SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTA Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy VIVIT MEDICA Justyna Rybińska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo, dobór i sprzedaż sprzętu ortopedycznego i medycznego.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: VIVIT MEDICA Justyna Rybińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚWIĘTOKRZYSKA 1, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo, dobór i sprzedaż sprzętu ortopedycznego i medycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zaopatrzenia medycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: Fizjoterapia, farmacja lub pokrewne.
Nazwa pracodawcy: VIVIT MEDICA Justyna Rybińska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA 1, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: ŚWIĘTOKRZYSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Sklep medyczny.
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zaopatrzenia medycznego
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a19f2187a6a85049106f722dd5072c11
Podobne oferty pracy
AKTYWNA SPRZEDAŻ, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH, WYDAWANIE MASZYN ROLNICZYCH, ROZŁADUNEK MASZYN ROLNICZYCH
STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-wdrożenie i rozwijanie systemu magazynowego, -przejmowanie i wydawanie towarów, -prowadzenie systemu identyfikacji towarów, - kompletowanie ofert i deklaracje zgodności w systemie itp.
METCONCEPT Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Słupca (wielkopolskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomia (lubuskie)
pozyskiwanie klientów,utrzymywanie kontaktów z obecnymi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Niepołomice (małopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Nadzorowanie sprzedaży, kontakt z klientami, delegacje, marketing, praca na terenie Krakowa i całej Polski
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Niepołomice (małopolskie)
sprzedaż, fakturowanie, obsługa platformy B2B, obsługa klientów hurtowych
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Wołomin (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługiwanie zamówień i zapytań przychodzących. Konfiguracja i proponowanie rozwiązań zgodnie z potrzebami klienta oraz generowanie ofert. Prowadzenie projektów cross- i up-sellingu. Sporadycznie negocjowanie z dostawcami. Praktyczna znajomość nowych technologii i rozwiązań oraz aktualnych trendów technologicznych.
kontakt przez OHP - 2019-06-06 - Olesno (opolskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
Serwis oraz utrzymanie w ruchu maszyn przemysłowych, komputerowe projektowanie oprzyrządowania maszyn, wykonywanie elementów oprzyrządowania maszyn, programowanie sterowników.Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
kontorola pracy urządzeń oczyszczalni ścieków ( obsługa,przeglądy, naprawy); kontrola procesów technologicznych oczyszczalni ścieków. praca na trzy zmiany w ruchu ciągłym.
Przedsiębiorstwo Wodno-Ściekowe Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Żarów (dolnośląskie)
Doręczanie korespondencji, doręczanie przekazów pieniężnych, sprzedaż produktów Poczty Polskiej;
POCZTA POLSKA - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z Klientami, sporządzanie umów handlowych, sporządzanie kalkulacji cenowych. Praca pomiędzy godz. 9.00-17.00 w wymiarze 1/1 lub 3/4 etatu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOM-HURT" Wiesław Włodarczyk - 2016-05-31 - Łodygowice (śląskie)
kalibrowanie i testowanie produkowanych urządzeń, diagnozowanie i dokonywanie napraw urządzeń. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń na obiektach, promowanie urządzeń produkowanych przez firmę.
"RELPOL" S.A. - 2015-11-19 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8.00- 12.00, 14.00- 18.00; umowa na okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Cezary Mazurczak BAR FABRYCZNY DOROTKA - 2017-07-20 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
I. International Marketing Jan Kula II. Gastronomia Jan Kula - 2018-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie cukierni.
"TRADYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Reda (pomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, kalkulacji cenowych, współpraca z klientami
WORLD ACOUSTIC GROUP S.A. - 2019-01-09 - Chróstnik (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów,opieka nad klientami,realizacja planów sprzedażowych,przygotowanie kalkulacji ofert,udział w konferencjach,seminariach oraz targach
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chrzanów (małopolskie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące, bieżący nadzór nad realizacją usług, zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów, rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamawianych usług, współpraca z podmiotami z rynku UE/Azja. Poziom wykształcenia: wyższe; umiejętności: znajomości rynku turystycznego w UE/Azji; doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w branży turystycznej; znajomość języków obcych: j. angielski, j. chiński w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)