SPECJALISTA DS. CDD UTILITY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CDD UTILITY
Wynagrodzenie: do 5 700 PLN
Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie, utrzymanie i rozrzerzanie dogłębnej wiedzy na temat procedur związanych z procesami użytkowymi CDD - Ocena ryzyka klienta oraz sprawdzanie czy przeprowadzono odpowiednie kontrole due dilligence - Kontrola wszystkich dokumentów pod wzgledem zgodności z zatwierdzonymi zasadami i procedurami - Przegląd struktur podmiotów prawnych i ustalenie gospodarstwa UBO, głównych dyrektorów itp. - Kontrola pod kątem nazw w różnych bazach danych - Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem problemami - Przyczynianie sie do zrównoważonego oszczędzania poprzez usprawnienia procesów - Pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów i zapytań - Szkolenie inspektorów ds CCD Utility - Zapewnienie, że kontrole due diligence KYC i procesy CSEM będą przeprowadzane w odpowiednim czasie i wymaganej jakości
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie, utrzymanie i rozrzerzanie dogłębnej wiedzy na temat procedur związanych z procesami użytkowymi CDD - Ocena ryzyka klienta oraz sprawdzanie czy przeprowadzono odpowiednie kontrole due dilligence - Kontrola wszystkich dokumentów pod wzgledem zgodności z zatwierdzonymi zasadami i procedurami - Przegląd struktur podmiotów prawnych i ustalenie gospodarstwa UBO, głównych dyrektorów itp. - Kontrola pod kątem nazw w różnych bazach danych - Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem problemami - Przyczynianie sie do zrównoważonego oszczędzania poprzez usprawnienia procesów - Pomoc w rozwiązywaniu złożonych problemów i zapytań - Szkolenie inspektorów ds CCD Utility - Zapewnienie, że kontrole due diligence KYC i procesy CSEM będą przeprowadzane w odpowiednim czasie i wymaganej jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie nie mniej niż 5700 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CDD UTILITY
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: inżynieria finansowa/finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - w tym magister. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 letnie doświadczenie w międzynarodowej instytucji bankowej/finansowej w tym na stanowisku Analityka Kredytowego. Umiejętności: umiejętności pracy w zespole, ale również samodzielność podczas pracy indywidualnej; wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz komunikacyjne, wiedza na temat przygotowywania informacji finansowych; wiedza na temat przeprowadzania analiz ryzyka na podstawie modeli statystycznych; umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku,elastyczność i gotowość na zmiany.Wymagana biegła znajomośc języka angielskiego i francuskiego- niezbędne w celu współpracy z biurami zagranicznymi oraz klientami.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 19.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów sprzedaży, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
telefoniczny kontakt z kandydatami , pozyskiwanie kandydatów, rekrutacja, Networking, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. administracyjno-technicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
praca biurowa zgodna ze specyfikacją danego stanowiska pracy i zawodu tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategii SOCIAL MEDIA, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www, ANALITYKA internetowa
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
organizacja szkoleń dla młodzieży do 25 r.ż., nabór beneficjentów szkoleń, pozyskiwanie wykładowców, nadzór nad przebiegiem szkoleń
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-03-21 - Tarnów (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych, rozliczanie czasu pracy pracowników,sporządzanie deklaracji ZUS i PIT sporządzanie umów o pracę i pozostałych dokumentów związanych z zatrudnieniem, wystawianie zaświadczeń prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie raportów i zestawień.
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Dębica (podkarpackie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2017-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
planowanie i ralizacja procesu rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami ze wschodu
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (nawiązanie, przebieg, zakończenie współpracy); prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji pracowniczej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; terminowa i prawidłowa obsługa kadrowa pracowników;prowadzenie sekretariatu i obsługa Klientów.
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PROWADZENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO POPRZEZ PRZYJMOWANIE, REJESTRACJĘ ZGŁOSZEŃ ORAZ BIEŻĄCE MONITOROWANIE,•PROWADZENIE I AKTUALIZACJA REJESTRU ZGŁASZANYCH REKLAMACJI,•WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM HANDLOWYM, MAGAZYNEM ORAZ DOSTAWCAMI,•PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE I DOSTARCZANIE ICH W USTAWOWYM TERMINIE KLIENTOWI.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRAWA W OBSZARZE REKLAMACJI,•ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA,•DUŻA ODPORNOŚĆ NA STRES ORAZ UMIEJĘTNOŚCI MINIMALIZACJI KONFLIKTÓW,•UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANI
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Lubaczów (podkarpackie)
sprzedaż wyrobów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraśnik (lubelskie)
Sprzedaż i serwis produktów SU-24 LLC na terenie Polski, Czech i Słowacji. Analiza potrzeb rynku i zarządzanie rozwojem ww. produktów. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Orchów (łódzkie)
poszukiwania nowych klientów, pracodawców, zarządzania procesem rekrutacji. Praca na pełny etat w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piastów (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji zbiorczej zasobu Archiwum- prowadzenie rejestru udostępniania archiwaliów oraz użytkowników pracowni naukowej- wypożyczanie archiwaliów w obiegu wewnętrznym- udostępnianie materiałów archiwalnych-wykonywani kwerend krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Leszno (wielkopolskie)
kontakt z kontrahentami, zamawianie materiałów do produkcji obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2017-03-24 - Dębowica (lubelskie)
-opracowywanie analiz obciążenia stanowisk roboczych; -planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczych z uwzględnieniem obciążenia stanowisk i zachowania pożądanych terminów wykonania zadań; - analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie
Find HR Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Cisownica (śląskie)
Przyjmowanie reklamacji, analiza ich przyczyn oraz zasadności. Przygotowanie protokołów wytworzenia wyrobów gotowych. Monitorowanie przyczyn wad jakościowych.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Prace związane z przygotowaniem terenu pod budowę , obsługa maszyn związanych z pracami przy układaniu kostki brukowej, wykonywanie pozostałych czynności wskazanych przez pracodawcę .
Alwi Bay s.c. A.Pawelski , A. Pawelska - 2017-08-23 - Śmiechowice (opolskie)
obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łancucha dostaw, wspieranie działu sprzedaży w relacjach z klientami, praca w godz. 8-16
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)