SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-TECHNICZNYCH Pszczew oferta pracy POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie grupą budowlaną oraz nadzorowanie jakości wykonywanych robót, kosztorysowanie, rozliczanie materiału
Data publikacji: 2016-03-25
Lokalizacja: Pszczew (lubuskie)
Pracodawca: POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 22, 66-330 Pszczew, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie grupą budowlaną oraz nadzorowanie jakości wykonywanych robót, kosztorysowanie, rozliczanie materiału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie, program Autocad
Nazwa pracodawcy:
POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 22, 66-330 Pszczew, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Pszczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczew
Ulica pracodawcy: WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 25.03.2016
Oferta pracy ważna do: 24.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie planów i budżetów inwestycyjnych oraz rozliczeń zadań inwestycyjnych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie oraz załatwienie spraw urzędowych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce. Umowa zlecenie + ZUS, praca 80 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 1000 zł brutto, dyspozycyjność 8:00-16:00.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR-owej. Opracowywanie materiałów tekstowych w j. polskim i j. angielskim.
INGLOT SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa klienta
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa automatyki myjni samochodowej, obsługa ręcznej myjni samochodowej.
Krzysztof Franciszek Chrościcki STACJA PALIW DAKOIL, SKUP I SPRZEDAŻ SUROWCÓW WTÓRNYCH - 2018-06-15 - Kałuszyn (mazowieckie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; koordynowanie działań w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży; prowadzenie korespondencji z kontrahentami; prowadzenie dokumentacji zamówień na towary dla dostawców i od odbiorców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE "CHEM-EX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Kontrola jakości detali, przygotowanie raportów pomiarowych; praca od zaraz; jedna zmiana (7-15 lub 8-16 do uzgodnienia); wynagrodzenie 3300zł- do uzgodnienia; możliwość zatrudnienia na stałe; pracodawca gwarantuje: stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, możliwość zdobywania nowych doświadczeń, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i samorealizacji; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Potęgowo (pomorskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, realizacja indywidualnego planu sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
Sprzedaż usług konferencyjnych. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów sprzedażowych. Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami hotelu. Odpowiadanie na zapytania z rynku. Raportowanie działań sprzedażowych oraz wyników hotelu do przełożonych. Tworzenie i aktualizowanie bazy Klientów.
J.W. Construction Holding S.A. Hotel "Czarny Potok" - 2016-11-30 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów Handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
Liberty Poland S.A. - 2017-02-23 - Bytom (śląskie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-08 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Promowanie sprzętu medycznego; utrzymywanie kontaktów z dostawcami, udział w rozmowach tłumaczenia; tłumaczenie ulotek, folderów itp., negocjacje handlowe; udział w targach zagranicznych; raportowanie przełożonym; udział w szkoleniach.
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2016-07-05 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zapytań i ofert do klientów, tworzenie, przechowywanie bazy danych kontrahentów, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, zapewnianie przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, wystawianie faktur i dokumentacji do wysyłki.Pracodawca poszukuje przynajmniej jednej osoby ze znajomością języka angielskiego.
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-24 - Orchów (łódzkie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
administracja spraw pracowniczych; sporządzanie wniosków o wiże dla cudzoziemca; sporządzanie wniosków o wydanie pozwoleń na pracę dla cudzoziemców; kontrola dokumentacji pod względem prawnym i formalnym; doradztwo prawne; analiza umów z kontrahentami pod względem prawnym; reprezentowanie spółki na rynku zagranicznym; kontrola obiegu dokumentow; kontrola prawidłowości dokumentacji; zagraniczne wyjazdy służbowe; doradztwo prawne;
Crew Support Sp. z o. o. - 2016-08-22 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorców, realizowanie sprzedaży do klientów, planowanie i organizowanie działań promocyjnych i reklamowych zwiększających sprzedaż, obsługa klientów - doskonalenie procesow sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw,montaż mebli na ekspozycję,wsparcie okolicznych sklepów
Abra S.A. - 2016-06-10 - Racibórz (śląskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)