SPECJALISTA DS. PŁAC Chełm oferta pracy Centrum Integracji Społecznej

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 650 PLN

Zakres obowiązków: 1)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;2)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;3)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;4)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;5)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;6)sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;7)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;8)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,9)organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;10)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;11)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;12)wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;13)przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;14)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;15)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;16)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw17)w zakresie powierzonych zadań;18)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia.

Data publikacji: 2020-09-09

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Centrum Integracji Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;2)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;3)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;4)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;5)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;6)sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;7)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;8)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,9)organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;10)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;11)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;12)wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;13)przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;14)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;15)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;16)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw17)w zakresie powierzonych zadań;18)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.25

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 10

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 650 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wieloletnią pracę (max. 20%)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 650 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o zatrudnieniu socjalnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość obsługi programu PŁATNIK

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
kursy i doświadczenie w obsłudze programu kadrowo płacowego VULCAN

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Chełm, dnia 2020-09-08 CIS.110.6.2020 DYREKTOR CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY specjalista ds. płac w wymiarze 1/4 etatu w Centrum Integracji Społecznej, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10 1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE1)obywatelstwo polskie,2)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)posiadanie nieposzlakowanej opinii,5)wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub ekonomia,6)co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z płacami.2. WYMAGANIA DODATKOWE:1)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,2)znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym,3)znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,4)znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,5)znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,6)znajomość obsługi programu PŁATNIK7)kursy i doświadczenie w obsłudze programu kadrowo płacowego VULCAN,8)umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,9)umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań, komunikatywność.3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKUDo obowiązków specjalisty ds. płac należy:1)naliczenie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom CIS w Chełmie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia, na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;2)sporządzenie list płac dla pracowników CIS w Chełmie oraz zleceniobiorców;3)sporządzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS, dotyczącej pracowników, zleceniobiorców oraz uczestników CIS w Chełmie;4)sporządzenie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, zasiłku macierzyńskiego, celem przekazania do ZUS;5)przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczeniem wykonania zlecenia przez zleceniobiorców;6)sporządzenie sprawozdań dotyczących wypłaconych wynagrodzeń;7)terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;8)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno technicznych w ramach powierzonych obowiązków,9)organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań;10)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy;11)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;12)wykonywanie innych zadań niewymienionych w zakresie, a zleconych do wykonania przez bezpośredniego przełożonego;13)przestrzeganie tajemnicy informacji niejawnych, zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny;14)znajomość, przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń;15)prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami;16)należyte przechowywanie akt sprawy, zbiorów zarządzeń, spisów i rejestrów spraw17)w zakresie powierzonych zadań;18)właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia. 4. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1)praca w systemie jednozmianowym w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. etatu,2)obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka telefon, fax),3)praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4)praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 2,08%. 6.WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z płacami,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru umieszczonego w ogłoszeniu,8)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; w przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, ul. Połaniecka 10, pokój Nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 18 września 2020 roku z dopiskiem: Nabór Nr 6/2020 na stanowisko specjalista ds. płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie". Aplikacje, które wpłyną do Centrum Integracji Społecznej po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej www.cis.chelm.pl Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacjiwg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalista ds. płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Połaniecka 10, ogłoszonej dnia 08 września 2020 r., prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Centrum Integracji Społecznej.Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79 Chełm, dnia 2020-09-08 KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W CHEŁMIE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w spawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Integracji Społecznej w Chełmie z siedzibą w Chełmie ul. Połaniecka 10,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, ogłoszonej dnia 08 września 2020 r. , prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Centrum Integracji Społecznej w Chełmie,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pani/Pana uczestnictwa w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: specjalista ds. płac w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie ogłoszonej dnia 08 września 2020 r. prowadzonej przez Centrum Integracji Społecznej w Chełmie. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://cischelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/14011_ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy.html

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Centrum Integracji Społecznej

danePracodawcy_nip: 5632407997

danePracodawcy_regon: 060715695

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z płacami,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,7)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownika wg wzoru umieszczonego w ogłoszeniu,8)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; w przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem należy dołączyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów posiadających orzeczenie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Połaniecka

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 09.09.2020

Oferta pracy ważna do: 18.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f17d8c42c5c91583cf361e195df7374

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 700 - 3 000 PLN

nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 6 700 PLN

- organizacja przepływu dokumentacji,- prowadzenie korespondencji,- kontakt z innymi działami, oraz jednostkami firmy,- sporządzanie analiz i sprawozdań,- bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym.Praca jednozmianowa w godzinach: 9:00 - 17:00.Umowa na czas nieokreślony. Proponowany okres zatrudnienia: na czas nieokreślony - po okreśie próbnym.
EY Global Services (Poland) Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY - do 2 700 PLN

Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
Leszek Stański FIRMA HANDLOWA "MICROPRO" - 2018-05-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - 3 400 - 4 800 PLN

zgodny, praca w Grudziądzu
P.W. AUTOS Sp. z o.o. - 2020-05-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA - od 1 900 PLN

wykonywanie projektów instalacji wodociągowych i grzewczych, kosztorysowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kańczuga (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-10-11 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

Księgowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Żelechów (mazowieckie)

SZLIFIERZ STALI CZARNEJ I NIERDZEWNEJ - od 1 850 PLN

- Ręczne szlifowanie stali czarnej i nierdzewnej,-CV należy wysyłać na adrees kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2016-01-15 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU - od 2 396 PLN

Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy klientów, obsługa klientów, branża ITwynagrodzenie 2000 zł brutto+ prowizja
STUDIO GRAFICZNE CUBE RAFAŁ LISIECKI - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII - od 2 200 PLN

zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 01.02.2016 r. (Dz. Urz. MS. z 2016 r., poz. 76); 07.30-15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY - od 2 100 PLN

według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

sprzedaż części do pojazdow ciężarowych,przyczep,naczep,autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AUTOS SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI 34A - od 2 000 PLN

nadzorowanie procesu wysyłek krajowych i zagranicznych, terminowość i jakość dostaw, zarządzanie pracą magazynierów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wiskitki (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 1 950 PLN

kierowanie autem ciężarowym wg. zleceń
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Józefów (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Z ELEMENTAMI BHP - do 2 800 PLN

opracowywanie dokumentacji z dziedziny ochrony środowiska i BHP; kontakty telefoniczne z klientami i osobami współpracującymi z firmą; bieżąca koordynacja zleceń; I umowa na okres próbny
ORGANICA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-11-23 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OPTYKI OKULAROWEJ - od 1 850 PLN

sprzedaż i dobór okularów korekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sejny (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - do 2 250 PLN

przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do bazy, obsługa klienta
CSW TOTEM SPÓŁKA Z O O - 2019-03-18 - Chorzów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 2 300 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Gernif spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2020-03-31 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ELEKTRONICZNEJ ADMINISTRACJI - od 2 700 PLN

- praca w biurze,- obsługa poczty elektronicznej,- obsługa klientów na wejściu, w biurze i telefonicznie,
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-08-24 - Kobylniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

- FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
"FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I STATYSTYK - od 2 500 PLN

Więcej informacji na stronie:http://zachodniopomorska-bip.ohp.pl/oferty-pracy/specjalista-ds-administracyjnych/
kontakt przez OHP - 2019-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)