SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami) 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych tym Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach Publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność pracy w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia ze stresem.Obowiązki:- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
danePracodawcy_nip: 5270206300
danePracodawcy_regon: 012122900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f10bac4ba3664dea73279c2101ceef8
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:-stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,-występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,-doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, -przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,-prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,-prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,-gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,-zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,-prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:-koordynacja i zarządzanie projektami, -organizacja zadań w projektach,-opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,-rekrutacja uczestników do projektu,-kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,-przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,-współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,-czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,-przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,-promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,-sprawozdawczość okresowa,-monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,-bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,-przygotowywanie wniosków o płatność,-archiwizacja dokumentacji projektów,-reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku - 2019-10-29 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie raportów i analiz, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie bieżącej dokumentacji, kontakt z klientem
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2016-12-01 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników do pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Sporządzenie list płac, prowadzenie kadr, obsługa ZUS
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Kotlin (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów;- Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność;- Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami zagranicznymi.
Agencja OSKAR - 2016-11-23 - Józefów (mazowieckie)
Promowanie i pomoc w rejestracji online kart lojalnościowych Payback
kontakt przez OHP - 2019-05-31 - Barkowice (łódzkie)
- dystrybucja posiłków na oddziały szpitalne i dostarczenie do pacjenta zgodnie z dietami;- zbieranie i zmywanie naczyń;- utrzymywanie czystości- pomoc w przygotowywaniu dańLiczba godzin pracy w tygodniu 40; praca w dni wolne i weekendy
CATERMED S.A. - 2020-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie kwestii kadrowych zatrudnionych pracowników (zwolnienie, zatrudnienie, absencje, wyd. zaświadczeń), kwestie związne z delegowaniem pracowników za granicę (Niemcy), naliczanie wynagrodzeń, tworzenie listy płac, prowadzenie rozliczeń ZUS, US, GUS, PFRON.
EUROJOB GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bezpośredni nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, monitorowanie procesu produkcyjnego, nadzór nad czasem i organizacją pracy pracowników zakładu, nadzór nad właściwym wykorzystywaniem urządzeń i sprzętu produkcyjnego.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2020-01-10 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Załadunek i rozładunek towarów.
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Tęgoborze (małopolskie)
znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy.Pozyskiwanie i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji handlowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O. - 2020-06-29 - Jeziorko (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej
"EKOOWOC" GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Godziszów Pierwszy (lubelskie)
Specjalista sprzedaży internetowej - obsługa sklepu internetowego, realizacji zamówień ze sprzedaży internetowej, pakowani i wysyłka, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa programu komputerowego, obsługa i kontakt z klientami sklepu, działania promocyjne skierowane do klientów sklepu, realizacja działań promocyjnych mających na celu pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Śrem (wielkopolskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie obiektu wg wytycznych, rozpiski
GEM ROBERT PESZKE - 2019-04-29 - Józefosław (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
prace pomocnicze przy zbiorze ogórka i pomidora, pakowanie warzyw do skrzynek, czynności porządkowe, praca w szklarni
OTTO WORK FORCE SOLUTIONS Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach Wrocławskich - 2017-01-10 - Międzybłocie (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp, ppoż dla pracowników.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie ewidencji wojskowej, rozliczanie należności finansowych żołnierzy, prowadzenie postępowań administracyjnych
Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych - 2018-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Lipsko (mazowieckie)
Znajomość przepisów oświatowych i dokumentacji uczniowskiej. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych: Office, SIO, I-uczniowie
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 - 2019-06-24 - Gdynia (pomorskie)