SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Barlinek oferta pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych. Praca w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiące.
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Bonifacego 36, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych pracowników młodocianych. Praca w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ Dodatek stażowyPo okresie próbnym umowa na czas określony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 1 rok na stanowisku specjalista ds kadr i płac. Umiejętności organizacyjne, rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
Nazwa pracodawcy:
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Lipowa 3, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Barlinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barlinek
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Nazwisko osoby zgłaszającej: Halina Gałaj
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81ce26a9216e0952ff421e677cd9b41e
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu. Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Koordynacja i nadzór nad operacjami handlowym. Zgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmy. Organizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych. Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży. Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja). Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztów
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Oświęcim (małopolskie)
kompletowanie pełnej dokumentacji dotyczacej wykonanych zleceń, weryfikacja dokumentacji z zawartymi zleceniami i umowami, fakturowanie i rozliczanie przewoźników
NOWA LOGISTIC Spółka z O.O. - 2016-06-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
PLANOWANIE TRANSPORTÓW DROGOWYCH ORAZ KOLEJOWYCH Z RÓŻNYCH PAŃSTW WUROPEJSKICH W OBRĘBIE EUROPY. ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU PLANISTCZNEGO OTM, OTD I BMS
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Oława (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
odbieranie połączeń przychodzących od abonentów sieci telefonicznej z zapytaniem o faktury,rozliczanie pakietów itp.-praca w systemie II zmianowym: 9-21:00 w wymiarze 3/4 etatu
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,•Pracę w młodym, aktywnym zespole•Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie•Pakiet medyczny•Atrakcyjny pakiet socjalny•stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji•Profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; godz. pracy 7-15, wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z klientem firmowym, raportowanie sprzedaży,
Bartosz Budzianowski"FANFACE" - 2016-09-01 - Warka (mazowieckie)
- obsługa klientów indywidualnych w Salonie Firmowym w Opolu, -pozyskiwanie nowych Klientów, - opieka nad biurami agencyjnymi, -obsługa systemów rezerwacyjnych, - udział w targach i innych imprezachbranżowych, - działania promocyjne. Praca od 10-18
Biuro PodróżyVERO TRAVEL Beata Wilk - 2018-04-30 - Opole (opolskie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Giemzów (łódzkie)
ścisła współpraca z kierownictwem firmy w zakresie koordynacji projektów rekrutacyjnych; opieka nad obcojęzyczneymi pracownikami; zawieranie umow o pracę; przeprowadzanie badań lekarskich; rekrutacja pracowników; pozostałe prace związane z administracją pracowników; praca na terenie całego kraju;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa posprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.
System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Małgorzata Ludowicz - 2018-11-18 - Krzywiń (wielkopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radomsko (łódzkie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw zakupów będzie odpowiedzialny za współpracę z działem produkcji oraz działem technicznym w zakresie zakupów oraz dostaw części biorąc pod uwagę utrzymanie czasu dostaw, cen oraz jakości elementów zakupowych;obowiązki podstawowe: codzienna obsługa bieżących zamówień, kontrola jakościowa oraz kosztowa zakupowanych towarów,utrzymywanie dobrych stosunków z dostawcami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi oraz warunków dostaw,praca z dokumentacją 2D w celach określenia komponentów niezbędnych do zakupu,negocjowanie cen bazując na prototypach oraz ilościach produkcyjnych oraz monitorowanie kosztów zamówień,przygotowywanie zamówień oraz zapytań ofertowych z równoczesnym przestrzeganiem warunków zakupowych,koordynowanie spraw jakościowych oraz zmian w komponentach poprzez współpracę z dostawcami oraz działem technicznym,wyszkiwanie nowych dostawców oraz określanie ich możliwości produkcyjnych, przygotowywanie terminarzu zamówień oraz dostaw odpowiadających planom produkcyjnym;inne: ewaluacja produktów w celach obniżenia kosztów produkcji, ciągłe udoskonalanie procesów zakupowych, współpraca z innymi działami w celach sprawnego rozwiązywania problemów,działanie jako menadżer projektu na rządanie menadżera produkcji lub wice-prezydenta d/s operacyjnych
Cold Jet Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Oborniki (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany - od 08:45 do 17:00, od 09:45 do 18:00, od 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Białka (małopolskie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z regionów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Godzisz (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa administracyjna biura, prowadzenie dok. zakupu, wysyłek, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków (mycie, obieranie, czyszczenie); rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców; mycie warzyw oraz sprzętu kuchennego; sprzątanie kuchni; pranie obrusów i ścierek
PHU Jan Wengrzyn - 2017-06-13 - Jadwisin (dolnośląskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
identyfikowanie odbiorców produktów i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacji i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produktu i usługi , sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działaności marketingowej oraz stsatystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-20 - Marki (opolskie)