SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH Gostynin oferta pracy Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH

Wynagrodzenie: do 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.

Data publikacji: 2020-03-02

Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)

Pracodawca: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni - jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + premia do 20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2020

Data zakończenia pracy: 03.03.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, specjalizacja: Inżynier Budownictwa

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania w stosunku do kandydatów:- wykształcenie wyższe, techniczne - specjalność inżynier budownictwa, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej roczny staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku,- wykształcenie średnie techniczne, uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego, co najmniej dwuletni staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku, - znajomość obsługi komputera - w szczególności programów dedykowanych dla budownictwie,- nieprowadzenie działalności konkurencyjnej wobec Gostynińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej,- znajomość przepisów: Prawa spółdzielczego, Prawa budowlanego, Prawa energetycznego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych z zakresu prawa budowlanego i ciepłownictwa,- niekaralność za przestępstwa umyślne oraz przestępstwa karno-skarbowe,- korzystanie z pełni praw publicznych,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.Wymagania fakultatywne:- podyplomowe studia z zakresu: ciepłownictwa, auditing energetyczny.Ponadto od kandydatów oczekujemy:- umiejętności współpracy w grupie,- komunikatywności, rzetelności i umiejętności podejmowania decyzji,- systematyczności w pracy i konsekwencji w działaniu.Wymagane dokumenty:1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy,umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty)-poświadczone przez kandydat za zgodność z orginałem,4) Pisemną zgode na ściągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy, 5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbednych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karne lub karno skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.Prosimy o umieszczenie w treści cv poniższej klauzuli:''Wyrażam zgodę na prztwarznie przez Gostynińską Spółdzielnie Mieszkaniową danych osobowych nadmiarowych wykraczających poza art.22(1) KP i danych osobowych szczególnej kategorii określonych w art. 9 RODO zawartych w dokumentach aplikacyjnych przekazanych z własnej inicjatywy''.Dokumenty fakultatywne:- referencje z poprzednich miejsc pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) Życiorys (CV), list motywacyjny, informacja o sposobie kontaktowania się z kandydatem,2) Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i studiów podyplomowych lub odpis świadectwa technikum zawodowego,3) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz spełnienie wymagań (w szczególności świadectwa pracy, umowy o pracę, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach, itp. dokumenty) - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,4) Pisemną zgodę na zaciągnięcie opinii z poprzednich miejsc pracy,5) Pisemną zgodę na kandydowanie oraz pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami rekrutacji i ich akceptacji,6) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji,7) Pisemne oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie karna lub karne skarbowe,8) Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) Pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Prosimy o umieszczenie w treści cv poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gostynińską Spółdzielnię Mieszkaniową danych osobowych nadmiarowych wykraczających poza art. 22 indeks górny 1 KP i danych osobowych szczególnej kategorii określonych w art. 9 RODO zawartych w dokumentach aplikacyjnych przekazywanych z własnej inicjatywy".Dokumenty fakultatywne: - referencje z poprzednich miejsc pracy. Oferty należy składać do dnia24marca 2020 r. do godziny 15:00 w formie pisemnej w zamkniętych kopertach (z napisem: "Konkurs na stanowisko specjalisty do spraw inwestycyjnych"):1) przesyłką pocztową na adres: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gostyninie, ul. Spółdzielcza 5, 09-500 Gostynin, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GSM,2) w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 15:00.30 w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym na adres: sekretariat (at) gsmgost.pl, decyduje data i godzina wpływu oferty na podaną skrzynkę poczty elektronicznej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: od zaraz do24.03.2020r., Godziny : 08:00 - 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: gostyniński

Gmina pracodawcy: Gostynin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gostynin

Ulica pracodawcy: Spółdzielcza

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa

Data dodania oferty pracy: 02.03.2020

Oferta pracy ważna do: 24.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00b1e03779f6cf5a8c2897830b6caf38

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY LOKALNEJ (SPRZEDAŻ ELEMENTÓW ZŁACZNYCH I REMONTOWYCH) - od 1 850 PLN

Sprzedaż wyrobów złącznych i remontowo- budowlanych, opracowywanie składanie ofert handlowych, fakturowanie.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH (NR 1787) - od 2 500 PLN

dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów; bieżące prowadzenie biura; obsługa recepcji i centrali telefonicznej; dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji; aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu; obsługa urządzeń biurowych; współpraca z innymi działami firmy
ALSTAL KONSTRUKCJE Spółka Z O.O. , Spółka Komandytowa - 2017-05-17 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH - od 1 800 PLN

