SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW IT II Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW IT II
Wynagrodzenie: od 7 900 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad projektami oraz dostarczanie rozwiązań dla projektu Nadzór nad dostawą projektów IT oraz procesami ich oceny Zapewnianie odpowiednich zasobów IT Zarządzanie kosztami, ryzykiem i zasięgiem Ścisła współpraca z innymi zespołami International Paper
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad projektami oraz dostarczanie rozwiązań dla projektu Nadzór nad dostawą projektów IT oraz procesami ich oceny Zapewnianie odpowiednich zasobów IT Zarządzanie kosztami, ryzykiem i zasięgiem Ścisła współpraca z innymi zespołami International Paper
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 7900
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW IT II
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2019
Data zakończenia pracy: 13.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku obsługi klienta/ w administracji, bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office, w szczególności Excel World, PowerPoint
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Podobne oferty pracy
-Obsługa klientów lokalu z potrawami kuchni włoskiej,-Praca w godzinach 12:00-22:00, w piątki i soboty do 23:00, w niedziele do 21:00-Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt telefoniczny z pracodawcą 570 001 996
BISTRO ITALIANO CLAUDIO ARCURI - 2017-04-04 - Tczew (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażąnie w Polsce- projekt zastosowań informatyki.Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zabierzów (małopolskie)
Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
P.H.U.R. POLIMUS - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Opis stanowiska:telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta niemieckojęzycznego,przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów,pomoc w windykacji należności,z biegiem czasu obsługa wewnętrznych programówwspółpraca i wspieranie pracy innych działów wewnątrz firm.Wymagania:znajomość języka niemieckiego (WYMAGANE),doświadczenie w obsłudze klienta,łatwość nawiązywania kontaktów,odporność na stres,znajomość środowiska Microsoft Office,znajomość tematyki transportu i spedycji będzie dodatkowym atutem,CHĘĆ DO PRACY!Oferujemy:pracę w prężnie rozwijającej się firmie (możliwy również staż!),atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: a.kesik (at) espologistic.pl
Espo Logistics Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Palikówka (podkarpackie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:-MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Weryfikacja i księgowanie faktur oraz pozostałych dokumentów. Uzgadnianie stanów magazynowych z kontami księgowymi. Wystawianie faktur sprzedaży o dowodów wewnętrznych. Obsługa kasy krajowej i zagranicznej. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-12-12 - Kalisz (wielkopolskie)
- obsługa klienta- pozyskiwanie nowych klientów- dbałość o poprawność oferty sklepu- odbieranie dostaw
Paweł Łepkowski STOCK-HURT - 2018-02-08 - Skawina (małopolskie)
Zharmonizowanie systemu jakości, zarządzanie niezgodnościami, udział w zespole HACCP.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ KSZTAŁTUJĄCYCH UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIA INTELEKTUALNĄ. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW PSYCHOSPOŁECZNYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. DIAGNOZA FUNKCJONOWANIA PSYCHOSPOŁECZNEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIA INTELEKTUALNĄ.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, UMIEJĘTNOŚĆ DIAGNOZY I TERAPII DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIA INTELEKTUALNĄ.CV NA ADRS EMAIL : BIURO (at) PSONISZCZECIN.ORG.PL
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2018-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie ofert i dokumentacji handlowej,nadzór nad realizacja zamówień,utrzymywanie kontaktów z klientami. Administracja serwisu internetowego.
LOBBY MEBLE SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,badanie i ocena ofert,dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość,udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczy, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, prace biurowe, odbiór towaru, obsługa klientów.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Gorlice (małopolskie)
współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i skłądanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji, min. rok doświadczenia; do wynagordzenia + premia uznaniowa
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-02-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)
planowanie i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urzadzeń i instalacji elektroenergetycznych, prowadzenie rejesrtrów i odczytów energii, planowanie i realizacja okresowych kontroli instalacji i urzadzeń grzewczych,
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Gromadzenie informacji na temat produktu i strategii marketingowej, określenie koncepcji i sposobu jej realizacji w celu zwiększenia sprzedaży. Opracowywnie i sprawdzanie efektów reklamy i promocji.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Karwiniec (dolnośląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, oferty handlowe, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie danych i sporządzanie bilansów energetycznych w zakresie wytwarzania ciepła oraz wytwarzania i zużycia energii; - podejmowanie działań zmierzających do utrzymania i poprawy efektywności procesów energetycznych; - współudział w planowaniu, nadzorowaniu realizacji oraz odbiorach zadań remontowych i inwestorskich w zakresie urządzeń i instalacji energetycznych; - opracowywanie i weryfikacja instrukcji eksploatacyjnych i stanowiskowych z zakresu swojego działania; - wykonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej i wewnętrznej z zakresu swojego działania;- obsługa narzędzi wspomagających zarządzanie instalacjami energetycznymi;- współudział w tworzeniu i aktualizacji planów budżetowych w zakresie swojego działania; - kontrolowanie realizacji wymogów dotyczących wymaganych prawem badań i przeglądów urządzeń technologicznych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie;- przygotowywanie i nadzór nad umowami zawartymi w zakresie wykonywanych prac (m.in. dostawy ciepła, przyłączenia nowych odbiorców);- nadzór nad gospodarką energetyczną, planowanie zużycia energii elektrycznej, rozliczeniem, współpraca przy postępowaniu taryfowym, współpraca z URE;- aktywny udział w realizacji polityki bezpieczeństwa Spółki;
VEOLIA WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Świdnik (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie wysyłek towarowych, pozyskiwanie nowych klientów (kontrahentów), logistyka dostaw.
Producent Warzyw "Polska Rzodkiewka" Andrzej Litwińczuk - 2017-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakt z klientem, aktywna sprzedaż, formułowanie ofert
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2015-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Czepielowice (opolskie)
Specjalista ds. przygotowania produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, znajomość branży tekstylnej i formy zaopatrzenia na rynku tureckim, utrzymanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami, wsperanie działu sprzedaży. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dowolnie wybranych.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Raszyn (mazowieckie)
zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)