SPECJALISTA DO SPRAW KADR Hajnówka oferta pracy P.P.U. "Optima" Adam Tokajuk, Arkadiusz Tokajuk w Hajnówce
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Hajnówka (podlaskie)
Pracodawca: P.P.U. "Optima" Adam Tokajuk, Arkadiusz Tokajuk w Hajnówce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białostocka 7a, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hajnówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2005
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hajnówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie wskazane, umiejętności/uprawnienia do pracy na stanowisku: specjalista ds. kadr
Nazwa pracodawcy:
P.P.U. "Optima" Adam Tokajuk, Arkadiusz Tokajuk w Hajnówce
danePracodawcy_nip: 5431993155
danePracodawcy_regon: 052021310
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
Białostocka 7a, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: hajnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2005
Gmina pracodawcy: Hajnówka
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Hajnówka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0923035
Ulica pracodawcy: Białostocka
Numer budynku pracodawcy: 7a
Profil działalności pracodawcy: produkcja opakowań tekturowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 27.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?30d7f91b7a3debda9ac6017fb1c33e56
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie; prawo jady kat. B; znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie materiałów wideo; obsługa klienta; tworzenie materiałów marketingowych; prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice (oferta skierowana do osób zarejestrowanych w tut. PUP)
K8 Katarzyna Wojtasińska - 2020-07-08 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie i wystawianie faktur zakupu, sprzedaży, prowadzenie biura sprzedaży, administracja biura
OTELO SP.Z O.O - 2015-12-11 - Grójec (mazowieckie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Radomsko (łódzkie)
Współudział w pozyskiwaniu Funduszy Unijnych dla Klientów.Zapewnienie wsparcia przy prowadzenie projektów.Przygotowywanie wniosków i niezbędnej dokumentacji (również na etapie rozliczania projektów).Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi.Dbałość o terminowość i efektywność składanych dokumentów.
CREATE & BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-17 - Podegrodzie (małopolskie)
Przygotowywanie ofert turystycznych. Opracowywanie graficzne ofert turystycznych. Bezpośrednia, mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Sprzedaż ofert turystycznych. Budowanie i dbanie o pozytywne relacje z nowymi i obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Siedlce (mazowieckie)
- przygotowanie dokumentacji związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy- prowadzenie akt osobowych- rozliczanie listy płac
TEMIDA Group S p. z o. o - 2020-10-19 - Gdynia (pomorskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja systemów i produktów ds. bezpieczeństwa, optymizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2015-12-29 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych spółek zależnych; przygotowywanie i przetwarzanie zapisów księgowych, wykonywanie różnych czynności związanych z zamykaniem, w tym przeliczanie kursów walut, odliczaniem odroczonego podatku dochodowego itp.; przygotowywanie informacji na temat podatku VAT, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych i innych informacji podatkowych zgodnie z wymogami miejscowej jurysdykcj; przygotowanie listy miesięcznych zysków i strat, uzgodnień bilansowych i międzyfirmowych; przygotowywanie audytów grupowych i ustawowych; kontrola finansowa w całej firmie; wspołpraca z zewnętrznymi audytorami i dostawcami usług; utrzymywanie relacji bizsnesowych z innymi zespołami w Londynie, Manili i Cleveland, odpowiadając na zapytania, branie udziału i odpowiedzialność za projekty ad-hoc.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
opieka nad osoba starszą, wynagrodzenie podane w EURO
TIME-WORK-SEVICES IZABELA JAMES SP.Z O.O. - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowaqdzenie działań związanych z budowaniem wizerunku Państwowej Inspekcji Sanitarnej - Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w mediach- prowadzenie konferencji prasowych- współpraca z koordynatorami wydarzen organizowanych przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego- dbanie o medialny efekt podejmowanych działań programowych- przygotowanie informacji prasowych, scenariuszy wypowiedzi medialnych kluczowych osób- przygotowywanie materiałów na stronę internetową Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Bydgoszczy, w tym informacji o podejmowanych działaniach, sprawozdań z przeprowadzonych działań itp.- monitorowanie mediów- promowanie tematów artykułów
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2020-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie detali produkcyjnych w oparciu o rysunek techniczny, ze szczególnym uwzględnieniem obróbki spoin; praca dwuzmianowa w godz.6-14, 14-22
Farmtech Sp. z o. o. - 2017-09-29 - Słupsk (pomorskie)
organizacja imprez kulturalnych, konkursów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Sarna (warmińsko-mazurskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przyjęcie i pomoc przy wypełnianiu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia pracowników tymczasowych. Rekrutacja kandydatów. Tłumaczenie dokumentacji polskiej na język rosyjski i ukraiński. Koordynacja przepływu dokumentacji pracowniczej. Nadzór nad stanem mieszkań użyczanych pracownikom.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczegoz uwzględnieniem przepisów prawa pracy, przepisów BHP, ochronyppoż., ergonomii, ochrony środowiska;• przygotowywanie samochodu dostawczego do jazdy orazkompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania;• planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie trasalternatywnych;• kierowanie samochodem dostawczym;• udzielanie pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych orazzabezpieczanie miejsca zdarzenia (kolizji, wypadku); • wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie ustereksamochodu dostawczego powstałych podczas jazdy;• zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem iużyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenieprzewożonego ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdytakże przed kradzieżą1/2 etatupraca w godz. 8-16Teren UE - trasy
UMV-TRANS Sp. z o.o. - 2020-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, udział w ocenie ryzyka, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie dokumentów bhp, prowadzenie szkoleń bhp.
AR STRUKTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Rumia (pomorskie)
POMOC PRZY WZNOSZENIU MURÓW OBIEKTÓW BUDOWLANYCH. MIEJSCE PRACY: WOJ. POMORSKIE
Usługi Remontowo Budowlane Bernadeta Koszałka - 2017-11-08 - Gowidlino (pomorskie)
Współudział w opracowaniu opisów przedmiotów zamówienia, przygotowaniu zamówienia oraz ocenie złożonych ofert na roboty budowlane, opiniowanie programów organizacyjno-funkcjonalnych i projektów budowlanych zadań inwestycyjnych i remontowych. Wykonywanie zadań zmierzających do utrzymania nieruchomości w prawidłowym stanie technicznym zgodnie z wymogami prawa. Nadzór nad wykonywanymi przeglądami stanu technicznego wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane. Planowanie modernizacji systemów pod zmieniajace się potrzeby. Optymalizacja kosztów eksploatacji. Opracowanie oraz aktualizacja procedur związanych z eksploatacją nieruchomości
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Uprawnienia SEP do 1 kV - preferowane E i D, Umiejętność kalibracji maszyn, Umiejętność czytania schematów elektrycznych, Umiejętności techniczneSamodzielność na stanowisku pracy Osoby otwarte na wyzwania, pomysłowe, umiejące pracować w zespole i zorientowane na wyniki i cele. Preferowane doświadczenie w obszarze utrzymania pras krawędziowych oraz wykrawarek CNCOpis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy: Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
Porządkowanie dokumentacji księgowej, skanowanie faktur, pomoc w drobnych pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja inwestycji, modernizacji i remontów,zarządzanie projektami inwestycyjnymi, finansowanymi z zewnętrznych środków finansowych,przekazywanie zakończonych inwestycji do eksploatacji, realizowanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy pomocowych na dofinansowanie projektów inwestycyjnych,opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, przygotowywanie projektów oraz dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania środków pomocowych na projekty inwestycyjnewspółpraca z instytucjami wdrażającymi w zakresie pozyskiwania środków finansowych,rozliczanie projektów dofinansowywanych ze środków pomocowych
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Police (zachodniopomorskie)