstawie dostarczonych dokumentów - wyjazdy służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B (zakres produktów przedstawiony jest na stronach internetowych: www.strony.itee.pl, www.sklepy.itee.pl, www.pozycjonowanie.itee.pl, www.instytucje.itee.pl)- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Lublin (lubelskie)
Doradztwo, dobór i sprzedaż sprzętu ortopedycznego i medycznego.
VIVIT MEDICA Justyna Rybińska - 2019-09-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Składanie wniosków o dofinansowanie w zakresie efektywności energetycznej i innych. Opracowywanie studium wykonalności. Opracowywanie wniosków w zakresie funduszyeuropejskich, norweskich oraz krajowych zgodnie z regulaminami konkursów. Podstawowe wiadomościw zakresie rozliczania dotacji. projektów
"KMK-ENERGIA" Maciej Karoń - 2017-12-20 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, godzin ponadwymiarowych, urlopów zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych.Sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.Współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON (sporządzanie deklaracji).Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Przygotowywanie zestawień i statystyk dla kierownictwa.Sporządzanie list płac kieszonkowego i stypendium dla wychowanków.Bieżąca analiza planu wynagrodzeń pod względem wykorzystania funduszu.Dekretacja list płac oraz bieżąca analiza kont wynagrodzeń.Sporządzanie kwartalnych zestawień budżetowych MS-DB 5 i Rb-70.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2018-09-04 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
prowadzenie zajęć artystycznych z rysunku i malarstwa z dziećmi, obsługa programów graficznych m.in. CorelDraw, Photoshop
GALERIA I OŚRODEK PLASTYCZNEJ TWÓRCZOŚCI DZIECKA TORUŃ - 2019-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca w księgowości oraz dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Słupca (wielkopolskie)
pracownik ds. płac
HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych w firmie, m.in. z zakresu zatrudniania cudzoziemców. Wymagana znajomość prawa pracy i programu PŁATNIK.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2018-03-21 - Piaski (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, analiza realizowanych zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne (eksport); rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, a przede wszystkim rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych; analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego; przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; realizacja założonych planów sprzedażowych; cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Obsługa zgłoszeń Visa/VOE.Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania zgłoszeniami.Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolnieniu i listów ofertowych w narzędziu HR. Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS. Badanie produktywności pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-02-15 - Hucisko (mazowieckie)
nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa klienta zagranicznego,- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy: Cieplewo- Kontakt: telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBUŚ - 2017-09-27 - Cieplewo (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ I OGÓLNOBUDOWLANEJ, INNE PRACE BIUROWE;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ KOSZTORYSOWANIA,
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY IREX SKOTARCZAK ADAM, SEWERYN IRENEUSZ S.C. - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przyjmowanie wydawanie towarami, przygotowanie wyrobów do spedycji, obsługa wózka widłowego. Doświadczenie mile widziane, uprawnienia do obsługi wózka widłowego UDT lub chęć do nabycia uprawnień. Motywacja do długoterminowej współpracy
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Jeżowe (podkarpackie)
identyfikacja i rejestracja zwierząt
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Suwałki (podlaskie)
praca w branży IT, 6 -mczny staż
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kluczbork (opolskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i PR firmyDbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunkuPlanowanie oraz realizacja działań marketingowych w internecie, prasie i mediach społecznościowychKompleksowe tworzenie ofert handlowych i sponsoringowychZarządzanie stroną internetową aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie pozycjonowania stronyWsparcie marketingowe sprzedażyOpracowanie materiałów promocyjnych (reklamy, e-mailingi, plakaty itp.) samodzielnie oraz z pomocą grafikaPrzygotowywanie planów kampanii outdoorowychKoordynowanie działań związanych z promowaniem firmy i organizacją eventówRealizacja innych projektów i zadań zleconych przez przełożonegoNadzór nad przejrzystością i czytelnością komunikacji z klientem
Paweł Szczerbiński Agencja Artystyczna ARENA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
Weryfikowaniu i ewidencjonowanie reklam.Planowaniu i terminowym raportowaniu zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowaniu i kontroli rozmieszczeniu reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnymKontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i Kontrolingowym
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)