Bieżąca obsługa pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych. Przygotowywanie umów. Wspieranie procesów rekrutacyjnych. Dni pracy i godziny pracy do uzgodnienia. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie 1800 zł brutto + premia
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY - 2018-08-14 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

sprzedaż wyrobów z jedwabiu naturalnego za pomocą sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Milanówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 100 PLN

obsługa dokumentów księgowych:CIT,PIT,VAT.Mile widziane wykształcenie ekonomiczne.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

prowadzenie akt osobowych, wyliczanie wypłat, przygotowanie umów związanych z zatrudnieniem
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 350 PLN

SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (RYNEK CHIŃSKI) - od 1 250 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyzsze, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem obsługa komputera, pakiet MS Office, doswiadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. chińskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów sklepów internetowych w j. chińskim, chaty sklepowe. Wykorzystanie komunikatorów internetowych: VIBER, WHATSAPP, SKYPE, MESSENGER. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH RYNEK WSCHODNI - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów na rynku rosyjskim i ukraińskim. Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymanie kontaktów i obsługa bieżących klientów.
P.P.H.U. TURMET - 2017-11-17 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Wykształcenie min. średnie, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, sumienność, dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, obsługa klientów i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2017-11-28 - Gliwice (śląskie)

MŁODSZY REFERENT - 1 033,7 PLN

1. Szkolenie z zakresu BHP.2. Prowadzenie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.3. Prawidłowe kompletowanie dokumentów w wydziale ( zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt).4. Redagowanie i sporządzanie pism wydziałowych, urzędowych.5. Ekspedycja korespondencji wydziałowej.6. Archiwizacja dokumentów.7. Pomoc w przygotowaniu i organizacji wyborów parlamentarnych.8. Pomoc przy organizacji zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.9. Zapoznanie się z pracą Biura Rady oraz Sekretariatu Prezydenta.10. Wykponywanie innych prac zleconych przez naczelnika Wydziału Organizacyjnego będących w kompetencji wydziału.Staż realizowany będzie w Urzędzie Miejskim w Głogowie
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Kierowanie grupą budowlaną oraz nadzorowanie jakości wykonywanych robót, kosztorysowanie, rozliczanie materiału
POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Pszczew (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU I PRODUKCJI WYROBÓW AKRYLOWYCH - od 5 000 PLN

ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI PRODUKCYJNYMIUDZIAŁ W SPECJALNYCH PROJEKTACH BUDOWY NOWYCH FORM , MASZYN I I MODYFIKACJI MASZYN DO POTRZEB PRODUKCYJNYCHPRACA PRZY PRODUKCJIPREZENTACJA NOWYCH MASZYN KLIENTOM ZAGRANICZNYM I POLSKIM. uDZIELANIE INFORMACJI ZWIĄZANYCH Z OFEROWANYMI PRODUKTAMI
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2020-03-02 - Gryfice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPRACIA DISPLAY & VIDEO 360 GLOBAL SUPPORT - do 7 600 PLN

Specjalistyczne wspracie dla zespołów sprzedaży u klientów, obsługa klienta, działanie jako ekspert ds. produktów, rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami sprzedażowymi, współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia dwukierunkowej komunikacji w sprawach klientów i pytań, ustalanie priorytetów, analiza i rozwiązywanie problemów. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 7 800 PLN

Obsługa klienta telefoniczna i mailowa, wsparcie klientów z danego rynku.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 000 PLN

pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wieluń (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Montowanie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej
BUD-AN SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Tuliszków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 13 PLN

Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2017-11-14 - Nędza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - do 2 000 PLN

Sprzedaż towarów, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OSZCZĘDZANIA I ROZLICZEŃ ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka realizacji zleceń płatniczych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Będzino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW(NR 5246) - od 1 850 PLN

dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, współpraca z dyrekcją użytkownika
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 700 PLN

Wyszukiwanie dostawców i zamawianie konstrukcji, nadzór nad procesem produkcji własnej,tworzenie zleceń produkcyjnych, nadzorowanie magazynu stali,opracowywanie dokumentacji technicznej, sporządzanie Deklaracji Właściwości Użytkowych, rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie specyfikacji wysyłkowych, dbanie o terminowość i jakość wykonania powierzonych zleceń.
PG BUDOWA KRZYSZTOF PAJĄK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-29 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BEZPICZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - od 3 000 PLN

Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłości działania oraz ochronie danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA/PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie spraw kancelaryjnych (przyjmowanie i wysyłanie poczty), archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, redagowanie pism, sporządzanie zestawień statystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 4 500 PLN

-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UE (O) - do 1 850 PLN

Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)


Wybierz powiat