SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DO 30R.Ż.) Wołomin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DO 30R.Ż.)
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż, fakturowanie, obsługa platformy B2B, obsługa klientów hurtowych
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Wołomin (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż, fakturowanie, obsługa platformy B2B, obsługa klientów hurtowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DO 30R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołomin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Wołomin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołomin
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.11.2018
Oferta pracy ważna do: 01.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, bieżąca czynność związana z biurem obsługi klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie +premia
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów odbiorcom zagranicznym; prace biurowe; utrzymanie kontaktu z klientami z zagranicy; prowadzenie kalendarza spotkań; kontrola przepływu dokumentów; przygotowywanie faktur do księgowania.
"Zielony Dąb" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-15 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich, programowanie różnych aplikacji, kontakt z kontrahentami i pracodawcą pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Tarczyn (mazowieckie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
przygotowywanie prezentacji, wysyłanie ofert handlowych, wizyty handlowe u klienta, pozyskiwanie oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Piła (wielkopolskie)
Realizowanie zakupów według przyjętych założeń. Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych. Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień. Nadzorowanie terminowości zamówień. Poszukiwanie możliwości redukcji kosztów zakupów.
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach lekcyjnych, korytarzy
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy - 2016-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
dostarczanie usług HR w zakresie benefitsów, wyrównań oraz tworzenie list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa administracyjna, dystrybucja i transport
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami - 2018-02-22 - Garwolin (mazowieckie)
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami,- monitorowanie zakresu korzystania przez klientów z usług oferowanych przez bank,- promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2018-10-11 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
-przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP-inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-12-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
zmywająca
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Tworzenie tresci na potrzeby w mediach społecznościowych, bieżące prowadzenie konwersacji z użytkownikmi na kanałach społecznościowych, kreowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększanie jej popularności.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa zagranicznych sklepów internetowych
Fundacja HIGH-TECH EUROPE - 2017-10-24 - Zabierzów (małopolskie)
rozliczanie kosztów energii cieplnej, zbieranie opinii o oferowanych usługach rozliczeniowych, wprowadzanie i aktualizacja danych do programu , wynagrodzenie zasadnicze + premia
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
"TERG" Sp. z o.o. (mediaexpert) - 2016-11-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; ewidencja zwolnień lekarskich;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.Umowa na czas zastępstwa przez okres ok. 6 miesięcy,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabrze (śląskie)
Pomoc przy wycince drzewa
Zakład Usług Leśnych - Antoni Krzyżewski - 2017-09-22 - Kaletnik (podlaskie)
podejmowanie działań marketingowych, pozyskiwanie klientów, reklama firmy na portalach społecznościowych,
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2018-02-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet. obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi; dokonywanie analiz sprzedażowych; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
EVOLUTION BRAND Rafał Liszka - 2016-04-04 - Zabrze (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)