SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH Gostynin oferta pracy Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + premia do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019
Data zakończenia pracy: 25.11.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, specjalizacja: Inżynier Budownictwa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów:- wykształcenie wyższe, techniczne - specjalność inżynier budownictwa, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej roczny staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku,- wykształcenie średnie techniczne, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku, - znajomość obsługi komputera - w szczególności programów dedykowanych dla budownictwie,- nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Gostynińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej,- znajomość przepisów: Prawa spółdzielczego, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych z zakresu prawa budowlanego i ciepłownictwa,- niekaralność za przestępstwa umyślne oraz przestępstwa karno-skarbowe,- korzystanie z pełni praw publicznych,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.Wymagania fakultatywne:- podyplomowe studia z zakresu: ciepłownictwa, auditing energetyczny.Ponadto od kandydatów oczekujemy:- umiejętności współpracy w grupie,- komunikatywności, rzetelności i umiejętności podejmowania decyzji,- systematyczności w pracy i konsekwencji w działaniu.Wymagane dokumenty:1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy,umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty)-poświadczone przez kandydat za zgodność z orginałem,4) Pisemną zgode na ściągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy, 5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbednych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karne lub karno skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.Prosimy o umieszczenie w treści cv poniższej klauzuli:''Wyrażam zgodę na prztwarznie przez Gostynińską Spółdzielnie Mieszkaniową danych osobowych nadmiarowych wykraczających poza art.22(1) KP i danych osobowych szczególnej kategorii określonych w art. 9 RODO zawartych w dokumentach aplikacyjnych przekazanych z własnej inicjatywy''.Dokumenty fakultatywne:- referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty) - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) Pisemną zgodę na zaciągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy,5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karna lub karne skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Prosimy o umieszczenie w treści cv poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gostynińską Spółdzielnię Mieszkaniową danych osobowych nadmiarowych wykraczających poza art. 22 indeks górny 1 KP i danych osobowych szczególnej kategorii określonych w art. 9 RODO zawartych w dokumentach aplikacyjnych przekazywanych z własnej inicjatywy".Dokumenty fakultatywne:- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata, stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku specjalisty do spraw inwestycyjnych (zaświadczenie obowiązkowe w przypadku zatrudnienia),- informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (obowiązkowe w przypadku zatrudnienia), - referencje z poprzednich miejsc pracy. Oferty należy składać do dnia 02 września 2019 r. do godziny 15:00 w formie pisemnej w zamkniętych kopertach (z napisem: "Konkurs na stanowisko specjalisty do spraw administracyjno-biurowych"):1) przesyłką pocztową na adres: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gostyninie, ul. Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GSM,2) w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: od zaraz do15.11.2019r., Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gostyniński
Gmina pracodawcy: Gostynin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostynin
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a57e0910b996f64ac9025c64b1fcaca4
Podobne oferty pracy
tworzenie i realizowanie programu komunikacji społecznej,organizowanie wydarzeń dla społeczności lokalnej, wynikajacych z przyjetego programu,współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi i przedstawicielami społeczności lokalnych,umiejetność koordynacji pracy osób zaangazowanych w projekt oraz podwykonawców,prowadzenie działań w mediach społecznościowych,merytoryczny nadzór nad treściami materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, współpraca z działami marketingu galerii handlowych w zakresie zadań wynikajacych z realizacji programu,współpraca przy tworzeniu wydawnictw informacyjnych i promocyjnych firmy wykorzystywanych w działaniach komunikacji społecznej,rozliczanie oraz raportowanie podejmowanych działań
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-08-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna - 2016-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:- realizowanie polityki kadrowej Spółki, - administrowanie ZFŚS, - prowadzenie bieżących spraw kadrowo płacowych, - pomoc w przygotowywaniu danych do wypłat wynagrodzeń;- wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego;- sporządzanie umów cywilno-prawnych;- ścisła współpraca ze Starszym specjalistą ds. płac i kadr.
STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży-pracownik umysłowy / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dobroń (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad projektami oraz dostarczanie rozwiązań dla projektu Nadzór nad dostawą projektów IT oraz procesami ich oceny Zapewnianie odpowiednich zasobów IT Zarządzanie kosztami, ryzykiem i zasięgiem Ścisła współpraca z innymi zespołami International Paper
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Usługi Remontowo-Budowlane Ramzes Pawłowski - 2016-08-30 - Kokoszkowy (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie strategii marketingowej, prowadzenie marketingu w social mediach ( w tym za granicą) ; bezpośredni, e-mailowy, telefoniczny kontakt z klientami zagranicznymi w różnych językach, organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań z kontrahentami, obsługa spotkań biznesowych, organizacja wyjazdów służbowych, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami , wsparcie w zakresie sprzedaży nieruchomości, nawiązywanie kontaktów i współpraca z pośrednikami branży nieruchomości głównie z rynku wschodniego, ale także zachodniego i skandynawskiego.
INTUO SP. Z O.O. SP. K. - 2019-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji. Obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Czeladź (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Identyfikowanie potencjalnych odiorców produktów, colelowego rynku sprzedaży, planowane promocji produktów , organiowanie i doskonalenie procesu sprzdaży
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej Spółki, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, praca w programie Płatnik,ewidencja czasu pracy,sprawozdawczość GUS i na potrzeby Zarządu Spółki, obsługa Sekretariatu
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2016-02-16 - Oborniki (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zakup materiałów i części zamiennych, zamawianie usług serwisowych i transportowych, sprzedaż używanych maszyn i urządzeń, Negocjacje cenowe i wyszukiwanie na rynku nowych dostawców materiałów i części zamiennych, nadzór nad terminowością dostaw, Obsługa programu do zamówień, rozliczanie faktur i niezgodności, miesięczne rozliczanie usług kurierskich
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-07-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
szkolenie indyjskich firm i ich pracowników na temat rynku polskiego
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie min. za: szukanie nawiązywanie kontaktów handlowych, opracowanie ofert handlowych, negocjacje, analiza umów. Kompletowanie dokumentów, tłumaczenie ich, pilnowanie terminów składania ofert. Wyszukiwanie proponowanie targów, wystaw. Projektowanie materiałów reklamowych dla całej firmy. Koordynowanie publikacji prasowych.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-11 - Chojnice (pomorskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Wsparcie techniczne działu inżynierii procesu, budowa i konserwacja urządzeń wspomagających produkcję, wsparcie dla działu utrzymania ruchu w ramach konserwacji sprzetu Praca w systemie trzy zmiany, w godz. 6-14, 14-22, 22-6 Możliwość zapewnienia dojazdów
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)