SPECJALISTA DO SPRAW KADR Sandomierz oferta pracy Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzenia, naliczanie zasiłków, ewidencja urlopów
Data publikacji: 2019-10-01
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 22, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzenia, naliczanie zasiłków, ewidencja urlopów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Data zakończenia pracy: 04.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu PŁATNIK, WF- GANG, znajomość przepisów prawa pracy, doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej, wymagane doświadczenie 2 - 3 lata na stanowisku w dziale kadr
Nazwa pracodawcy:
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Żółkiewskiego 8/4, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą telefoniczny 15 833 21 69 , w godz 8.00 - 16.00 lub przesyłać CV na adres e-mail argusdao (at) poczta.onet.pl lub składać osobiście ul. Wojska Polskiego 22, Sandomierz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Żółkiewskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: ochrona
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?92c17c19fd370460ce48b86d79ed3951
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2017-02-06 - Stanowice (śląskie)
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabia Wola (lubelskie)
Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatu sądowego.Poznanie zasad przygotowania pism, decyzji.Sporządzanie wezwań i zawiadomień,przygotowywanie pism na zarządzenie sędziego oraz projektów innych pism.Wysyłanie i podłączanie korespondencji do akt.Doręczanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych w sądzie.Rejestracja spraw w programie komputerowym.Przygotowywanie akt sądowych i dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego.Uczestnicz. w rozprawach i posiedzeniach.
SĄD OKRĘGOWY W ELBLĄGU - 2016-02-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa bieżących kontrahentów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień eksportowych.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-21 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia HERKULES Jan Świeszczak - 2020-04-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
obsługa klienta, dbanie o terminową realizację zleceń, kontakt i współpraca z oddziałami firmy oraz klientami zlokalizowanymi w niemczech oraz na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Kraków (małopolskie)
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz zmiany w trakcie zatrudnienia.2. Sporządzanie list płac.3. Rozliczanie kosztów delegacji służbowych.4. Sporzadzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS.5. Sporządzanie deklaracji do US oraz PFRON.6. Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i wypadkowych.
DAARAM Spółka zo.o - 2019-03-15 - Dąbrowiec (lubuskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-07 - Lubin (dolnośląskie)
Rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta.
Rewizor Paweł Adamiak - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rekrutacji osób do szkoleń proponowanych przez firmę, prowadzenie dokumentacji szkolonych kursantów, telefoniczna obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, tworzenie harmonogramów na rozpoczętych szkoleniach, prowadzenie dzienników zajęć
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Mysłowice (śląskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-04-20 - Cmolas (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż towaru na rynku warzywniczym.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Borzęcin (dolnośląskie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- obsługa i kontrola ksiąg rachunkowych oraz kont bankowych- księgowanie wszelkich operacji gospodarczych- nadzór nad rozrachunkami z kontrahentami- monitorowanie poprawności danych finansowych zgodnie z procedurami firmy- rozliczanie kont księgowych i sporządzanie raportów- wsparcie w procesie zamykania miesiącaPracodawca oferuje:- Pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole w stabilnej, międzynarodowej korporacji- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zakresu obowiązków- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń- Zajęcia językowe na terenie biura i w godzinach pracy
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
obsada zleceń, kontakt z opiekunami/opiekunkami, prowadzenia biura, obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej.Praca z ludźmi.
CAREWORK24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-06-09 - Wschowa (lubuskie)
rekrutacja pracowników do pracy, praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Mroków (mazowieckie)
- wychodzenie z inicjatywą sprzedażową-nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,- identyfikacja potrzeb klientów w tym, weryfikacja potrzeb, doprecyzowywanie oczekiwań i wymagań w odpowiedzi na zapytania,- promocja/informowanie o innych produktach, które mogą cieszyć się zainteresowaniem klienta (w ramach identyfikacji potrzeb),- przygotowanie wstępnych wycen oraz pełnych ofert,- stałe utrzymanie kontaktu z klientem na każdym etapie procesu sprzedażowego,- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej,- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych,- udział w przygotowywaniu i realizacji akcji marketingowych,- koordynacja procesu zamówień,- kontrola rejestrów zamówień.
FAMEKS sp. z o. o. sp. k. - 2019-12-17 - Goleszów (śląskie)
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka francuskiego a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-04-23 - Opole (opolskie)
dbanie o wizerunek Grupy Oświecony poprzez wysoki standard świadczonychusług zbierania zapotrzebowania na produkty i usługi energetycznezgłębianie potrzeb odbiorców biznesowych przesyłanie informacji ozapotrzebowaniu na rozwiązania energetyczne do działu analiz ciągłedoskonalenie wiedzy, by być Oświeconym w branży ENERGETYCZNEJ
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-07-01 - Warszawa (mazowieckie)