SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Białka oferta pracy "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji.
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Białka (małopolskie)
Pracodawca: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Maków Podhalański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy: "FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-220 Białka 556, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie.List motywacyjny+CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Maków Podhalański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białka
Numer budynku pracodawcy: 556
Profil działalności pracodawcy: Produkcja osłonek do mięsa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Puck (pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Radomsko (łódzkie)
SPRZEDAŻ USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ HOTEL COURT WELLNESS & SPA, KONTAKT Z FIRMAMI W CELU POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA NA TERENIE HOTELU - RECEPCJA
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-01-28 - Wadowice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa klienta, praca z personelem, zapewnienie atmosfery w pracy, kontrola zamówiń, prawidłowa transakcja, okresowa inwentaryzacja ( branża gastronomiczna). Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydató telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń i innych form upowszechnionych; przygotowywanie informacji zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych; właściwe prowadzenie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej; prowadzenie wymaganej sprawozdawczości; udział w organizacji imprez naukowych i promocyjno-informacyjnych; realizacja zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami; odpowiedzialność za aktualizację informacji szkoleniowych na stronie internetowej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-11-07 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. ZO.O. - 2017-01-13 - Trzciana (podkarpackie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Mailowa i telefoniczna obsługa klienta, Formłowanie krótkich tekstów na stronę, Uzupełnianie danych
VACANCESELECT TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Okonin (podkarpackie)
sporządzanie list płac, deklaracji ubezpieczeniowych i podatkowych dot. umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2017-12-20 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż kredytów, ubezpieczeń, prowadzenie biura, telemarketing, pozyskiwanie klientów
POŚREDNICTWO FINANSOWE AGNIESZKA OLSZEWSKA - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
Praca ciężka fizyczna. Wymagane są chęci do pracy, brak nałogów. Na początek pracodawca oferuje umowę zlecenie, a w dalszej kolejności umowę o pracę. Praca w pełnym wymiarze godzin - pełny etat. Brak nałogów. Praca w terenie. Osoby zainteresowane spotkaniem osobistym z pracodawcą proszone są o składanie dokumentów (CV) w bazie firmy Kąpino, ul. Wiejska 1.
Przedsiębiorstwo Komunalne "AGORA" Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Kąpino (pomorskie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Organizowanie wyjazdów służbowych. Tłumaczenie ustne i pisemne. Prowadzenie korespondencji
AF ENERGY sp. z o.o. - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, utrzymanie porządku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy. - Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: obsługi kadrową pracowników, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych. - Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jaworzno (śląskie)
- organizowanie prac w zakresie zaopatrzenia zamówień, przyjmowania dostaw oraz przygotowanie towarów od sprzedaży,- wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacja transakcji kupna - sprzedaży,- organizowanie i prowadzenie działań promocyjnych i reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kompleksowa obsługa klientów zagranicznych i krajowych, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
ALKAZ Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zleceń, fakturowanie.
Diversa sp. z o. o. sp. k. - 2018-10-03 - Prudnik (opolskie)