SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC. Bolesławiec oferta pracy Zachar Mirosława Biuro Temida
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 3 493 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku Referent do spraw kadr i płac. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00 , umowa o pracę na okres próbny, wysokość wynagrodzenia 3493 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy 59-700 Bolesławiec, ul. Kubika 13a.
Data publikacji: 2020-03-11
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zachar Mirosława Biuro Temida
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku Referent do spraw kadr i płac. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00 , umowa o pracę na okres próbny, wysokość wynagrodzenia 3493 złotych brutto. Miejsce wykonywania pracy 59-700 Bolesławiec, ul. Kubika 13a.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, znajomość pracy w księgowości, znajomość przepisów kadrowo- płacowych, znajomość obsługi komputera, znajomość programów Rewizor i Excel.
Nazwa pracodawcy: Zachar Mirosława Biuro Temida
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kubika 13a, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numer telefonu 607447362 w godzinach 08:00-16:00. CV należy przesyłać na adres mailowy : miroslawa.zachar (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Kubika
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 11.03.2020
Oferta pracy ważna do: 14.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfeee96123af3b90bcac8b73cd770968
Podobne oferty pracy
Pomoc agentom w zakresie produktów i systemów sprzedażowych towarzystw ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny i mailowy z agentami.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
Umieszczanie produktów na platformach sprzedażowych i ich opisywanie, dodawanie nowych produktów na stronę sklepu internetowego, obsługa sklepu internetowego, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, prowadzenie fanpage`a firmy na Facebooku
FIRMA DAMONS Damian Szkolny - 2020-11-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie produktówPrzygotowanie materiałów potrzebnych do pakowaniaPrzewożenie i składowanie towarówWysyłka towarówDbanie o czystość i BHP
PPHU DOMAR Dominika Rembisz - 2021-05-31 - Kamień (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Grodków (opolskie)
1)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;2)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;3)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;4)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;5)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;6)sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;7)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;8)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,9)organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;10)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;11)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;12)wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;13)przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;14)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;15)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;16)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw17)w zakresie powierzonych zadań;18)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia.
Centrum Integracji Społecznej - 2020-09-09 - Chełm (lubelskie)
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki w zakresie bhp ip.poż
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2016-09-20 - Opole (opolskie)
- Pozyskiwanie, utrzymanie i rozrzerzanie dogłębnej wiedzy na temat procedur związanych z procesami użytkowymi CDD - Ocena ryzyka klienta oraz sprawdzanie czy przeprowadzono odpowiednie kontrole due dilligence - Kontrola wszystkich dokumentów pod wzgledem zgodności z zatwierdzonymi zasadami i procedurami - Przegląd struktur podmiotów prawnych i ustalenie gospodarstwa UBO, głównych dyrektorów itp. - Kontrola pod kątem nazw w różnych bazach danych - Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem problemami - Przyczynianie sie do zrównoważonego oszczędzania poprzez usprawnienia procesów - Pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów i zapytań - Szkolenie inspektorów ds CCD Utility - Zapewnienie, że kontrole due diligence KYC i procesy CSEM będą przeprowadzane w odpowiednim czasie i wymaganej jakości
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie list płac dotyczących m.in.: wypłat wynagrodzeń, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw, dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, przygotowywanie wypłat wynagrodzeń dla pracowników wykonujących pracę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę, świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami, obliczanie i terminowe odprowadzanie zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników, emerytów i pozostałych, obliczanie i terminowe odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie płac; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 12.00
V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku - 2020-02-17 - Słupsk (pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac kilkunastoosobowego zespołu pracowników działu handlu, realizacja planów i celów sprzedażowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, budowa długotrwałych relacji dostawca- klient, systematyczna analiza sytuacji na rynku, tworzenie ofert sprzedaży, pozyskiwanie zamówień, weryfikacja zgodności realizowanych zamówień z założeniami,
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
1. Aktywne działania promocyjne, marketingowe, informacyjne na temat projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej.2. Usługi doradcze zmierzające do pozyskania kandydatów do objęcia wsparciem w ramach projektu, ich szczegółowy zakres obowiązków koncentrować się będzie na:• zapewnienie obsługi rekrutacyjnej dającej powszechny i równy dostęp wszystkim zainteresowanym do informacji o projekcie,• informowanie o możliwościach korzystania ze wsparcia projektowego na usługi rozwojowe,• aktywne, bezpośrednie docieranie do przedsiębiorców zlokalizowanych na danym terenie,• aktywne wspieranie merytoryczne przedsiębiorców w zakresie przygotowania i wypełnienia dokumentacji aplikacyjnej do projektu, zapewnienie pomocy przy wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych,• informowanie o uprawnieniach i
IZBA RZEMIEŚLNICZA ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KATOWICACH - 2017-05-09 - Cieszyn (śląskie)
Zawieranie umów kompleksowych na dostawy energii, przepisywanie liczników, ofertowanie.Praca na umowę o pracę w godz. 9-17 w Kołobrzegu Prośba o telefoniczne umówienie się na spotkanie.
Enpolis Radosław Radziejewski - 2016-05-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
pranie wykładzin, mycie okien, elewacji, odśnieżanie , doczyszczanie obiektów po budowie, remoncie, usuwanie graffiti itp.Godziny pracy między 8.00 a 20.00
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
wspieranie obszaru monitorowania i testowanie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Fundacja Aktywizacja - 2020-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa
IMC Baltic S.C. - 2016-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie procesu wyceny funduszy inwestycyjnych poprzez dokładną i kompetentną wycenę papierów wartościowych wchodzących w skład funduszy inwestycyjnych; Wycena akcji, które pozostają w obrocie giełdowym oraz weryfikacja tych danych w źródłach, takich jak: Bloomberg, Reuters i FTID; Codzienna weryfikacja cen papierów wartościowych, których cena przekroczyła zakres tolerancji; Weryfikowanie zapytań z innych działów; Sprawdzanie wyceny dla szerokiej gamy instrumentów finansowych w zakresie funduszy inwestycyjnych, wykonanych przez innych członków zespołu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, spec. rachunkowość; staż w dziale księgowości mile widziany; biegła obsługa komputera, pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości; zakres obowiązków: przyjmowanie, dekretowanie faktur, pomoc w tworzeniu i rozliczaniu planów finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZOBISZOWICE" - 2019-09-26 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)
- Gipsowanie, malowanie, drobne prace remontowe.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Brak wymagań.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Katowice (śląskie)
zarządzanie, planowanie, rozliczanie żywienia w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
wypozyczanie sprzętu wodnego.
Firma Handlowo Usługowa CHUDZIŃSKI - 2021-05-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa zamówień
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2018-04-27 - Świnna Poręba (małopolskie)
pomocniczy robotnik budowlany
F.H.U. "WIKTORIA" Lebida Piotr - 2020-10-15 - Malinie (podkarpackie)
kontakty z klientami i dostawcami z Chin, negocjowanie cen, tworzenie planów sprzedaży, budowanie wizerunku marki, optymalizowanie planów zakupowych i sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2021-05-12 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie produkcji, planowanie i organizowanie wysyłek do klientów, nadzór nad dokumentacją wysyłkową , zamównienia, monitoring transportów, tworzenie raportów i analiz w obszarze logistyki; min.2 lata doświadczenia; bradzo dobra znajomość j.angielskiego, mile widziany j.niemiecki
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-02-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)