SPECJALISTA DO SPRAW KADR Chełmiec oferta pracy Agnieszka Brdej ABT Green Office
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych. Obsługa programu OPTIMA.
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Chełmiec (małopolskie)
Pracodawca: Agnieszka Brdej ABT Green Office
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 2 a, 33-395 Chełmiec, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych. Obsługa programu OPTIMA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pracownik kadrowo - płacowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Optima
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie wymagane.
Nazwa pracodawcy: Agnieszka Brdej ABT Green Office
danePracodawcy_nip: 7341607445
danePracodawcy_regon: 365661285
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Słoneczna 2 a, 33-395 Chełmiec, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowosądecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1210
Gmina pracodawcy: Chełmiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełmiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0419905
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 2 a
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 12.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21ecc43a950e35d864c74104d6f0330c
Podobne oferty pracy
obsługi programów magazynowo-handlowych
kontakt przez OHP - 2019-11-25 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Żarnowiec (podkarpackie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż cześci samochodowych, wystawianie listów przewozowych, obsługa telefoniczna klientów, obróbka zdjęć, wystawanie aukcji na portalach, telefoniczne przyjmowanie zamówieńpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami prawnymi i zakresem działalności instytucji, prowadzenie monitoringu jakości wody do spożycia oraz ciepłej wody użytkowej w szpitalach i budynkach zamieszkania zbiorowego, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dot. nadzoru sanitarnego nad obiektami komunalnymi, obiektami użyteczności publicznej, zapoznanie się z zasadami prowadzenia i obiegiem dokumentacji w PSSE w Oławie, zapoznanie z obowiązującymi procedurami z zakresu systemu jakości oraz udział we wdrażaniu systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Oława (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie materiałów (grafika, montaże).Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziane wykształcenie informatyczne, grafik komputerowy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sulejówek (mazowieckie)
- obsługa klienta,- komunikacja telefoniczna i mailowa w języku angielskim,- dbanie o relacje z klientem,
kontakt przez OHP - 2019-10-08 - Wiele (pomorskie)
1.zapewnianie i kontrolowanie poprawności księgowań pod kątem podatkowym i rachunkowym;2.przygotowywanie i nadzorowanie terminowych ewidencji i rozliczeń rachunkowych, w tym terminowego sporządzania deklaracji podatkowych: VAT, CIT, PIT;3.uzgadnianie kont podatkowych, księgowanie na kontach VAT, przetwarzanie płatności do/od lokalnych organów podatkowych;4.nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, tj. faktur sprzedaży oraz ich księgowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;5.sporządzanie not miesięcznych, kwartalnych i rocznych do sprawozdań finansowych;6.sporządzanie bilansu podatkowego (ustalanie aktywów i rezerw z tytułu podatku odroczonego) oraz rachunku wyników wg różnych wariantów sprawozdawczych;7.sporządzanie analizy uzgodnienia między wynikiem bilansowym i podatkowym;8.przygotowywanie analizy podatkowej planowanych aktywności i proponowanie najbardziej efektywnych podatkowo rozwiązań;9.proponowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu przygotowywania deklaracji podatkowych;10.opiniowanie sporządzanych umów z kontrahentami w zakresie rozliczeń finansowych i podatkowych;11.sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań finansowych, raportów statystycznych;12.aktywna współpraca i reprezentowanie spółki w kontaktach organami podatkowymi;13.aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości dotyczących kwestii związanych z rozliczeniem podatkowym oraz w celu zapewnienia poprawnego raportowania podatkowego, a także zapewnianie wsparcia merytorycznego w procesie opracowywania i wdrażania wewnętrznej polityki rachunkowości;14.bieżące monitorowanie interpretacji i orzecznictwa podatkowego oraz bieżące analizowanie zdarzeń gospodarczych pod kątem prawa podatkowego
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Żukowo (pomorskie)
sprzedaż towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Zakrzewo (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji
Metalbolt Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości detali. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do soboty (niedziele dla chętnych) w Bielsku-Białej.
CM CNC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzenia, naliczanie zasiłków, ewidencja urlopów
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2019-10-01 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- współpraca z zarządem spółki- sterewanie procesem adaptacji nowego pracownika- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów
"NILSON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-06 - Słubice (lubuskie)
Przeprowadzanie, organizacja i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-08-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Praca przy komputerze i telefonie. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymwanie dotychczasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jasło (podkarpackie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych.2. Obsługa sekretariatu.3. Pozyskiwanie środków zewnętrznych.4. Prowadzenie kasy Ośrodka.5. Pełnienie obowiązków inspektora ochrony danych osobowych.WYMAGANE DOKUMENTY:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,- 3 oświadczenia kandydata (do wypełnienia na miejscu).
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie - 2020-09-07 - Dąbrowica (lubelskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji e-mailowej
KOZDRYK SPÓŁKA Z O.O. WAPLEWO - 2018-05-18 - Waplewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Uczestniczenie w tworzeniu departamentu Wsparcia Sprzedarzy.Wsparcie przenoszenia procesów z Hamburga.Zarządzanie zamówieniami z Europy (wymagany język angielski i duński)Nadzorowanie zamówień sprzedażowych w oprogramowaniu SAPZarządzanie dostępnością materiałów dla zamówień klientów.Miejsce pracy: ul. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 69, 50-019 Wrocław, tel.: 668834264Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj od 08.2019-08.2020Praca w godzinach od 8-16
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z klientem WCHIRZ, pozyskiwanie nowych klientów
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-04 - Tulce (wielkopolskie)
Przewóz towarów, wypełnianie doukemtnów. Praca na terenie UE. Pracodawca oferuje samochód słuzbowy wyposązowny w miejsce do spania, telefon służbowy, nawigację.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Kalisz (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-07-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
pomocnik operatora pił taśmowych do metalu
Ratpol Sp.z o.o. - 2019-09-23 - Kartoszyno (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)